Midgard Skrevet 5. juli 2020 #41 Del Skrevet 5. juli 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: For sent ute til hva? Anonymkode: e262d...90e Når fly trafikken var stanset var viruset i full drift. Hvorfor DA få det travelt med å sette opp 5G. 5G måtte allerede tilstede for at trafikken skulle bli stengt (med din logikk) 5G har ingenting med covid-19 eller andre virus utbrudd å gjøre. Du har tvangstanker, slipp deg løs.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #42 Del Skrevet 5. juli 2020 4 timer siden, Midgard skrev: 5G måtte allerede tilstede for at trafikken skulle bli stengt (med din logikk) Usikker på om jeg forstår hva du mener her, setningen er litt rar. Mener du jeg mener at 5g stoppet flytrafikken? Anonymkode: e262d...90e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midgard Skrevet 6. juli 2020 #43 Del Skrevet 6. juli 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Usikker på om jeg forstår hva du mener her, setningen er litt rar. Mener du jeg mener at 5g stoppet flytrafikken? Anonymkode: e262d...90e Du forstår ikke, jeg vet, ellers ville du ha sett idiotien fra begynnelsen av. Det var viruset som stoppet flytrafikken. Men å sette opp 5g da er litt sent når du påstår at den i skyld i viruset. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #44 Del Skrevet 6. juli 2020 Nå får det være nok! Kan dere slutte å forsøple tråden med 5G?! Om noe kan dere diskutere hvor ille 6G kommer til å bli, for ikke å snakke om 7G!! Anonymkode: 324fd...845 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #45 Del Skrevet 6. juli 2020 10 timer siden, Midgard skrev: Det var viruset som stoppet flytrafikken. Ja det har jeg ikke sagt noe i mot! Men tenk litt lengre da. Uten fly på himmelen = ingen chemtrails / contrails. Derfor må det bygges ut fort. Anonymkode: e262d...90e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå