AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #1 Skrevet 14. juni 2020 Jeg har fått et plagg jeg er usikker på hvordan jeg bør vaske. På vaskelappen er det tredve graders-symbolet, med én strek under. Det står skånsom vask. Men, TO streker under, det er vel finvaskprogrammet. Maskinen min har "vanlig" vask, og finvask, det er liksom ikke noe midt imellom? Hva bør jeg vaske dette plagget på, egentlig? Det skader vel ikke å vaske det på finvask, men jeg risikerer kanskje at det ikke blir rent? I tillegg til at det er litt mer bal, siden jeg har ikke så mange plagg som skal vaskes på finvask. Men om jeg vasker det sammen med den "vanlige" vasken, på vanlig vaskeprogram, ødelegger jeg det, da? Har ikke så mye erfaring med viskose, så jeg er litt usikker. Anonymkode: cfa37...06d
Djungelvrål Skrevet 14. juni 2020 #2 Skrevet 14. juni 2020 Kjør det på håndvaskprogram, det blir selvsagt rent.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #3 Skrevet 14. juni 2020 Ville kjørt det på ullvask-programmet. Det er det aller mest skånsomme. Anonymkode: a933d...881
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå