Gå til innhold

SAS billett gikk fra 2400kr til 500kr..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg bestilte billett til Bodø med SAS sist uke, betalte 2400kr. Ser nå at de har satt den prisen til 500kr.. noen som vet om jeg har mulighet til å få «voucher» på billetten min til 2400kr (så jeg kan bestille den til 500kr)? Ringte sas kundeservice i dag og stod 50min i kø, uten å få svar. Hadde satt veldig pris på hjelp☺️

Anonymkode: 3ad34...555

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du vet vel hvilken type billett du har kjøpt? Du skal finne vilkår for avbestilling der. 

Anonymkode: 58e0d...dce

AnonymBruker
Skrevet

På nettsiden deres mente jeg. 

Anonymkode: 58e0d...dce

AnonymBruker
Skrevet

Hva sier avbestillingsreglene for din billett?

Anonymkode: b2c1f...edf

AnonymBruker
Skrevet

Heller tvilsomt. Voucher ble gitt til personer med billett som ble avbestilt/kansellert grunnet korona. Du kjøpte når det var dyrt, det at prisen er lavere nå hjelper deg ikke i det hele tatt.

Som nevnt over må du se på hva slaga type billett du har kjøpt. Er det SAS plus med full frihet eller billigste med ingen goder.

Anonymkode: bfc68...104

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, du får ikke voucher fordi SAS setter ned billett priser. Kostet billetten din 2400 er det en SAS Go du har og den kan ikke refunderes, det er en risk en tar om du bestiller billetter, spesielt i disse dager. Vanligvis øker prisene nærnere avreise en kommer. Men i unntakstilstand som det er nå kan det være motsatt for å kunne fylle opp fly

Anonymkode: dc192...456

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kom rett gjennom på kundeservice tidligere i dag. Jeg ville ringt på nytt i morgen.

Anonymkode: 1c79a...7ca

AnonymBruker
Skrevet

Sjekk vilkårene for avbestilling av den billetten du har. De dyre billettene kan noen ganger avbestilles eller endres.

Anonymkode: ad80b...e1f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...