Gå til innhold

Usanne sex-rykter om meg i sosial omgangskrets

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er med i en idrettsklubb, som er mannsdominert. De som er mest aktive akkurat her jeg bor er vel kanskje 12-14 menn og 3-4 kvinner inkludert meg. Men er jo veldig mange medlemmer. Jeg er helt i starten av 20-årene. Det er veldig godt sosialt miljø og mye fester osv.

Jeg har kun hatt sex med 3 stk til nå, han første var ungdomskjæreste fra jeg var 16 og den siste var en jeg var kjæreste med nå i vår (nylig slutt). Han jeg har hatt sex med mellom disse har ikke vært i et forhold og skjedde i fjor sensommer og utover høsten, og jeg angrer veldig mye på det. Jeg synes det er flaut for det er en litt drøy aldersforskjell mellom oss (15 år). Han her fyren var instruktøren min i denne sporten (men det er ikke regel på å ikke ligge med "elever") Vi hadde sex første gang ifjor sensommer hvor jeg og han (og noen flere) var på en treningstur i 9 dager. Vi sov alle i samme hus, men hvert sitt soverom, men kun jeg og han det gjelder hadde soverom i samme etasje. Han prøvde seg på meg hver kveld, og jeg avviste han, men på 6. kvelden hadde vi snakket om veldig mange dype ting, og bagasje vi har til felles. Jeg hadde også drukket veldig mye... Så vi hadde sex da.

Så fortsatte det litt senere på høsten. Jeg hadde det veldig vanskelig på den tiden, og mange problemer med familie og psykisk. Jeg bodde enda ikke i byen jeg bor i nå (flyttet der ved nyttår), men mamma bor i den byen så jeg sov alltid hos henne når det var aktivitet jeg skulle vær med på i klubben. Men vi hadde et veldig dårlig forhold den høsten, og hun ville ikke jeg skulle sove hos henne. Så når det var totalt 3 aktiviteter med klubben som var viktige for meg å komme på, så sov jeg hos han (instruktøren). Og vi hadde jo sex da. Han har også mange av de samme personlige problemene som meg, og det var veldig naturlig å snakke med han om det, som jeg ikke kan med så mange andre. Jeg var egentlig ikke forelsket i han, men trengte virkelig noen å snakke med og vær sammen med... Jeg var så ensom. Nå har han pause fra klubben tror jeg, han bare forsvant, sikkert pga personlige problemer.

Så var jeg på en fest nå nylig med andre fra denne klubben, og senere langt på natt hvor de fleste var gått hjem var det kun meg, en fyr som er 2 år eldre og en annen som er 13 år eldre enn meg. Han eldste hadde blitt fortalt av han jeg hadde sex med ifjor, veldig detaljerte ting om når vi hadde sex, ting jeg har sagt at jeg likte, og at jeg squirter. Men så sa han veldig mange usanne ting også! Som at vi hadde hatt masse analsex og at jeg hadde masse fetisher, altså ting som fikk han til å tro jeg var helt sånn sex fiksert og løs. Og at når vi alle sammen (4 stk) spiste ute på restaurant, og jeg og han det gjelder satt ved siden av hverandre, så hadde vi befølt hverandre/jeg runket han under et teppe!!! Han sa også at vi hadde hatt sex fra første kvelden på den turen jeg fortalte om oppe. Jeg tror ikke han har fortalt dette edru, for han kan si mye drøyt og over streken når han blir full... 

Han som fortalte meg dette hadde jo også drukket litt, men da forteller man vel ofte sannheten. Han vet at jeg har vokst opp i en veldig streng kristen familie (jeg er åpenbart ikke så streng), og han trodde jeg liksom hadde fått nok og blitt helt "gal"! Han (og sikkert flere hvis de har blitt fortalt det) har tenkt i nesten 1 år at jeg er litt løs og ikke har problem med å ligge rundt osv. Siden han instruktøren ikke er veldig attraktiv og en del eldre. Han som fortalte meg det har selv prøvd seg på meg (selv om han har kone), for han trodde vel at jeg ligger med mange. Så sa jeg at jeg kun har vært med 2 andre utenom instruktøren, og de var i forhold, og da ble han såå overrassket. 

En annen ting han fortalte var at han hadde sett på meg som litt dum (sikkert forsterket av at han har bilde av meg som kaster meg over instruktøren). Men det var fordi jeg er litt usikker når det kommer til denne idretten siden jeg bare har holdt på i 1,5 år ca, og spør om mye som de allerede kan og synes sikkert det er åpenbart at alle andre også skal kunne det. Han andre som var der (2 år eldre enn meg) hadde også litt samme inntrykket! Men så endret de det til at de blander "dum" med usikker, litt liten tro på meg selv osv. Og ikke med lav intelligens...

Dette sitter veldig i meg altså. Det kan hende det er flere enn bare de som tenker jeg ikke bare er løs, men også "dum"! Jeg vil ikke slutte med idretten, men vet nesten ikke om jeg kan fortsette og ha rak rygg når jeg treffer de igjen!

Tusen takk om noen har orket å lese alt, og vil svare...😢❤️

Anonymkode: 88fb2...40b

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Be instruktøren fortelle vennene sine at han har løyet, og at du vil være der å høre at han sier det. Da kan du gå rakrygget resten av livet👊🏻👊🏻👊🏻

Anonymkode: 6be9a...b76

• Liker 27
AnonymBruker
Skrevet

En instruktør som ikke bare ligger med en elev, men som etterpå henger ut og attpåtil lyver om denne eleven? Går det an å bytte klubb eller noe sånt? Ikke fordi du har noe å skamme deg for - det har du altså ikke, men denne instruktøren din ville jeg holdt meg langt unna hvis jeg var deg. Bare at han prøver seg kveld etter kveld, til tross for at du avviser, for så å utnytte at du er veldig full og ha sex med deg. 

Dette er ikke en fyr du vil ha i nærheten, TS, æsj!

Anonymkode: 11da9...5d2

• Liker 35
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

En instruktør som ikke bare ligger med en elev, men som etterpå henger ut og attpåtil lyver om denne eleven? Går det an å bytte klubb eller noe sånt? Ikke fordi du har noe å skamme deg for - det har du altså ikke, men denne instruktøren din ville jeg holdt meg langt unna hvis jeg var deg. Bare at han prøver seg kveld etter kveld, til tross for at du avviser, for så å utnytte at du er veldig full og ha sex med deg. 

Dette er ikke en fyr du vil ha i nærheten, TS, æsj!

Anonymkode: 11da9...5d2

Tusen takk for svar alle! 💖

Off ja jeg vet 😕 Jeg har jo ingen kontakt med han nå, for han har sluttet i klubben /pause... Det var fordi jeg var så ekstremt ensom og trist/deprimert, og akkurat på høsten hadde jeg ingen andre enn akkurat han å snakke med/vær med utover overfladiske vennskap. Itillegg var det en del han var nødt til å hjelpe meg med, sånn å få tatt noen prøver for å ta ut sertifikat osv siden han var instruktør. 

Så jeg angrer jo på det nå, men kan jo ikke endre noe. Men jeg var helt sjokkert over inntrykket han andre i klubben hadde over meg... Og ikke minst av at han hadde intrykk av at jeg er sånn "blond og dum"!

Anonymkode: 88fb2...40b

AnonymBruker
Skrevet

Man må være forsiktig i sånne miljøer, tydeligvis. En venninne av meg har vært sammen med to menn fra samme idrettsklubb, den andre er hun fortsatt sammen med. Det er nok til at hun har fått et ufint rykte, selv om det ble slutt med den første fordi han var utro. 

Anonymkode: 59256...97f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Han instruktøren høres ikke god ut, men du har overhodet ikke gjort noe galt, TS. Jeg tror ikke folk gidder å bry seg så mye om det, folk glemmer fort. Jeg ville ikke gitt ryktene næring, men bare sagt at du følte han utnyttet deg som trener da du var i en sårbar fase. Det får folk til å tenke seg litt om.

Anonymkode: 31764...1a3

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Man skal vel egentlig ikke generalisere, men idrettsmenn er ofte drittsekker. De tror ofte at de er noe. Så det at du har fått dette ryktet, er ikke din egen feil. 

Anonymkode: 48e88...3d3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du vet hva som er sant og ikke.. hva andre sier er helt irrelevant.. du kan ikke styre hva andre tenker eller tror uansett.. 

min de har hatt sex med 2 eller 20 er din sak og ingen andres! Gå med hevet hode og drit i de 

Anonymkode: 03826...578

• Liker 2
Skrevet

Æsj, de mennene der må du bare holde deg unna, og høres ut som om han utnyttet deg seksuelt. Når han begynner å mase om sex på første kvelden er jo egentlig merkelig. Mannfolk bør man egentlig være litt forsiktig med. Mange som elsker å utnytte sårbare kvinner i ung alder. Og bare sett dem på plass og ai at du ikke er noen sexdukke og dum og blond. Nei du er likeverdig husk det. 😇

• Liker 6
Skrevet

Han har utnyttet ei sårbar jente i en sårbar situasjon. Det at han prøvde seg på deg kveld etter kveld, og bor i et hus der dere er de eneste med soverom i den etasjen. Var det egentlig tilfeldig? Virker også som han utnyttet at du drakk for å få seg litt. 

Jeg hadde tatt opp løgnene med han som fortalte de til deg, og spilt litt på samvittigheten hans ift om dette var hans søstre eller døtre, og gått til ledelsen. Dette for å få stoppet utnyttelsen av og slutshaming av unge jenter. Du har IKKE gjort noe galt. Denne mannen burde aldri få ansvar på samme måte i en ny klubb. 

Da jeg var på korpsleir for mange år siden, opplevde ei barndomsvenninne noe tilsvarende.  Alenerom som han garantert hadde ordnet, der han låste seg inn. Dette var før metoo, og vi klarte ikke å se galskapen, da vi var så unge. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Han høres jo helt idiot ut han fyren, da. Han bryr seg for mye om andre og hva de driver med. Han lar andre styre hva han syns om folk, og han stoler for mye på førsteinntrykket. 

Hadde jeg vært deg, hadde jeg sagt til han at det der ikke er sant, og han trenger ikke å snakke om det. Du må si tydelig i fra. Og drit i hva han ellers sier. Han virker korttenkt. 

Anonymkode: 9565b...2a2

• Liker 1
Skrevet

Stakkars deg. Her har du havnet i en gruppe med litt sosialt tilbakestående menn. Men... Om en stund innser du at det ikke har noe å bety, om disse merkelige mennene har gjort seg opp meninger om deg. Det vil bli bra :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Etter jeg mista jomfrudommen som 16åring hadde jeg "ligget med alle" og var ei hore osv. Jeg som hadde lest meg opp om prevensjon, sykdommer, stillinger og forhåndsregler i 3 år før jeg hadde sex. Og min første gang var nøye planlagt med en vennlig og tålmodig kjæreste som skapte en flott opplevelse. 

Etter noen år var det en ekkel fyr som alle i "byen" kjenner til. Han har et seksuelt ladet kallenavn fordi han visstnok er desperat etter sex og kvinnfolk. Han skulle visstnok ha sagt til folk at han hadde hatt sex med meg. Selv om vi bare hadde vært i samme rom (på fest) sånn 2 ganger og aldri pratet med hverandre. 

Men dette er mange år siden nå, og dette har ikke hatt noen betydning for meg på noen arenaer. 

Når vi er flaue, stressa og kanskje skamfulle, så hyperfokuserer vi på temaet og det blir så stort og voldsomt. 

I realiteten er det ingen av de du trener med som en gang tenker på deg i løpet av dagen. Og å snakke om deg og disse greiene er like uinteressant som gårsdagens værmelding. 

Du har adrenalin når du tenker på dette - adrenalin er et hormon som suser rundt i kroppen din. Det er ikke farlig, men kan være veldig ubehagelig. Og det gjør deg meget fokusert og stresset. Når adrenalinproduksjonen stopper og litt tid har gått, vil dette ikke en gang være verdt en notis i boken om ditt liv. 

