Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har sosial fobi eller har hatt det før vet hva jeg mener. Det er et ork... 

Men jeg trenger deres mening om noe i tilfelle jeg har gjort noe galt overfor en person som gjør at han har endret oppførsel. 

Vi har folk her som skal grave og ordne i hagen pluss bygge opp en mur rundt hele røkla. Med andre ord det er 2-3 stykker her ofte om gangen og jobber. Jeg jobber hjemmefra så jeg er stort sett her. Har ikke "hengt" med de så klart siden de skal få jobbe i fred, men har vært hyggelig og servert kald drikke et par ganger. Pluss en is en dag de svetta oppover alle sammen. 

En av de er sikkert 10-15år yngre enn meg og jeg anser han som litt barnerumpe. Altså han er flott, men jeg er gift og hønngammal i forhold osv. Han har vært veldig hyggelig og pratet en god del. En gang så jeg at han "sjekka ut" varene en gang jeg skulle på trening. Så plutselig en dag hadde han snudd helt om. Virka avvisende og så vekk osv. Jeg har vært helt normalt hyggelig. Ikke flørta så klart, det hadde vært rimelig kinky. Jeg har tidligere hatt sosial angst omtrent hele livet og tolker i alle mulige regninger. 

Hva tror dere kan ha skjedd? Er klar over ikke noen er synsk 🤣. Men kan jeg ha oversett noe siden de sosiale tolke antennene mine er litt knekt. 

Anonymkode: 45c1b...c9b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Herre Jesus...

Anonymkode: 88319...2b6

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Han så at du så, så nå er han flau og vil ikke bli ferska igjen.

Anonymkode: ed847...ddd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det var ikke jeg som kikka. Det var han som tok en kikk. Har trent i halve mitt liv så er over snittet veltrent. Det var flere dager før han plutselig ble avvisende vel og merke. Men jeg ser nå når jeg leser mitt eget innlegg at jeg sikkert har likt litt for godt oppmerksomheten og at jeg derfor har mislikt at han endret seg. Selv om jeg ikke er interessert i annet enn oppmerksomhet. 

Dere som kun svarer surt og negativ har null empati for hvordan det er å ha sosial angst og hele tiden overtolke hva en har gjort eller ikke gjort. Det foregår selv når jeg handler på meny. 

AnonymBruker
Skrevet

Åja beklager, jeg misforstod siste svaret. Vet ikke om han så at jeg la merke til han tok en kikk. Men mulig 🤔. Har ikke tenkt på det før. 

AnonymBruker
Skrevet

Mulig han har fått kommentarer fra de andre arbeidsfolka om at han glaner på deg, og derfor har bestemt seg for å unngå en lignende situasjon. Sannsynligvis har dette alldeles ingenting å gjøre med hva DU har gjort, men hva som blir snakka om dem imellom.

Anonymkode: 20a2c...7fc

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det var mannen din som hadde skrevet dette innlegget, hvordan hadde du reagert da? At ene dama kikket på han i treningstøy og nå greier han ikke legge fra seg tankene på hvorfor hun plutselig  er så avvisende. 

Du er GIFT for faen. Slutt og tenk på idiotiske ting som dette her og konsentrer deg om gubben din du. 

Anonymkode: 355e4...9ac

AnonymBruker
Skrevet
On 6/14/2020 at 11:53 AM, AnonymBruker said:

Han så at du så, så nå er han flau og vil ikke bli ferska igjen.

Anonymkode: ed847...ddd

Tenkte akkurat det samme. Eller han er redd for at han har sendt ut feil signaler (ikke pga noe du har gjort, men pga at han kikket) og prøver nå å snu det.

Anonymkode: db501...f31

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har forresten også sosial angst og hadde nok også vært bekymret for at det var noe jeg hadde sagt eller gjort feil. Men det er lettere å se klart når det gjelder andre enn meg selv. Han kan også godt være usikker, selv om det kanskje ikke virker sånn.

Anonymkode: db501...f31

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også slitt med å overtolke sosial avvisning. Nå har jeg lært at det like ofte kan være den andres atferd som er "feil" som min egen. Det hele kan altså ligge hos ham, ikke hos deg. Såvidt jeg har skjønt har du ikke sagt eller gjort noe som er utenfor normal oppførsel, så du skal ikke overtenke dette. 

Anonymkode: b34cd...c3a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...