Gå til innhold

Opplegg etter middagen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal ha bryllupet på et hotell der vi spiser treretters middag, men har ikke tenkt å ha noe brudevals eller dans. Det kommer imidlertid gjester fra andre byer, så jeg synes det høres litt stusselig ut om vi bare spiser middag, men ikke har noe mer. Hva kunne vi hatt etter middagen?

Anonymkode: 9b82f...2c9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen former for selskapslek ?

Anonymkode: 34f22...f11

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Noen former for selskapslek ?

Ja, kanskje det. Hvilke er det som er vanlig å ha?

TS

AnonymBruker
Skrevet

Please, ikke selskapslek!

Anonymkode: 97614...4eb

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

Selskapsleker er så kleint.

Anonymkode: 3ffbc...df0

• Liker 6
Skrevet

Hva ville du selv likt dersom du ble invitert til et bryllup, da? Har du noen gode opplevelser fra andres bryllup?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, kanskje det. Hvilke er det som er vanlig å ha?

TS

Det vet jeg ikke, men her er noen forslag

https://mattips.org/selskapsleker/

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, nå_er_nok skrev:

Hva ville du selv likt dersom du ble invitert til et bryllup, da? Har du noen gode opplevelser fra andres bryllup?

Å bare snakke med folk.

Anonymkode: 97614...4eb

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, nå_er_nok said:

Tja, for meg hadde det vært nok med bare middag og å snakke med folk om jeg var gjest, men jeg føler at det kanskje er kjedelig for andre. Selv har jeg kun vært i to bryllup.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde bare mingling etter middagen, gikk fint det.

Anonymkode: 6226e...8c7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Vi hadde bare mingling etter middagen, gikk fint det.

Og ikke noe dans senere på kvelden? Kom det folk langveisfra?

TS

AnonymBruker
Skrevet

Quiz

Rebus

Anonymkode: a12ef...ea2

Skrevet

Skal dere ikke ha musikk og dansegulv?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke musikk oh dans?

Anonymkode: 3c1d2...5cb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal dere ikke ha musikk eller dans? Ålreit å ha litt musikk i bakgrunnen i det minste. Jeg er ikke noe fan av selskapsleker, men de fleste har jo en versjon av "the newlywed game". Syns mingling er helt fint

Anonymkode: bc8d9...7d8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og ikke noe dans senere på kvelden? Kom det folk langveisfra?

TS

Ikke noe dans nei, hadde musikk da. Og ja, det kom et par langveisfra. Vi hadde middagen på restaurant.

AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor skal dere ikke ha musikk eller dans? Ålreit å ha litt musikk i bakgrunnen i det minste. Jeg er ikke noe fan av selskapsleker, men de fleste har jo en versjon av "the newlywed game". Syns mingling er helt fint

Anonymkode: bc8d9...7d8

Jo, vi kunne godt hatt musikk i bakgrunnen, men vet ikke helt hvordan og hva.

TS

AnonymBruker
Skrevet
On 6/14/2020 at 1:50 PM, Apocalypte said:

Skal dere ikke ha musikk og dansegulv?

Nei, vi har ikke lyst å ha dansegulv. Musikk kunne vi tenkt oss å ha i bakgrunnen.

TS

AnonymBruker
Skrevet

De fleste forventer jo en form for fest i bryllup. En god spilleliste på høyttalerne, vin/cognac i glassene og mingling. Om du ønsker at folk skal bli værende utover kvelden og ikke se gjespende på klokka allerede klokka 21 så må du legge til rette for fest og latter. Selv forstår jeg ikke hva som er så galt med dansing, om gjestene får lyst til det, men du har vel dine grunner. Skal du be dem sette seg ned, om de går ut på gulvet og tar en svingom...?

Selskapsleker hadde jeg personlig blitt irritert av, spesielt i kombinasjon med null dans og moro. Hadde føltes som et bibelbelte-bryllup eller barneselskap. Hadde nok sneket meg ut og hjem til hotellet om det sto på planen.

Anonymkode: ace8c...656

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

De fleste forventer jo en form for fest i bryllup. En god spilleliste på høyttalerne, vin/cognac i glassene og mingling. Om du ønsker at folk skal bli værende utover kvelden og ikke se gjespende på klokka allerede klokka 21 så må du legge til rette for fest og latter. Selv forstår jeg ikke hva som er så galt med dansing, om gjestene får lyst til det, men du har vel dine grunner. Skal du be dem sette seg ned, om de går ut på gulvet og tar en svingom...?

Selskapsleker hadde jeg personlig blitt irritert av, spesielt i kombinasjon med null dans og moro. Hadde føltes som et bibelbelte-bryllup eller barneselskap. Hadde nok sneket meg ut og hjem til hotellet om det sto på planen.

Anonymkode: ace8c...656

Vin skal vi selvsagt servere til rettene, og folk kan gjerne ta seg en svingom om de ønsker det. Brudgommen er ikke så keen på selskapsleker, så det blir ikke det. 

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...