Gjest Hmm Skrevet 2. juli 2005 #1 Skrevet 2. juli 2005 Hva vil dere jenter at vi gutter skal gjøre i sengen? Hva skal vi gjøre for å vise dere at vi liker dere uten å si det direkte?
Gjest Hmm Skrevet 2. juli 2005 #3 Skrevet 2. juli 2005 Skal ta med meg stoppeklokke... Har faktisk håndjern med det på.
Hjalmarlover Skrevet 2. juli 2005 #4 Skrevet 2. juli 2005 Hva vil dere jenter at vi gutter skal gjøre i sengen? Hva skal vi gjøre for å vise dere at vi liker dere uten å si det direkte? Hvorfor kan du ikke bare si det?? Uansett....det er viktig å vite hva hun liker! Spør henne om det er godt osv. Jenter liker at gutter er villige til å "jobbe" litt for å gi oss orgasme og at de skjønner at det ikke er så enkelt som for dere. Husk å stimulere klitoris og oppmerksom på hennes reaksjon på det du gjør-det beste er jo selvfølgelig å spørre om det er godt og hva hun vil du skal gjøre...
Gjest Noookie Skrevet 2. juli 2005 #5 Skrevet 2. juli 2005 Liker å leke med mat og slikt. Knuse egg på puppene og slike ting. Agurk eller lignende i musa og leke at jeg knuller typen.
Hjalmarlover Skrevet 3. juli 2005 #8 Skrevet 3. juli 2005 Tror jeg var den eneste som prøvde å hjelpe :o
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå