Gå til innhold

Levering/henting i barnehage (jobb)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber ofte senvakter (til 16:30) og barnehagen stenger samme tid. Hvordan løser dere dette? (Er enslig og har ikke familie i nærheten). Tenker på henting i barnehagen

Anonymkode: f2abe...0e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Arbeidsgiver plikter å tilrettelegge for deg slik at du kan hente i barnehagen. Du må kontakte arbeidsgiver og finne en løsning.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bhg stenger tidligere pga korona, jeg snakket med sjefen og må dra tidligere fra jobb 

Anonymkode: a2706...59d

AnonymBruker
Skrevet

Edit* - Jeg er låsevakt og må jobbe ut tiden :) 

AnonymBruker
Skrevet

Barnehagen stenger tidligere enn før og jeg må også gå tidligere. 
Har fått beskjed av min sjef at jeg kan bruke "sykt barn" dager, men da fordelt på timer, så slik løser vi det.

Anonymkode: c6a74...4ca

Skrevet (endret)
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Edit* - Jeg er låsevakt og må jobbe ut tiden :) 

Om det er umulig for deg å gå fra jobb tidligere må du få noen andre til å hente.

Endret av Gidavmeg
AnonymBruker
Skrevet

Det fins jo ingen magisk løsning her. Du kan ikke gå før, og barnehagen stenger 16.30. Enten må du alliere deg med andre i barnehagen som kan ta med barnet ditt hjem (men kanskje litt voldsomt at andre foreldre må ta med ditt barn hver dag) skaffe en barnevakt, feks en ung jente som kan ta med barnet ditt hjem, evt vente utenfor barnehagen og leke der frem til du kommer. (Om reiseveien er forholdsvis kort) Eller bytte til en barnehage som stenger 17. 

Anonymkode: cac41...ce2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...