Tabris Skrevet 23. juli 2023 #81 Del Skrevet 23. juli 2023 (endret) Wonderwall av Oasis. Blir fysisk uvel om jeg hører den og går ut av rommet til den er ferdig. Endret 23. juli 2023 av Tabris 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 23. juli 2023 #82 Del Skrevet 23. juli 2023 Tabris skrev (Akkurat nå): Wonderfall av Oasis. Blir fysisk uvel om jeg hører den og går ut av rommet til den er ferdig. Ja den er fæl 😞 blir heldigvis ikke like mye spilt nå som for 25 år siden 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 23. juli 2023 #83 Del Skrevet 23. juli 2023 Bøtteballetten skrev (9 timer siden): Vår beste dag uansett versjon, Fairytale, når jeg først er innom Eurovision, La det swinge . 🤮 Alltid HATET La Det Swinge 🤮 Helt middelmådig Danseband sang 🤮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miaiai Skrevet 23. juli 2023 #84 Del Skrevet 23. juli 2023 Killing me softly, aldri likt den 😬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. juli 2023 #85 Del Skrevet 23. juli 2023 Leona Lewis. Bleeding love. Husker den ble spilt non stop. Jævla jamredame. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafin Skrevet 23. juli 2023 #86 Del Skrevet 23. juli 2023 Sangen Tore Tang eller Idyll 🤮 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bøtteballetten Skrevet 23. juli 2023 #87 Del Skrevet 23. juli 2023 Entern skrev (7 minutter siden): Alltid HATET La Det Swinge 🤮 Helt middelmådig Danseband sang 🤮 Jeg og. Den er ikke en gang middelmådig, den er bare helt pyton 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 23. juli 2023 #88 Del Skrevet 23. juli 2023 Bøtteballetten skrev (1 minutt siden): Jeg og. Den er ikke en gang middelmådig, den er bare helt pyton Enig 👍 festlig at folk som ellers hater Danseband ser på det der som en slags klassiker 🤣 får Ole Ivars til å høres ut som Mozart 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 23. juli 2023 #89 Del Skrevet 23. juli 2023 Serafin skrev (7 minutter siden): Sangen Tore Tang eller Idyll 🤮 Idyll er utrolig jævlig og kvalmende 🤮 alt Postgirobygget har lagd er kvalmt, men særlig den der 🤮 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #90 Del Skrevet 23. juli 2023 Coldplay - Fix you. Grøss. Anonymkode: bb71e...377 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bøtteballetten Skrevet 23. juli 2023 #91 Del Skrevet 23. juli 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Enig 👍 festlig at folk som ellers hater Danseband ser på det der som en slags klassiker 🤣 får Ole Ivars til å høres ut som Mozart 🤣 🤣 Du får sagt det. Jeg dauer..😂🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 23. juli 2023 #92 Del Skrevet 23. juli 2023 Bøtteballetten skrev (1 minutt siden): 🤣 Du får sagt det. Jeg dauer..😂🤣 Takk😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tunique Skrevet 23. juli 2023 #93 Del Skrevet 23. juli 2023 Alt fra Imagine Dragons. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 23. juli 2023 #94 Del Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg er ganske sikker på at den har jeg ikke hørt enda. Jeg er like sikker på at den enten ville inngått i kategoriene "heavy metal" eller "jazz", men det unngår jeg å høre på så langt mulig. Anonymkode: 170ca...ec9 Finnes en god del death metal som tar stor påvirkning fra jazz. Google technical death metal og brutal death metal, så finner du nok noe etterhvert. Alternativt, sjekk ut drone metall. Særlig Sunn(((0))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafin Skrevet 24. juli 2023 #95 Del Skrevet 24. juli 2023 Entern skrev (5 timer siden): Idyll er utrolig jævlig og kvalmende 🤮 alt Postgirobygget har lagd er kvalmt, men særlig den der 🤮 Og det er jo ikke det verste.. det verste er jo å være hyttenabo til det konsertstedet Wrightergaarden i Langesund og høre de synge den år inn og år ut over bukta.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 25. juli 2023 #96 Del Skrevet 25. juli 2023 Svært få sanger jeg hater Synes ikke mambo No 5 var så bra som alle skulle ha det til. Det samme gjelder vinni sin versjon av sommerfugl i vinterland Men den aller verste er de såkalte gitarkameratenes versjon av halleluja, de voldtar of torturerer en fin sang.😵 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #97 Del Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 17.7.2023 den 22.01): Enig. Når «det er stor forskjeeeeeell….» dukker opp på radio, LØPER jeg til radio med «nei nei nei, for faen!!». Jeg MÅ bytte kanal med en gang. Anonymkode: 489d5...ebd GJETT hvor ofte den synges i begravelser. Det er ofte. Så stygg er den faktisk ikke. Anonymkode: 0aa9e...8aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 27. juli 2023 #98 Del Skrevet 27. juli 2023 🤢🤢🤢 Akon - Lonely 🤮🤮🤮 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå