Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har store komplekser for smilelinjene mine under øynene. Har gått den mye i vekt og føler meg ikke lengre som meg selv, er også bare 24 år. De er ikke dype men er mange tydelig linjer. Jeg harr snakket med kosmetisk sykepleier og ble anbefalt botox. Problemet er at jeg synes botox hører skummelt ut og er redd. Restylane derimot er jeg ikke redd.

Spørsmålet mitt er derfor, kan restylane "fylle ut" gjøre de fine linjene mindre synlige? altså de ved siden av /under øynene. Eller er botox eneste redningen? Noen med tips? erfaring?

Anonymkode: f4fbb...361

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor syntes du botox er skummelt?

Anonymkode: 80ccf...a0b

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor syntes du botox er skummelt?

Anonymkode: 80ccf...a0b

det er jo galskap, tenkt at noen bruker det i heletatt.

Anonymkode: 3cf7a...e03

• Liker 2
Skrevet

Redd for bivirkninger osv. Er jo nervegift😧

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har akkurat tatt botox for første gang, i sinnarynka. Jeg var ganske redd, og angra faktisk like etterpå fordi jeg var så redd bivirkninger. Men i følge hun som satt botoxen er det et «lettere inngrep» enn fillers, med større sannsynlighet for godt resultat. Fillers blir visst lettere unaturlig, mer bivirkninger etc. Jeg valgte derfor å ikke ta fillers i denne omgang. 
Jeg angrer ikke nå, satt liten dose, slik at mimikken er der, jeg kan fremdeles rynke panna, men ikke som før. Kjempefornøyd!

Anonymkode: 2a76c...78e

AnonymBruker
Skrevet

Hisk at denne nervegiften settes likalt. Den er ellers gidkjent for medisinske behandlinger. Bare vær kritisk til hvor du går og får satt botox!

Anonymkode: 2a76c...78e

Skrevet

Ok, takk for gode svar😊

Gjest bienvilleparish
Skrevet

Filler er farligere enn botox

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...