Gjest lindas Skrevet 2. juli 2005 #1 Skrevet 2. juli 2005 Hordan drømmer dere om å bli transportert på den STORE dagen??? selv drømmer jeg om å bli hentet av en lekker hummer,men det blir nok bare med drømmen... koster masse penger
Gjest Svimle Skrevet 2. juli 2005 #2 Skrevet 2. juli 2005 En stor, herlig amcar med masse brumlelyd! Gjerne en veteran. woohooo!
Boogie Skrevet 2. juli 2005 #3 Skrevet 2. juli 2005 Jeg drømmer om to brune hester med kusk og vogn. Pyntet med bjerkeløv og flagg. Turen går igjennom Tønsberg sentrum, solen skinner.. Vi sitter i kjerra og skåler med champagne og spiser jordbær. Mange hoier og klapper.. Men det kan nok ikke bli hester, da sambo er superallergisk mot dyr :-( Så han skal ta seg av transporten. Blir nok bra tilslutt
Gika Skrevet 12. juli 2005 #4 Skrevet 12. juli 2005 Vi skal gå på ski... Vinterbryllup, og bare noen få km mellom kirken og festlokalet. Først et par fakkelbærere, så brudgommen og jeg, og så alle gjestene med flere fakler.
Lassie Skrevet 12. juli 2005 #5 Skrevet 12. juli 2005 Med en lekker bil, enten en Limousin eller en annen lekker bil, kanskje en Mercedez - svart Cabriolet. Vi undersøker for tiden priser, det er veldig dyrt med limousin, men en venninne av svigermor har svart Mercedez Cab så vi vurderer å smiske litt der, hehe. Lindas: En kollega av meg kjører svart Hummer, så hvis vi ville blitt kjørt i det hadde vi helt sikkert fått lov til en billig penge. Men jeg ser du bor i nordre delen av landet, så det blir vel litt langt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå