Stoltskeiv Skrevet 14. juni 2020 #1 Skrevet 14. juni 2020 Jeg ble ferdig med eksamen denne uka. Og jeg føler meg så tom. Jeg har plutselig ingenting å gjøre. Jeg skal begynne å jobbe og ta opp flere fag til høsten igjen, så har litt ferie først. Og jeg bare føler at alt er meningsløst fordi jeg har ingenting nyttig å gjøre, men samtidig vet jeg at jeg trenger det nå. Jeg har faktisk vurdert å begynne å jobbe litt med de faga jeg skal gjennom neste år, men det virker som om alle prøver å få meg til å slappe av og ta ferie først. Det er bare så utrolig rart og ikke ha noe jeg MÅ gjøre. Samtidig deilig, men jeg sitter jo å bare stirrer i lufta. Flere som føler på det samme etter en tung eksamensperiode? 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #2 Skrevet 14. juni 2020 2 minutter siden, gladjenta96 said: Jeg ble ferdig med eksamen denne uka. Og jeg føler meg så tom. Jeg har plutselig ingenting å gjøre. Jeg skal begynne å jobbe og ta opp flere fag til høsten igjen, så har litt ferie først. Og jeg bare føler at alt er meningsløst fordi jeg har ingenting nyttig å gjøre, men samtidig vet jeg at jeg trenger det nå. Jeg har faktisk vurdert å begynne å jobbe litt med de faga jeg skal gjennom neste år, men det virker som om alle prøver å få meg til å slappe av og ta ferie først. Det er bare så utrolig rart og ikke ha noe jeg MÅ gjøre. Samtidig deilig, men jeg sitter jo å bare stirrer i lufta. Flere som føler på det samme etter en tung eksamensperiode? Haha, kjenner med så igjen 🙈 jeg tenkte hva i alle dager brukte jeg tiden min på før eksamen ? 😂 Anonymkode: 4e462...46f 3
Stoltskeiv Skrevet 14. juni 2020 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha, kjenner med så igjen 🙈 jeg tenkte hva i alle dager brukte jeg tiden min på før eksamen ? 😂 Anonymkode: 4e462...46f Det lurer jeg også på nå! Jeg skjønner ikke hva jeg drev med! Jeg kan ikke ha brukt all tiden min på netflix liksom! Jeg prøvde nettopp å se en film, men det er helt umulig. Det er liksom så nytteløst. Før elsket jeg å se filmer, men har vell noe med varmen også. Og at man gikk fra å jobbe 24/7 til å plutselig ha masse fri.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #4 Skrevet 14. juni 2020 Hadde det sånn jeg også, men nå tre uker etter eksamen klarer jeg endelig å slappe av! Det eksamensstresset satt virkelig i lenge etter jeg var helt ferdig! Jeg jobber littegrann da, og det hjelper meg å slappe av de dagene jeg har fri. Anonymkode: 62f6d...dad 2
Garn_nøste Skrevet 14. juni 2020 #5 Skrevet 14. juni 2020 Kjenner meg igjen 😂 hadde eksamen for to uker siden, å den første uka hadde jeg dårlig samvittighet for at jeg ikke jobbet med pensum 😂 men det går over, nå er det bare deilig å ha ferie 2
whitewildfox Skrevet 14. juni 2020 #6 Skrevet 14. juni 2020 (endret) Jeg kjenner meg også igjen! Jeg syns det er helt innafor å starte med fagene. Kanskje du også kan lage deg en leseliste for sommeren med bøker du vil lese for å kose deg? Da kan du både være produktiv og slappe av samtidig! Endret 14. juni 2020 av whitewildfox Skrivefeil 1
Kimmern Skrevet 14. juni 2020 #7 Skrevet 14. juni 2020 Hadde 3 eksamener i starten av Juni. Alle ferdige før helgen. Klarer ikke å nyte helgen og "ferien", selv om jeg har mulighet til å møte folk å være sosial. 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #8 Skrevet 14. juni 2020 Jeg har det alltid sånn som du beskriver!! Begynner ofte å lese litt på fag jeg skal ha senere da jeg. Synes nesten det er litt kos når jeg ikke har presset om eksamen rett rundt hjørne på meg 😅 Anonymkode: 92d6e...45e 1
Garn_nøste Skrevet 15. juni 2020 #9 Skrevet 15. juni 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har det alltid sånn som du beskriver!! Begynner ofte å lese litt på fag jeg skal ha senere da jeg. Synes nesten det er litt kos når jeg ikke har presset om eksamen rett rundt hjørne på meg 😅 Anonymkode: 92d6e...45e Det vurderer jeg å gjøre også ☺️ Er så heldig at jeg ikke skal jobbe i sommer (går på aap) så jeg er helt fri, kan skaffe meg et skikkelig forsprang på pensum 🤩 bare de får lagt ut den jævla pensumlista snart 🤦🏼♀️ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå