Gå til innhold

Hvordan kan en person som har seg med opptatte menn være så godt likt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Først vil jeg bare skrive at ja, jeg er bitter. Jeg er såret,og sikkert også litt sjalu. Så dere trenger ikke påpeke det. 

Vi bor på et lite sted hvor de fleste vet hvem alle er. Vi har vært en gjeng med både jenter og gutter som har hengt en del sammen i årenes løp. Mange av disse ble jeg introdusert for da jeg traff exen min som jeg har et barn med. 

I denne gjengen er det en jente som jeg ikke kjente så godt men ble god venn med etterhvert. Jeg kaller henne A her. Hun bonder mer med gutta enn jentene, og hun har liksom alltid vært "hun kule" som alltid stiller opp hvis det er pils ute, fotballkamp på tv osv. Hun jobber som bartender så hun er en person som alle på en måte kjenner og alle ser ut til å like henne. 

Jeg tok litt avstand fra henne når venninna mi fant ut at A hadde rota med typen hennes (ikke sex visstnok) etter en fuktig bytur. De ordnet opp i det og er fortsatt sammen, men venninna mi har etter dette hatt et anstrengt forhold til A. A fortsatte å være med i gjengen og var "kompis" med typen hennes selv om ikke venninna mi likte det no særlig. Jeg var heller ikke fan av henne etter det hun gjorde. 

Spoler litt frem. Så begynte det å gå rykter om min daværende kjæreste og far til mitt barn. Jeg stolte på han og overså ryktene, men i et svakt øyeblikk fikk jeg lurt meg til å sjekke telefonen hans, og fant da masse mld han hadde hatt med A. Både sexmld og andre ting som fikk meg til å skjønne at de hadde vært fysiske også. 

Jeg så helt svart og det ble slutt på sekundet jeg fant ut dette. Og det ble et sabla styr med flytting, kjærlighetssorg, krangling og hele sullamidten. I dag snakker jeg ikke med han i det hele tatt annet enn ting som gjelder barnet vårt. 

Har ikke vekslet så mye som et ord med A etter dette, og hun har heller ikke prøvd å snakke med meg eller be om unnskyldning. Jeg og venninna mi har meldt oss helt ut av denne gjengen og hun har store problemer med å godta at kjæresten hennes fremdeles omgås A. 

Nå i helga var vi på byen, og vi gikk forbi et utested hvor hele gjengen var samlet. Typen til venninna mi var riktignok ikke der, men min eks satt der og det gjorde A også, skålte lo og drakk. 

Det går rykter om at A er både her og der, hun lever tydeligvis den livsstilen og trives med det. Og alle digger å være med henne. Hun har maaange venner, både menn og damer. Og det er dette jeg ikke skjønner. Hvordan kan en person som tydeligvis er et felleshull være så populær og godt likt når alle vet hva hun driver med? Hadde skjønt det og ikke brydd meg hvis det var single menn hun drev med. 

Hun ødelegger jo forhold? Likevel, hver gang jeg ser henne er hun omringet av masse folk og hun har alltid vært på hils med alle egentlig. Bare......why? 

Anonymkode: 5fd29...862

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er dere sammen med menn som bedrar dere? Driver alle menn der du bor på sånn? 

Anonymkode: eca51...f43

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hun ødelegger forhold? Det er jeg ikke helt enig i.

Men uansett, folk har forskjellige grenser og sperrer. Noen klarer ikke å stoppe å drikke og lar det gå for langt hver gang. Andre blir sinte og voldelige. Mens noen ikke har grenser for sex, hvis de har lyst så gjør de det, de har ingen «stopp-knapp».  Det viktigste er at begge parter er voksne og kan samtykke i den sammenhengen, og det er de jo her.
Det er kjipest for den som er sammen med en som ikke har stopp-knapp.

Anonymkode: eb3ce...325

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du hadde min fully sympati fram til du refererte til henne som «et felleshull». Jeg ville heller vært venninne med en som henne enn en bitter dame som deg som snakker respektløst om mennesker. Det er mannfolkene som har vært fæle mot dere, det er dér dere skal rette bitterheten deres.

Anonymkode: 195f7...1b1

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du tenker bakvendt her - det er fordi hun er godt likt, mao likandes, at så mange, også opptatte, vil ha seg med henne.

Anonymkode: 7d780...c2a

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du hadde min fully sympati fram til du refererte til henne som «et felleshull». Jeg ville heller vært venninne med en som henne enn en bitter dame som deg som snakker respektløst om mennesker. Det er mannfolkene som har vært fæle mot dere, det er dér dere skal rette bitterheten deres.

Anonymkode: 195f7...1b1

Det er jo nettopp det hun er.

Anonymkode: f8c32...6a7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

De vil vel ha henne for hun er uoppnåelig for dem alle, blir litt som å finne ut hvem av dem som er mest mandig som kan "få" henne til slutt.. 

Anonymkode: 3deaa...b53

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig med personen over. Dama er godt likt, mao (sosialt) attraktiv, derfor vil folk henge med henne. Det er ikke sikkert de er så nær henne, men det er rundt henne det er liv. Menn oppfatter henne som easy going, godt mulig hun er ganske så sjarmerende, og moralen hennes er ikke like høy som deres. Og kjærestene deres sin moral er kanskje ikke like høy heller, evt så er denne dama så fristende at de benytter seg av sjansen. Jentene henger rundt henne fordi gutta er der. 

Anonymkode: 0a3e5...a81

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun er populær fordi hun er «løs»? 

Anonymkode: 59c2a...cf3

AnonymBruker
Skrevet

Altså, venninna di trenger ikke å finne seg i at partneren hennes og A har kontakt. 

Anonymkode: 64f9a...8db

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun er populær fordi hun er «løs»? 

Anonymkode: 59c2a...cf3

Tydeligvis er det ingen av mannfolka som kan få et forhold med henne, at hun er litt uoppnåelig for dem. Dvs at hun fort da kan være en slags jakt for mennene. Selv om man kan få litt av henne, får man ikke hele henne. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

De vil vel ha henne for hun er uoppnåelig for dem alle, blir litt som å finne ut hvem av dem som er mest mandig som kan "få" henne til slutt.. 

Hun høres ikke akkurat uoppnåelig ut

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Tydeligvis er det ingen av mannfolka som kan få et forhold med henne, at hun er litt uoppnåelig for dem. Dvs at hun fort da kan være en slags jakt for mennene. Selv om man kan få litt av henne, får man ikke hele henne. 

Det der er kvinnelogikk. Har de fått henne for sex er det mer enn bra nok

Anonymkode: 0ebe2...e6a

AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun høres ikke akkurat uoppnåelig ut

Det der er kvinnelogikk. Har de fått henne for sex er det mer enn bra nok

Anonymkode: 0ebe2...e6a

Okei, kanskje ho bare er grei å være rundt, ikke en mase/syte kjerringa, kanskje ho gir deilig sex eller dritdigge BJ's eller ho er å anse som en av gutta. Ingen av oss her på nettet vet, men det er noe ved henne de liker tydeligvis 😉

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker motsatt, hun er lett å få, lett tilgjengelig og blir da også brukt til det. Selvsagt kan hun være hyggelig og. Men jeg tror neppe mange vil ha et fast forhold med henne, med den historien. 

Anonymkode: df852...cae

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker litt mer likt som TS. Hun er jo en som ødelegger forhold, man legger seg for f*** ikke etter menn som er opptatt, uansett om mennene legger seg etter deg.. 

Hvorfor hun er populær hos damene er jo en annen sak. kanskje ikke alle er klar over at hun roter med menn som er opptatt? Eller så har hun en personlighet som trollbinder alle uansett kjønn

Anonymkode: df138...4c9

AnonymBruker
Skrevet

En vakker dag får du høre at det er full konflikt i den mannegjengen der. Det kommer. Hun vil late som om hun er uskldig og ikke vil ha noen, mens hun egentlig vil ha den som sikler minst etter henne og kun betrakter henne som kompis. Han er godt og trygt gift og hun får han aldri. Men ja, drama blir det og full konflikt i hele gjengen. g det vil du etterhvert få høre om. Bare vær glad du oppdaget hvordan eksen din holder på, slik at du slapp å leve i rotet i mange år til.

Anonymkode: c2171...b4a

• Liker 1
Skrevet

De liker henne nok ikke, men tenker som så at er jeg grei med henne så rører hun kanskje ikke fyren min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...