Gå til innhold

Hva skal du stemme?

Hva skal du stemme?  

1. 1. Hva skal du stemme?

• SV
      8
    • Høyre
      1
    • Venstre
      2
    • Frp
      6
    • KrF
      1
    • RV
      3
    • AP
      6
    • SP
      1

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesten
Skrevet

Jeg er usikker selv, og aner ikke hva jeg skal stemme - men hva skal du stemme? Og hvorfor?

Skrevet

Jeg stemmer RV.

Det er det partiet jeg er mest enig med, rett og slett.

Skrevet

Jeg stemmer SV. Mest fordi jeg stemmer etter politisk ideoligi og jeg har følgelig et sosialistisk verdisyn. Av og til føler jeg meg rødere enn SV, men stort sett havner jeg her.

Gjest Valhalla
Skrevet

FrP. Fordi innvandring er den viktigste saken for meg og de ligger nærmest i de fleste andre ting også.

Skrevet

Har ikke helt bestemt meg enda, men tror det blir AP.

Har stemt SV tidligere, men ble så enormt skuffet over abortsaken for en tid tilbake så tror ikke jeg kommer til å stemme de igjen.

Skrevet

Jeg har heller ikke bestemt meg enda, men jeg er åpen for et regjeringsskifte. Vi får se.....

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Det blir nok Høyre. Det har pleid å stå mellom Ap og H for min del, selv om jeg ikke kan "nasjonalen" utenat, men fordi de er de eneste partiene med en helhetlig politikk i Norge. Ap har tenkt å danne regjering med SV, da er det lenger ingen tvil.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har ikke helt bestemt meg, men det blir nok Høyre tror jeg.

SV har jeg langt opp i halsen, så vil ikke stemme på noen som kan hjelpe dem til en plass i regjeringen.

Gjest Dum Perignon
Skrevet

Hadde valget vært i dag, hadde stemmen min gått til AP.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg stemmer FrP. Ingen vits i å stemme noe blåere, for de har ingen mulighet likevel. Dessuten kan jeg rett og slett ikke gjøre annet, har ikke samvittighet til det ;)

Skrevet

Kommer til å stemme FrP eller Høyre, men er ikke helt sikkert på hvilket ennå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...