AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #1 Skrevet 14. juni 2020 Jeg liker best naturiststrender, for å slippe skiller og vått badetøy. Det er deilig å kjenne vinden på seg også. Men, nå har jeg fått meg kjæreste. Og når jeg tar med han på naturiststranden er det vanskelig å holde fingrene unna. Jeg gjør selvfølgelig ingenting - det er jo ikke akseptert, og det er ofte barn i nærheten. Men det hadde vært gøy å vært på en strand hvor noe sånt ville vært mer akseptert....men finnes det? Osloområdet. Anonymkode: fc902...319
petterm Skrevet 14. juni 2020 #2 Skrevet 14. juni 2020 Da tror jeg dere må finne et vann litt unna folk, sånn at dere kan være alene. Vet ikke om det er noen vann i marka som er såpass for seg selv at man kan være helt alene? Mulig helgetur med telt og sykkel? 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #3 Skrevet 14. juni 2020 21 minutter siden, petterm skrev: Da tror jeg dere må finne et vann litt unna folk, sånn at dere kan være alene. Vet ikke om det er noen vann i marka som er såpass for seg selv at man kan være helt alene? Mulig helgetur med telt og sykkel? Kanskje det er beste løsning ja...øde skogsvann og et «dagsturtelt»:) Anonymkode: fc902...319
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #4 Skrevet 14. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje det er beste løsning ja...øde skogsvann og et «dagsturtelt»:) Anonymkode: fc902...319 Eh, nei. Vi er mange som går på tur i skogen. De færreste av oss er interessert i å bli påtvunget andres sex. Det er bare kjipt og dårlig gjort. Anonymkode: e2dee...3a1 9
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #5 Skrevet 14. juni 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eh, nei. Vi er mange som går på tur i skogen. De færreste av oss er interessert i å bli påtvunget andres sex. Det er bare kjipt og dårlig gjort. Anonymkode: e2dee...3a1 Derav et telt i tillegg. Anonymkode: fc902...319
Gjest Alterego666 Skrevet 14. juni 2020 #6 Skrevet 14. juni 2020 Det er mange vann i marka og langt mellom folk. På Svartkulp skjer det visstnok litt av hvert, så der er det sikkert akseptert å kose litt. Partner og jeg er ofte på svabergene sør for Bekkensten på Svartskog. Der er det banligvis tynt med folk og lett å gjemme seg litt vekk. Området er ikke regulert som fristrand, men når det er ttnt med mennesker der, er det mange som bader og soler seg nakne.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #7 Skrevet 14. juni 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg liker best naturiststrender, for å slippe skiller og vått badetøy. Det er deilig å kjenne vinden på seg også. Men, nå har jeg fått meg kjæreste. Og når jeg tar med han på naturiststranden er det vanskelig å holde fingrene unna. Jeg gjør selvfølgelig ingenting - det er jo ikke akseptert, og det er ofte barn i nærheten. Men det hadde vært gøy å vært på en strand hvor noe sånt ville vært mer akseptert....men finnes det? Osloområdet. Anonymkode: fc902...319 Du leter etter en strand hvor dere kan ha sex? Du vet at sex på offentlige steder er forbudt ikke sant? Anonymkode: 1acda...ca9
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #8 Skrevet 14. juni 2020 11 minutter siden, Alterego666 skrev: Det er mange vann i marka og langt mellom folk. På Svartkulp skjer det visstnok litt av hvert, så der er det sikkert akseptert å kose litt. Partner og jeg er ofte på svabergene sør for Bekkensten på Svartskog. Der er det banligvis tynt med folk og lett å gjemme seg litt vekk. Området er ikke regulert som fristrand, men når det er ttnt med mennesker der, er det mange som bader og soler seg nakne. Takk for godt tips! Det kan sjekkes ut! Anonymkode: fc902...319
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #9 Skrevet 14. juni 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du leter etter en strand hvor dere kan ha sex? Du vet at sex på offentlige steder er forbudt ikke sant? Anonymkode: 1acda...ca9 Vet det ja, har heller ikke noe spesielt ønske om å gjøre det foran noen eller presse det på noen. Trenger heller ikke å gå hele veien og ha sex, men på naturiststrender føler jeg at det ikke er akseptert å kysse noen lidenskapelig engang. Fordi det ikke skal være noe seksuelt der i det hele tatt. Tør såvidt stryke han på hånda liksom. Er derfor veldig takknemlig for gode tips jeg har fått i denne tråden! Anonymkode: fc902...319
Gjest Alterego666 Skrevet 14. juni 2020 #10 Skrevet 14. juni 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du leter etter en strand hvor dere kan ha sex? Du vet at sex på offentlige steder er forbudt ikke sant? Anonymkode: 1acda...ca9 Det er nok ikke mange som er blitt bøtelagt for å ha sex ute i huttiheita. Så lenge en bestreber seg på å være alene vil folk flest snu og gå en annen vei om de kommer over noen som koser seg. Alle har hatt sex utendørs. Du også. https://www.kk.no/samliv/nar-og-hvor-er-det-fritt-fram/71111231
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #11 Skrevet 14. juni 2020 Just now, Alterego666 said: Det er nok ikke mange som er blitt bøtelagt for å ha sex ute i huttiheita. Så lenge en bestreber seg på å være alene vil folk flest snu og gå en annen vei om de kommer over noen som koser seg. Alle har hatt sex utendørs. Du også. https://www.kk.no/samliv/nar-og-hvor-er-det-fritt-fram/71111231 Bortsett fra at TS spør om en nudiststrand hvor hun kan tafse på kjæresten. Anonymkode: 1acda...ca9
Gjest Alterego666 Skrevet 14. juni 2020 #12 Skrevet 14. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bortsett fra at TS spør om en nudiststrand hvor hun kan tafse på kjæresten. Anonymkode: 1acda...ca9 Hun diskuterer flere alternativer i tråden.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #13 Skrevet 14. juni 2020 Synd at dere må holde dere i Norge.... https://no.tripadvisor.com/Attraction_Review-g196602-d2249381-Reviews-Plage_Naturiste-Cap_d_Agde_Agde_Herault_Occitanie.html 😉 Anonymkode: 8b7a4...153
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå