Gjest Anonymous Skrevet 15. september 2002 #1 Del Skrevet 15. september 2002 Dama fortalte meg at hun fantasere om stor pikk når hun er kåt. Jeg var raskt ute med å spørre om min var for liten (15cm l ,13cm o) men hun synes min pikk er akkurat passe.Jeg vet ikke hva jeg skal tro lenger.Jeg mener hvorfor fantasere om en stor en hvis hun ikke ønsker å prøve en virkelig stor en.Hun sier hun bare bruker fantasien til å tilfredstille seg selv.Hun sier min er også ganske stor men at hun liker å fantasere om en kjempe stor?Hun sier at det bare er en fantasi som hun ikke ønsker å fullbyrde på noen som helst måte.Hva skal jeg tro? Er hun ikke fornøyd lenger?Ønsker hun å kn... den første å beste med ytstyret i orden?Nå er vi inne på et sårt område for en mann.... Er det flere damer der ute som fantaserer om det samme men ønsker ikke å være utro? Hilsen urolig mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 15. september 2002 #2 Del Skrevet 15. september 2002 tro meg du er helt passe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 15. september 2002 #3 Del Skrevet 15. september 2002 Her bør du velge å tro henne, kjæresten til dama med stor pikk-fantasier. Vi damer er rare sånn. Jeg har fantasier som jeg ikke engang tør å nevne her, som kun brukes for å tilfredsstille meg selv, og jeg kan si at dersom noen tilbød seg å leve de ut med meg hadde noen måtte skrape meg ned fra taket ganske fort Det er veldig synd at det skal gå på selvtilliten din løs å få høre om disse fantasiene hennes, for tro meg, hun tenker nok ikke på å gjøre noe med det! I så tilfelle hadde hun sagt det til deg. Hva med å kjøpe en SVÆR dildo til henne da? "Avvæpne" rival-tankene? Jeg kan trøste deg med at dersom dere har et godt forhold og det virker det som dere har, så hopper hun ikke på noen andre enn deg, megapikk eller ikke. Dette handler om en fantasi, sa hun ikke det? Sa hun noe om å realisere? (Her kommer i tilfelle ditt VISA kort og en megadildo inn :blunke: ) Hvis ikke synes jeg du skal slappe helt av og tenke på penisen din som den kjære vennen og kroppsdelen den er, ikke tenk på at hun vil ha noe annet. Hun vil nok ikke det! Skjønner at det er sårt å få tanker om at din stolthet kanskje ikke er nok for kvinnen du elsker. Ikke tenk sånn, vær så snill. Du bare ødelegger deg selv. Og noen ganger kan fantasien løpe av med en, ikke sant?.. Og bare for å ha sagt det også, en dildo er ikke en rival, samme hvor stor den er. De er bare midler til å fylle oss damer opp mens vi fantaserer. Vi elsker pikkene deres, menn Håper dere får klarhet i dette da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morlock Skrevet 15. september 2002 #4 Del Skrevet 15. september 2002 Hm...Fantaserer ikke du om store bryster og sprettene romper? Forde om man kan fantasere og bli kåt av en stor p**k, så betyr ikke det at man vil være utro mot den man elsker. Men jeg kan skjønne at du er litt fortvilet. Hvis samboeren min sa han fantaserte om damer med f.eks. de sprettene og perfekte rumpene, hadde jeg nok blitt litt trist. Men det er jo bare sånn man er. Jeg pleier ikke å fortelle min kjære om andre gutters atributter som jeg eventuellt måtte tende på. Det kan jo hende det ville såret han, og det er det siste jeg vil. Og han forteller heller ikke meg at han tender på visse ting hos andre damer. Selv om vi vet at det skjer "Out of sight, out of mind", or something. Tro på henne når hun sier hun ikke kommer til å ligge med en forde han har ekstra stor p**k. Og skulle hun gjøre det, er hun ikke verd deg alike vel Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 15. september 2002 #5 Del Skrevet 15. september 2002 Nesten alle har vel en fantasi som man kombinerer med sex. Ikke alle velger å dele den med partneren sin, og i dette tilfelle burde vel heller ikke dama di gjort det med deg. Ikke så lenge du tar det feil opp og blir urolig mener jeg. Ta det med ro du. Hun er ikke ute etter større utstyr. En fantasi er nettopp en FANTASI! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isla Skrevet 15. september 2002 #6 Del Skrevet 15. september 2002 Jeg tenker også på litt større utstyr iblant. Men det er ikke en av mine største fantasier akkurat. Du trenger neppe bekymre deg for at hun skal leve ut akkurat denne fantasien. Utsyret er ikke viktigere enn mennesket som eier utstyret :blunke: Som Vinga foreslo: bruk litt penger og kjøp en overraskelse til henne - en dildo som er "stor". Det er noe som du også kan syntes blir artig. Ikke se på hennes fantasi som en trussel. Vær heller glad for at hun har den tillit til deg som kan være åpen om en slik type fantasi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 15. september 2002 #7 Del Skrevet 15. september 2002 Vi elsker pikkene deres, menn Takk for den, Vinga! Sover godt i natt nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 15. september 2002 #8 Del Skrevet 15. september 2002 Poenget med en fantasi, er at den ikke nødvendigvis behøver være virkelig Flere av mine fantasier skal aldri virkeliggjøres! Men at det tenner å tenke på dem... se det er noe annet! Hun hadde neppe fortalt deg om sine "stor-p i k k-fantasier" om hun hadde noe å utsette på din. Jeg tror hun velger å fortelle deg slikt nettopp fordi du har grunn til å være trygg på det du er utstyrt med. Ta det som en berikelse for sex-livet og et stort kompliment til deg at hun deler dette med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. september 2002 #9 Del Skrevet 18. september 2002 kanskje hun bare prøver å såre stoltheten din... du kan jo se hvordan hun reagerer viss du forteller henne at du fantaserer om mega store pupper bare for å tilfredstille deg selv..!? viss hun da blir sint så kan du jo bare forklare hvor mye hennes fantasi såret det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullerusk Skrevet 18. september 2002 #10 Del Skrevet 18. september 2002 Ta det med ro, fantasier er jo ikke noen vi har planer om å setter ut i livet! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nelle (ikke innlogget) Skrevet 18. september 2002 #11 Del Skrevet 18. september 2002 Enig med Vinga!! Det er virkelig sant at vi ELSKER pikkene deres, menn!! Bra skrevet, Vinga -og veldig sant! Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uinnlogget Maiken Skrevet 18. september 2002 #12 Del Skrevet 18. september 2002 Jo *sukk* Elskling bortreist på ubestemt tid. Kommer hjem iløpet av helg, og da må jeg reise på ubestemt tid *dobbeltsukk* Egentlig burde vi alle tjent en mill i året, drukket masse rødvin og elsket hverandres kropp Maiken; innstilt i "make-love-not-war-mode" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 19. september 2002 #13 Del Skrevet 19. september 2002 Tror nok ikke du trenger bekymre deg for utroskap av den grunn, men hadde jeg vært deg, ville jeg tatt en prat med henne. Fortalt henne at du egentlig ikke "trenger" vite akkurat slike ting, det er jo ikke noe du kan gjøre noe med liksom! Fantasier man kan dele og kanskje tenke på å gjøre noe med sammen, kan være spennende å dele, men fantasier som kun resulterer i at hun har dem alene, uten at du verken tenner på dem eller kan hjelpe henne med å gjennomføre dem, er vel litt "unødvendig" å dele? Ihvertfall dersom det kan såre eller få den andre til å ikke føle seg bra nok. Jeg vet med meg selv, at selv om jeg er fornøyd med meg selv og kroppen min, så ville jeg synes det var ubehagelig og kanskje til og med litt "truende" om mannfolket kom å fortalte at han fantaserte og drømte om/ tente på damer med store pupper og trange vaginaer! Om han gjør det, kan han på en måte holde deg for seg selv, for jeg har ikke store pupper! Kommer aldri til å få store pupper heller! Og jeg er ikke jomfru-trang lenger, selv om jeg er greit trent der nede! Det kan lett føles som om partner egentlig ønsker noe annet en det en selv kan by på, og det er jo ikke noe kos!?! Hadde uglesett alle puppefagre smårips som kom i hans vei jeg da tror jeg! Man trenger ikke dele alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå