AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #1 Skrevet 14. juni 2020 Jeg liker ballene for godt til å bare la dem ligge der uten noe som helst kos når jeg suger. Men jeg er stort sett ganske nervøs for å gjøre for mye med dem og at det skal bli for voldsomt da. Han jeg er med nå liker at jeg er veldig forsiktig med dem, mens andre har latt meg suge på dem osv. Hva gjør dere andre og hva liker dere menn at vi gjør? Jaja, vet at ikke alle er like og liker det samme osv osv😄 Anonymkode: 647ff...098
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #2 Skrevet 14. juni 2020 Strykker litt over dem, i noen tilfeller sikker eller suger på dem. Men ikke alle menn liker det, så tester med å stykke over de først. Anonymkode: c8293...fbf 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #3 Skrevet 14. juni 2020 De jeg har vært med har likt massering av ballene under suging. Og at jeg stryker fast over perineum. Skal jeg prøve å suge/slikke på ballene, prøver jeg litt før jeg spør «er det greit?» siden jeg vet det er forskjellige ønsker rundt dette. Anonymkode: affad...bab 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #4 Skrevet 14. juni 2020 De har ingenting med sex å gjøre for min del utover at de produserer det de gjør, og strengt tatt synes jeg bare de er i veien. Foretrekker at de får være for seg selv om mulig. Anonymkode: cb942...1ef 4
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #5 Skrevet 14. juni 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg liker ballene for godt til å bare la dem ligge der uten noe som helst kos når jeg suger. Men jeg er stort sett ganske nervøs for å gjøre for mye med dem og at det skal bli for voldsomt da. Han jeg er med nå liker at jeg er veldig forsiktig med dem, mens andre har latt meg suge på dem osv. Hva gjør dere andre og hva liker dere menn at vi gjør? Jaja, vet at ikke alle er like og liker det samme osv osv😄 Anonymkode: 647ff...098 Du må ta de i munnen og lage "hmm" lyder Anonymkode: 67e5b...79f 1
Chumi Skrevet 14. juni 2020 #6 Skrevet 14. juni 2020 Jeg pleier å massere de. Jeg bruker håndbakken til å skyve de bakover(mot rumpa), og dra de mot meg med fingrene. Mannen elsker den bevegelsen. Liker også at jeg «ruller» de mot hverandre som to klinkekuler. Noen menn tåler masse, andre blir bare nervøse av at man rører de. Begynn forsiktig og se an 😊 4
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #7 Skrevet 14. juni 2020 Mannen min liker at jeg røsker og knar hardt rett før han kommer. Han tenner sikkelig på det. Det er digg. Anonymkode: f388b...b44 4
Gjest Mysticgirl Skrevet 14. juni 2020 #8 Skrevet 14. juni 2020 Jeg stryker og slikker der også og ikke bare på pikken.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #9 Skrevet 14. juni 2020 6 minutter siden, Mysticgirl skrev: Jeg stryker og slikker der også og ikke bare på pikken. Smaker det salt noen ganger? Anonymkode: db14e...367
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #10 Skrevet 14. juni 2020 Ikke godt å si, jeg har ikke utforsket det området for mye for forrige fyr jeg var sammen med ble superkvalm da jeg koste med dem. Anonymkode: 7f500...f92
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #11 Skrevet 14. juni 2020 Stryker, slikker, tar hele pungen i munnen mens jeg runker fyren og ruller med tunga rundt selve ballene.. Da kommer de hardt som regel. Eller bare beføler, drar forsiktig, knuger.. Ja det meste, men alt med partners bekreftelse og lyst. Anonymkode: e728d...8cc 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #12 Skrevet 14. juni 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker ballene for godt til å bare la dem ligge der uten noe som helst kos når jeg suger. Men jeg er stort sett ganske nervøs for å gjøre for mye med dem og at det skal bli for voldsomt da. Han jeg er med nå liker at jeg er veldig forsiktig med dem, mens andre har latt meg suge på dem osv. Hva gjør dere andre og hva liker dere menn at vi gjør? Jaja, vet at ikke alle er like og liker det samme osv osv😄 Anonymkode: 647ff...098 Det hadde vært gøy å se hva menn svarer, for jeg er enig med han over... det er en av de minst erogene sonene og jeg hadde ikke likt om noen skulle suge på dem, de er ekstremt følsomme (ikke på en veldig god måte). Veldig lett stryking/teasing kan vel til nøds gå. Anonymkode: ae0d1...30a
Bamseklemmer Skrevet 14. juni 2020 #13 Skrevet 14. juni 2020 Jeg liker at du drar hardt og strekker i skinnet, det gir en brennende følelse... Noen ganger tåler dem tøff behandling, og noen ganger er de veldig ømme for berøring. Og noen ganger er det "mye" skinn (hengeballer) og noen ganger er det stramt. Jeg har veldig store baller så det blir mye klasklyder i doggy, noen elsker jo at klitten får litt "bank" fra dem. Mine er gode å kysse på da de er håtfri har jeg hørt😅 1
ToMan Skrevet 15. juni 2020 #14 Skrevet 15. juni 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Stryker, slikker, tar hele pungen i munnen mens jeg runker fyren og ruller med tunga rundt selve ballene.. Da kommer de hardt som regel. Eller bare beføler, drar forsiktig, knuger.. Ja det meste, men alt med partners bekreftelse og lyst. Anonymkode: e728d...8cc Beskrivelsen over er veldig deilig. Ønsker at ballene og pungen også får litt oppmerksomhet mens hun suger meg. At hun tar hele pungen i munnen og leker rundt med tunga er superdeilig.
Doolittle Skrevet 15. juni 2020 #15 Skrevet 15. juni 2020 Jeg liker at ballene mine får oppmerksomhet også. Hvis ikke blir de så misunnelige på at pikken får all moroa. Det samme gjelder skaftet på pikken. Noen jenter er bare opptatt av hodet, men det er absolutt best om hele området får kos og oppmerksomhet. For min del både utsetter det orgasmen litt, og gjør den sterkere når den til slutt kommer. Suge, slikke, stryke. Noen ganger er de litt følsomme og da er ei myk tunge nok, mens andre ganger kan det være godt med litt mer hardhendt behandling med stryking og lett knaing (hvis det er et ord?).
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #16 Skrevet 15. juni 2020 Mannen elsker at jeg stryker på de, klemmer, slikker å suger de når jeg ronker / suger han. Liker det selv å! Anonymkode: 119db...840 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #17 Skrevet 15. juni 2020 Det varierer. Har aldri vært veldig opptatt av ballen tidligere, men med han jeg har nå har jeg startet å utforske litt. Jeg suger, slikker, koser, ruller ballene i hånda. Han liker vist veldig godt at jeg tar pungen i munnen og suger. Da ruller øyene bakover og det kommer noen hefte "aaaah. Ååå" lyder 😁 Anonymkode: 8be98...d06 1
Bamseklemmer Skrevet 15. juni 2020 #18 Skrevet 15. juni 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Da ruller øyene bakover og det kommer noen hefte "aaaah. Ååå" lyder 😁 Flink til å beskrive meg du haha, det er da de mørkeste dyrelydene kommer frem, eller de mest fantastiske religiøse setningene😅
3lis3 Skrevet 23. juni 2020 #20 Skrevet 23. juni 2020 På 14.6.2020 den 13.25, AnonymBruker skrev: Jeg liker ballene for godt til å bare la dem ligge der uten noe som helst kos når jeg suger. Men jeg er stort sett ganske nervøs for å gjøre for mye med dem og at det skal bli for voldsomt da. Han jeg er med nå liker at jeg er veldig forsiktig med dem, mens andre har latt meg suge på dem osv. Hva gjør dere andre og hva liker dere menn at vi gjør? Jaja, vet at ikke alle er like og liker det samme osv osv😄 Anonymkode: 647ff...098 Jeg sette av og til hårstrikken rundt pungen på innsiden av ballene. Det har blitt godt mottatt. Så slikker jeg og suger på de selvsagt. De må jo få litt kos.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå