Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en dyp rynke i pannen. Bruker mimikken i pannen ganske lite (prøver aktivt å ikke gjøre det), men jeg har en veldig lang panne, noe som sikkert har bidratt til rynken. Er 27 år gammel. Har før brukt fillers mot aknearr, nå har jeg lyst til å gjøre noe med denne rynken, og kanskje også en annen "begynnende" rynke som også er i pannen. Har ellers ingen fillers. Hvilke behandlinger er det som kan være aktuelle her, og hvor mye bør jeg forvente at det koster? Vil det kunne bli veldig åpenbart at jeg f.eks. har fått noe sprøytet inn? 

Anonymkode: edb5b...980

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Litt filler og botox til 3500-4000,-? Ingen ser du har gjort det🙂

Anonymkode: 570eb...f9a

AnonymBruker
Skrevet

Botox tar slike rynker. Går ut etter 3 måneder, da. 

Anonymkode: 279f1...9eb

Skrevet
På 14.6.2020 den 20.37, AnonymBruker skrev:

Har en dyp rynke i pannen. Bruker mimikken i pannen ganske lite (prøver aktivt å ikke gjøre det), men jeg har en veldig lang panne, noe som sikkert har bidratt til rynken. Er 27 år gammel. Har før brukt fillers mot aknearr, nå har jeg lyst til å gjøre noe med denne rynken, og kanskje også en annen "begynnende" rynke som også er i pannen. Har ellers ingen fillers. Hvilke behandlinger er det som kan være aktuelle her, og hvor mye bør jeg forvente at det koster? Vil det kunne bli veldig åpenbart at jeg f.eks. har fått noe sprøytet inn? 

Anonymkode: edb5b...980

Jeg har hatt samme problem med èn tydelig rynke i pannen. Jeg er 25, og er på min tredje "runde" med botox. Det går ut etter ca. 3-4 mnd, og jeg betaler 2500 kr per gang. Det er ingen unntatt jeg som ser at jeg har gjort noe. Veldig fornøyd, men kunne så klart ønske det varte lenger. :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...