Anonymkode: ff365...945

• Liker 9
Skrevet

Bare overse dem eller si att de ikke skal tro alt de hører. Tipper de regner med att han har overdrevet også. Du kan gå helt rakrygget du har jo ikke gjort noe galt annet enn å stole på en DUST. 
Lurt å unngå mer sex i den gjengen kanskje😀

Skrevet

Vet det er lettere sagt enn gjort men here goes: drit i dem, gå med rett rygg og hodet hevet, livet er for kort til å bry seg om hva uviktige mennesker tenker på og/eller snakker om... du har ingenting å skamme deg over mens han har funnet på masse teite løgner, hvor patetisk er ikke det?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du gir mange detaljer i hovedinnlegget ditt som gjør deg gjenkjennbar, bare så du er klar over det. Bortsett fra det vil jeg bare si at du har ingen forklaringsplikt ovenfor noen når det gjelder ditt privatliv eller sexliv. Så hva andre tror om deg er helt irrelevant. Men du kan jo si til de som prøver seg at det de har hørt ikke er sant og at du ikke er interessert. At du tror du er "dum" får så være. De kjenner deg kanskje ikke så godt. Det du skal være oppmerksom på er at noen kan ta "dum" for "lett å lede til å gjøre ting hun kanskje ikke vil". Altså forsøke å utnytte deg. Og det var vel strengt tatt det instruktøren din gjorde. Neste gang du trenger å snakke fortrolig med noen, la være å blande sex inn i det. Mange ser sitt snitt til å utnytte mennesker som har det vanskelig, og du nevner jo også at du skammer deg over sexforholdet til en som var mye eldre enn deg.

Anonymkode: 0a156...e51

• Liker 2
Skrevet

Han utnyttet deg. For en ekkel fyr. Tror heller ikke det var tilfeldig at du fikk rom i samme etasje som han. Dette var nøye planlagt. 

Lær av dette og ikke sett deg i en slik situasjon igjen. Pass på å ikke være alene med menn til du er tryggere og enda litt mer voksen. Det hjelper ikke hvor greie og snille og gode de er å snakke med. Typer som han vet hvordan han skal få det til. Det er ikke sikkert det han sa var sant en gang. Kanskje noe av det, men han smurte sikkert på for å vinne din fortrolighet. 😞

Siden du er voksen så er det ikke sikkert det er vits i å gå til ledelsen. Men jeg ville konfrontert han. Vis at du står opp for deg selv og fortell hva du syns om dette. Han kommer helt sikkert til å nekte. Da sier du at du har vitne (ikke si hvem som sa det) og at du ikke har noen grunn for ikke å tro på den andre. Fortell at vennskapet og tilliten er borte. Han betyr ingenting for deg og du vil ikke ta i han med en ildtang. Vær rolig og iskald og gå med hevet hodet. 

Prøver gutter seg som du tenker kan ha hørt ryktene så fortell at det de Evt har hørt er ikke sant. Slik en annen i tråden snakket om. 

Dette går over. Ei i min omgangskrets i min ungdom fikk også stygt rykte. Folk skjønte etterhvert at det ikke var sant og at de som snakket er idioter. 

God klem

AnonymBruker
Skrevet

Du må bare fortelle de andre at ja, du hadde sex med ham. Du trodde han brydde seg om deg. Få gjerne med i historien at du ikke ligger rundt, at du tross alt har vokst opp med sterke moralske føringer og det byr deg i mot å ha sex uten følelser. 

Så kan du fortelle at du har hørt rykter om at du har gjort ting som overhodet ikke stemmer! Hvis du trives med disse menneskene, så må du bare få det ut, og holde hodet hevet. Fortell at du vurderte å slutte pga disse ryktene og du er redd for at folk trodde på dem. At du velger å tro at folk rundt deg er reale og ikke tror på alt de hører, og derfor har bestemt deg for å fortelle din side av saken. 

Anonymkode: f999f...7fd

Skrevet

Denne instruktøren har misbrukt sin rolle noe sinnsykt og det er noe alle voksne mennesker ser. Herregud for en uproff fyr.

Skrevet
På 16.6.2020 den 5.14, liljene skrev:

Han har utnyttet ei sårbar jente i en sårbar situasjon. Det at han prøvde seg på deg kveld etter kveld, og bor i et hus der dere er de eneste med soverom i den etasjen. Var det egentlig tilfeldig? Virker også som han utnyttet at du drakk for å få seg litt. 

Godt spørsmål.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...