AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #1 Skrevet 14. juni 2020 Har en veninne som er veldig sjalu av seg. Vi kjenner ei annen ei som bruker å invitere meg noen ganger, og noen ganger henne eller andre. Hun inviterer ikke alle på en gang. Hun har litt trang leilighet også. Tror jeg har vært hos henne mest, (hun er tremenningen min, hun kjenner veninnen min litt, men ikke så godt som meg). Men hver gang jeg skal til henne får jeg en melding fra veninnen min typ skal du til henne, hun sa hun skulle invitere deg, hun inviterer nesten aldri meg, går bra, klarer meg selv jeg så. Eller, navn skulle vist på besøk til henne, spurte jo ikke meg da, litt rart eller? Osv... Jeg er lei dette, jeg føler det er fjortisoppførsel, og vi er over 20. Jeg får da heller ikke gjort noe med at hun inviterer meg og andre. Ikke skjønner jeg hvordan hun finner det ut hver gang heller, for tror ikke hun blir fortalt hver gang at jeg eller andre skal på besøk.Føler at veninnen min kanskje har litt kontrollbehov overfor meg. Noen tips? Og er det noen flere som kjenner noen som oppfører seg sånn? Anonymkode: 338cf...3d0
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #2 Skrevet 17. juni 2020 Hæ, dette forstod jeg lite av Anonymkode: f426d...830 2
Gjest O.G. Skrevet 18. juni 2020 #3 Skrevet 18. juni 2020 På 14.6.2020 den 20.36, AnonymBruker skrev: Har en veninne som er veldig sjalu av seg. Vi kjenner ei annen ei som bruker å invitere meg noen ganger, og noen ganger henne eller andre. Hun inviterer ikke alle på en gang. Hun har litt trang leilighet også. Tror jeg har vært hos henne mest, (hun er tremenningen min, hun kjenner veninnen min litt, men ikke så godt som meg). Men hver gang jeg skal til henne får jeg en melding fra veninnen min typ skal du til henne, hun sa hun skulle invitere deg, hun inviterer nesten aldri meg, går bra, klarer meg selv jeg så. Eller, navn skulle vist på besøk til henne, spurte jo ikke meg da, litt rart eller? Osv... Jeg er lei dette, jeg føler det er fjortisoppførsel, og vi er over 20. Jeg får da heller ikke gjort noe med at hun inviterer meg og andre. Ikke skjønner jeg hvordan hun finner det ut hver gang heller, for tror ikke hun blir fortalt hver gang at jeg eller andre skal på besøk.Føler at veninnen min kanskje har litt kontrollbehov overfor meg. Noen tips? Og er det noen flere som kjenner noen som oppfører seg sånn? Anonymkode: 338cf...3d0 Du kan jo skrive neste gang at hvem denne andre inviterr opp til seg er ikke noe du kontrollerer og ellers ønsk henne en fin dag.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #4 Skrevet 18. juni 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Hæ, dette forstod jeg lite av Anonymkode: f426d...830 Hun har en venninne som ikke liker at andre venninner er sammen uten henne, selv om dette noen ganger faller seg naturlig... Anonymkode: 77d4e...aab 1
LillEve Skrevet 18. juni 2020 #5 Skrevet 18. juni 2020 Hun må lære seg at det er slik livet er. Alle kan ikke invitere alle. Det kan ikke være sånn at dersom man vil ta en kaffe med en venninne, så må alle i hele vennengjengen inviteres, hvis ikke holdes de utenfor. Noen ganger vil man bare være med én person som gir en energi. Du og venninnen din kan ikke være en pakkedeal for resten av livet.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #6 Skrevet 18. juni 2020 Bare å kutte ut slike dtamaqueens som tror de er verdens midtpunkt. De trenger å lære at slik er det ikke. Så kan de begynne på nytt igjen. Anonymkode: 5b40b...133
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #7 Skrevet 18. juni 2020 Hadde også ei venninne som oppførte seg slik. Da jeg flyttet til en annen by og de andre holdt kontakt med meg, så kommenterte hun hvor urettferdig det var at de holdt kontakt med meg og ikke hun som fortsatt bodde i samme by. Anonymkode: 32ab6...4db
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #8 Skrevet 18. juni 2020 Du kan jo ta en ordentlig prat med henne om dette. Kan jo hende at hun har blitt utestengt ol før, og at dette er sårt for henne - hun er ikke nødvendigvis en "dramaqueen". Anonymkode: 789bc...8ad
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #9 Skrevet 18. juni 2020 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan jo ta en ordentlig prat med henne om dette. Kan jo hende at hun har blitt utestengt ol før, og at dette er sårt for henne - hun er ikke nødvendigvis en "dramaqueen". Anonymkode: 789bc...8ad Jeg tror at de som er såkalte "dramaqueens" nettopp har såre punkter. Jeg er enig i at ts kan ta en prat med venninnen og sette grenser. Anonymkode: 32ab6...4db
Gjest O.G. Skrevet 18. juni 2020 #10 Skrevet 18. juni 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror at de som er såkalte "dramaqueens" nettopp har såre punkter. Jeg er enig i at ts kan ta en prat med venninnen og sette grenser. Anonymkode: 32ab6...4db Nja, eller de har funnet ut av en måte å få folk til å gjøre som de vil på ved å være dramadronning.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #11 Skrevet 18. juni 2020 7 minutter siden, O.G. skrev: Nja, eller de har funnet ut av en måte å få folk til å gjøre som de vil på ved å være dramadronning. Selv narsissister som bruker manipuleringstaktikker for å oppnå det de vil, gjør det fordi de har såre punkter/føler seg krenket. Jeg mener ikke man skal tolerere dette. Tvert om bør man sette grenser og hvis det ikke nytter vurdere om man skal avslutte/minimere kontakt med dem som manipulerer. Anonymkode: 32ab6...4db
Gjest O.G. Skrevet 18. juni 2020 #12 Skrevet 18. juni 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selv narsissister som bruker manipuleringstaktikker for å oppnå det de vil, gjør det fordi de har såre punkter/føler seg krenket. Jeg mener ikke man skal tolerere dette. Tvert om bør man sette grenser og hvis det ikke nytter vurdere om man skal avslutte/minimere kontakt med dem som manipulerer. Anonymkode: 32ab6...4db Det siste er jeg enig i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå