Gå til innhold

Liker ikke kroppsvæsker (spytt, svette) ..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min blir lei seg, men det er bare slik jeg er skapt. Prøvd og fortalt ham at det ikke er ham, men meg. Jeg synes det er ekkelt med (for mye) kroppsvæsker.. uansett hvor det er. Hvis det blir for vått når han slikker meg, hvis han kysser meg med for mye spytt, hvis han er svett når vi er ferdige og han vil ligge å kose.. jeg kjefter ikke på ham, men ber ham tørke seg. Hvis han kysser meg veldig vått, tørker jeg meg etterpå. Vet ikke hvorfor, det er bare ekkelt! Noen som har det likt? Eller er jeg merkelig?? Noen tips til hva jeg kan gjøre for å prøve å «drite litt i det»?

Anonymkode: 24165...c5b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også problemer med dette.
Heldigvis har jeg en veldig forståelsesfull fyr, så vi kliner ikke. Jeg tørker meg etter våte kyss, og vasker meg om jeg har ligget på ham med svette 😃 
Vi jobber med det, han syns det er KJEMPE gøy å slikke meg på nesen. Er bare noe jeg må fikse selv, i mitt eget hodet 😃

Anonymkode: d5043...a51

Skrevet

Er sånn jeg også. Svette går bra, men spytt klarer jeg ikke å se, brekker meg og mister matlysten av å se det.

Skrevet

Sex og fuktighet hører jo sammen, sånn tørrkyssing kan jeg gi min ex-svigermor... men når det kommer til sex liker jeg det fuktig på alle hvis, men det er jo noe jeg tenner på....

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten min blir lei seg, men det er bare slik jeg er skapt.

Er det noe du har lyst til å jobbe med? Jeg tror det er mulig og det vil gjøre sex og kyssing mye enklere. 🙂 

Kanskje du kan begynne med noe som er enkelt? Altså, det du synes er minst ekkelt. Og så ta et bittelite steg om gangen?

Svette er jo egentlig en genial måte å kvitte seg med varme. Og at han blir svett under sex er jo egentlig bare et tegn på at han fikk det litt hett. Spytt er en super oppfinnelse som hjelper til med å fordøye maten, beskytter slimhinnene, gjør det mulig å snakke og renser for bakterier og matrester. Væsker i skjeden er supert som glidemiddel og beskytter de nydelige slimhinnene. Du vet sikkert dette, men noen ganger kan det vanskelig å bare fjerne tanker man ikke vil ha. Det kan være lettere å bytte dem ut med noen andre. ❤️

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har i prinsippet ikke noe imot kroppsvæsker, men det kan være upraktisk på ulike måter eller ubehagelig om det lukter. 

For å øve deg litt opp hvis du ønsker å ikke såre kjæresten din, kanskje du kan begynne å presse deg noen sekunder lenger før du tørker deg hver gang? Prøv å tenk på det som bare vann, og det kan vaskes bort en time senere. 

Anonymkode: 9cee8...5fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...