AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #1 Skrevet 14. juni 2020 Jeg har lagt merke til at jeg får plettfri hud av å ikke vaske ansiktet og ikke bruke noen hudprodukter. Bruker ikke vann engang. Unngår å ta på ansiktet også selvfølgelig. Resultatet er null kviser og helt glatt hud. Andre? Anonymkode: 00050...e8e 5
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #2 Skrevet 14. juni 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har lagt merke til at jeg får plettfri hud av å ikke vaske ansiktet og ikke bruke noen hudprodukter. Bruker ikke vann engang. Unngår å ta på ansiktet også selvfølgelig. Resultatet er null kviser og helt glatt hud. Andre? Anonymkode: 00050...e8e Nei, da danner det seg fort klumper i huden og tette porer hos meg😏 Anonymkode: edfa1...88e 12
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #3 Skrevet 14. juni 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, da danner det seg fort klumper i huden og tette porer hos meg😏 Anonymkode: edfa1...88e Jeg har gjort dette i et par måneder og huden min har aldri sett bedre ut🤷♀️ Vasker ansiktet og bruker sminkefjerner hvis det er noe sminke jeg må ta av da, som foundation f.eks. Men det er sjeldent jeg har på foundation, så det er ikke ofte jeg må gjøre det. Anonymkode: 00050...e8e 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #4 Skrevet 14. juni 2020 Jeg bruker sjelden foundation. Jeg må vaske ansiktet og bruke hudpleieprodukter hver dag for å få plettfri hud. Ellers vil huden produsere olje, og da får jeg kviser. Hvis jeg ikke vasker ansiktet i et par dager, får jeg nupper. Det føles nesten ut som jeg har "skjegg" rundt haken. Anonymkode: b1129...68d 2
Nooni Skrevet 14. juni 2020 #5 Skrevet 14. juni 2020 Jeg vasker alltid ansiktet morgen og kveld, for man blir jo varm nå på sommeren så det syns jeg er godt. Når det gjelder hudprodukter har jeg droppet ALT og jeg holder det helt enkelt og billig. Jeg bruker Origins Ginzing både på dag og kveld (ikke tilsatt masse tullegreier), men på kvelden hender det at jeg har i noen dråper med REN sitt serum. Det inneholder retinol og er det eneste som beviselig har effekt på aldring av hud. Alt huden din trenger FUKT og beskyttelse mot sol. Dette tullet med vitaminE, tranebær, aloe vera og så videre skal du bare glemme. Gjør det enkelt, men huden trenger fuktighet og beskyttelse mot solen. 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #6 Skrevet 14. juni 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker sjelden foundation. Jeg må vaske ansiktet og bruke hudpleieprodukter hver dag for å få plettfri hud. Ellers vil huden produsere olje, og da får jeg kviser. Hvis jeg ikke vasker ansiktet i et par dager, får jeg nupper. Det føles nesten ut som jeg har "skjegg" rundt haken. Anonymkode: b1129...68d Jeg skjønner at alle er forskjellige og har ulik hud. Å ikke gjør noe med huden høres helt sikkert merkelig ut for mange, og det skjønner jeg. Det er ikke mange jeg har fortalt dette til, derfor spør jeg her om det er andre som gjør dette og har samme erfaring. Jeg har i hvert fall erfart at huden blir finere jo mindre jeg rører den. Anonymkode: 00050...e8e
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #7 Skrevet 14. juni 2020 2 minutter siden, Nooni skrev: Jeg vasker alltid ansiktet morgen og kveld, for man blir jo varm nå på sommeren så det syns jeg er godt. Når det gjelder hudprodukter har jeg droppet ALT og jeg holder det helt enkelt og billig. Jeg bruker Origins Ginzing både på dag og kveld (ikke tilsatt masse tullegreier), men på kvelden hender det at jeg har i noen dråper med REN sitt serum. Det inneholder retinol og er det eneste som beviselig har effekt på aldring av hud. Alt huden din trenger FUKT og beskyttelse mot sol. Dette tullet med vitaminE, tranebær, aloe vera og så videre skal du bare glemme. Gjør det enkelt, men huden trenger fuktighet og beskyttelse mot solen. Viktig å beskytte huden mot solen👍 Anonymkode: 00050...e8e 3
Gjest bienvilleparish Skrevet 14. juni 2020 #8 Skrevet 14. juni 2020 Høres uhygienisk ut å ikke vaske seg i fjeset
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #9 Skrevet 14. juni 2020 3 minutter siden, oxycodone skrev: Høres uhygienisk ut å ikke vaske seg i fjeset Vet det. Anonymkode: 00050...e8e
Roci Skrevet 15. juni 2020 #10 Skrevet 15. juni 2020 13 timer siden, Nooni skrev: Jeg vasker alltid ansiktet morgen og kveld, for man blir jo varm nå på sommeren så det syns jeg er godt. Når det gjelder hudprodukter har jeg droppet ALT og jeg holder det helt enkelt og billig. Jeg bruker Origins Ginzing både på dag og kveld (ikke tilsatt masse tullegreier), men på kvelden hender det at jeg har i noen dråper med REN sitt serum. Det inneholder retinol og er det eneste som beviselig har effekt på aldring av hud. Alt huden din trenger FUKT og beskyttelse mot sol. Dette tullet med vitaminE, tranebær, aloe vera og så videre skal du bare glemme. Gjør det enkelt, men huden trenger fuktighet og beskyttelse mot solen. Det er jo helt supert at du har funnet ut hva som funker for deg, men hvorfor mener du at ingredienser med dokumentert virkning er tull? Aloe vera er en svært god fuktighetsgivende ingrediens. Vitamin E er et antioksidant som beskytter huden mot forurensing og virker beroligende på huden, i tillegg til at den fungerer som stabilisator for f.eks. retinol og vitamin C i hudpleieprodukter. 1
Ullvott Skrevet 15. juni 2020 #11 Skrevet 15. juni 2020 Grunnen til at du har plettfri hud er at du er heldig med genene. Verken mer eller mindre. 25
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #12 Skrevet 15. juni 2020 Ja. Det beste er å ikke bruke noe. Vasker i dusjen og bruker litt olje. Det er alt. Etter at jeg sluttet med alt mulig av dyre produkter så har huden min blitt perfekt. Anonymkode: cf2fc...c0d 4
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #13 Skrevet 15. juni 2020 Min hud er også bedre jo mindre jeg gjør. Anonymkode: 8c309...a1d 6
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #14 Skrevet 15. juni 2020 Å dille med huden fører til flere problemer. Alt dette styret med rensing etc. er for de fleste helt unødvendig og bortkastede penger. Grunnlaget for fin hud er et godt kosthold. Deretter å ikke irritere huden med masse tullete renserutiner som man har blitt innbilt skal være nødvendig. Anonymkode: 9cd0d...950 5
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #15 Skrevet 15. juni 2020 6 minutter siden, Roci skrev: Vitamin E er et antioksidant som beskytter huden mot forurensing og virker beroligende på huden, i tillegg til at den fungerer som stabilisator for f.eks. retinol og vitamin C i hudpleieprodukter. Det nytter lite å smøre seg inn med vitaminer. Man må tilføre dem via mat. Anonymkode: 9cd0d...950 3
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #16 Skrevet 15. juni 2020 Har stort sett bestandig bare vasket ansiktet med vann, enten i dusjen eller med en klut. Kun litt fuktighetskrem på vinteren om jeg blir tørr. Vasker selvfølgelig bort sminke på noe rensegreier de få gangene i året jeg bruker noe slikt🙈 Har, og har alltid hatt plettfri hud, uten urenheter og annet. Og i en alder av snart 40 har jeg verken rynker eller linjer😅 har alltid hatet sol å. Tror ikke huden og kroppen har godt av alt man vasker og smører med. Bruker ikke deo heller😂 Har aldri gjort. Verken svetter mye eller lukter stygt. Anonymkode: 73466...dea
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #17 Skrevet 15. juni 2020 Jeg bruker en aske-såpe laget av 5 ingredienser laget på en gård rett utenfor byen her. Så bruker jeg Aloe vera 98%. Ellers solkrem, SPF 50+ fra cliniderm med mattende effekt. Jeg har ekstremt fettete hud og får veldig fort kviser. Har ikke det beste kostholdet, men bedre enn mange av mine venninner som ikke har uren hud. Jeg tenker at det er mye genetikk også. Har aldri hatt så dårlig hud som da jeg dreiv på med 2063636 produkter morgen og kveld. Anonymkode: fcb43...fbe 4
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #18 Skrevet 15. juni 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har stort sett bestandig bare vasket ansiktet med vann, enten i dusjen eller med en klut. Kun litt fuktighetskrem på vinteren om jeg blir tørr. Vasker selvfølgelig bort sminke på noe rensegreier de få gangene i året jeg bruker noe slikt🙈 Har, og har alltid hatt plettfri hud, uten urenheter og annet. Og i en alder av snart 40 har jeg verken rynker eller linjer😅 har alltid hatet sol å. Tror ikke huden og kroppen har godt av alt man vasker og smører med. Bruker ikke deo heller😂 Har aldri gjort. Verken svetter mye eller lukter stygt. Anonymkode: 73466...dea Men hva gjør du når du har sminket deg? Hva fjerner du sminken med? Og bruker du aldri solkrem? Er du aldri ute i solen? Anonymkode: fcb43...fbe 2
Roci Skrevet 15. juni 2020 #19 Skrevet 15. juni 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det nytter lite å smøre seg inn med vitaminer. Man må tilføre dem via mat. Anonymkode: 9cd0d...950 Ja, man må tilføre vitaminer via mat også Men enkelte effekter (på huden) av vitaminer/antioksidanter oppnår man ikke ved å spise dem. Vitamin A kan f.eks. ikke erstatte A-vitaminsyre (tretinoin) i hudpleie 4
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #20 Skrevet 15. juni 2020 24 minutter siden, Roci skrev: Det er jo helt supert at du har funnet ut hva som funker for deg, men hvorfor mener du at ingredienser med dokumentert virkning er tull? Aloe vera er en svært god fuktighetsgivende ingrediens. Vitamin E er et antioksidant som beskytter huden mot forurensing og virker beroligende på huden, i tillegg til at den fungerer som stabilisator for f.eks. retinol og vitamin C i hudpleieprodukter. Jeg har aldri sagt at jeg mener at hudpleieprodukter er tull, jeg sier bare at jeg har funnet ut at å gjøre ingenting med huden min gjør den fin. 26 minutter siden, Ullvott skrev: Grunnen til at du har plettfri hud er at du er heldig med genene. Verken mer eller mindre. Det kan være, men jeg får faktisk kviser av å "pleie" huden. Anonymkode: 00050...e8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå