AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #1 Skrevet 14. juni 2020 Ble sammen med henne for 2 måneder siden. Nå ønsker gjerne foreldrene/familien hennes å møte meg. Vi er begge 19 år gamle. Foreldrene virker ganske hyggelige, men frykter at de ikke liker meg. Vanligvis har jeg ganske høy selvtillit, men nå føler jeg selvtilliten daler, mtp at jeg skal møte familien hennes.. Gruer meg ganske mye. Anonymkode: 9be94...a2f
Gjest Dævendøtte Skrevet 14. juni 2020 #2 Skrevet 14. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vanligvis har jeg ganske høy selvtillit, men nå føler jeg selvtilliten daler, mtp at jeg skal møte familien hennes.. Gruer meg ganske mye. Hvorfor gruer du deg? Hva får deg til å tro at de ikke kommer til å like deg?
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #3 Skrevet 14. juni 2020 Sånn tror jeg det er for 100% av oss. Går nok helt fint skal du se 😊 Anonymkode: e699a...a26 6
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #4 Skrevet 14. juni 2020 Just now, Dævendøtte said: Hvorfor gruer du deg? Hva får deg til å tro at de ikke kommer til å like deg? Vet egentlig ikke. Overtenker sikkert veldig... Anonymkode: 9be94...a2f
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #5 Skrevet 14. juni 2020 De fleste foreldre er bare helt vanlige mennesker ☺️ Anonymkode: df6ba...3f8 3
Gjest Dævendøtte Skrevet 14. juni 2020 #6 Skrevet 14. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vet egentlig ikke. Overtenker sikkert veldig... Anonymkode: 9be94...a2f Du gjør nok det, går nok veldig fint dette. Slapp helt av, gi et kompliment om ett eller annet du ser og takk for maten når du drar. Og lat som de er foreldrene til en kompis, ikke dama di. Lykke til
Eneri Skrevet 14. juni 2020 #7 Skrevet 14. juni 2020 Bare vær høflig og blid. Dette går helt fint, du skal ikke opp til en eksamen her 😊 Det gjør ingenting om du blir litt sjenert og stille, det er helt vanlig. Så kan du jo bare si til kjæresten din at du er litt nervøs/spent foran møte med foreldrene og be om at hun bidrar til å holde samtalen igang hvis du er nervøs for at det skal bli veldig stille. 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #8 Skrevet 14. juni 2020 Vet du- jeg er sikker på at foreldrene også er veldig spente og litt nervøse for å møte deg også! Går nok helt fint. Anonymkode: e1edc...632 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #9 Skrevet 15. juni 2020 Du er nervøs fordi det er et viktig møte, et møte der det er viktig for deg at de liker deg. Helt normalt ❤️ slapp av og vær deg selv, de er sikkert like spente Anonymkode: 7fba7...68e
SurreLine Skrevet 15. juni 2020 #10 Skrevet 15. juni 2020 Ville bare gjort det slutt så du ikke driter deg ut. Sparer deg for mye ydmykelse iallfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå