AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #1 Skrevet 14. juni 2020 Hadde dere vært ok med at nåværende leietaker finner ny leieboer eller vil dere gjør det selv? Anonymkode: 3d8f2...cc4
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #2 Skrevet 14. juni 2020 Vil gjøre det selv. Helt klart. Hvertfall "klarere" vedkommende. Kan gjerne komme med tips om noen ønsker å overta, men med min godkjenning. Anonymkode: ad5d6...c7f 5
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #3 Skrevet 14. juni 2020 Om de anbefaler noen de kjenner, så ja. Om det er snakk om å avertere og velge noen fremmede, så nei. Mens jeg fortsatt leide var det slik jeg fikk ny leilighet et-par ganger. Venner som flyttet, og så anbefalte meg. Om man vet leietakeren er skikkelige folk er som regel omgangskretsen det også. Anonymkode: 47bca...f82 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #4 Skrevet 14. juni 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil gjøre det selv. Helt klart. Hvertfall "klarere" vedkommende. Kan gjerne komme med tips om noen ønsker å overta, men med min godkjenning. Anonymkode: ad5d6...c7f Ja, de må ju selvfølgelig møte aktuell leietaker og godkjenne men jeg tenkte mer på at jeg ordnede første kontakten siden jeg vil ut fort. Anonymkode: 3d8f2...cc4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå