AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #1 Skrevet 14. juni 2020 Berre lurte på on noen har erfaring med nokon av programma til feminin fysikk? Verdt pengene? Anonymkode: a8c2b...7a5
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #2 Skrevet 10. mars 2021 Hei. Litt seint svar så du har sikkert allerede tatt et valg. Men tenkte jeg kunne si min mening hvis noen andre leter etter denne posten. Jeg har brukt programmet og syns det var bra de første tre ukene. Etter dette går matplanen stortsett i kylling, ris og søtpotet. Og daglige kalorier blir mindre og mindre for hver uke som går. For meg funket ikke dette, og jeg ble både sur, slapp og veldig opptatt/redd for å få i meg for mye kalorier. Med andre ord.. All maten som det står man kan spise som pizza, hamburger, kebab, lasagne og club sandwich er bare tilgjengelig de tre første ukene, så går det over til kylling, brokkoli, ris og søtpotet. Dersom du er veldig glad i dette kan det godt være du klarer programmet. Men man skal ned i 1000 daglige kcal på slutten av de ti ukene, og det ble litt for sykt for meg. Det er mange som elsker dette programmet, så dette er kun min mening. Treningsprogrammet er forresten veldig bra! Anonymkode: 1f538...0ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå