Gå til innhold

Nå åpner treningssenter og Frognerbadet, men.....

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gledet meg til at Frognerbadet skulle åpne i morgen, men det ble en kortvarig glede 😒  Man må forhåndskjøpe billett til fastsatte klokkesett, den gjelder for kun 2 timer og billetten koster 150 kr!!! 😲  Vi som har sesongkort kan ikke bruke det, men må også betale 150 kr. Helt høl i hue, det måtte da gå an for oss å få reservere tidspunkt med den billetten vi allerede har!  Er det slik på treningssentrene som åpner nå også, at medlemmene må betale blodpris for å trene nå?

Anonymkode: 46880...ec4

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg gledet meg til at Frognerbadet skulle åpne i morgen, men det ble en kortvarig glede 😒  Man må forhåndskjøpe billett til fastsatte klokkesett, den gjelder for kun 2 timer og billetten koster 150 kr!!! 😲  Vi som har sesongkort kan ikke bruke det, men må også betale 150 kr. Helt høl i hue, det måtte da gå an for oss å få reservere tidspunkt med den billetten vi allerede har!  Er det slik på treningssentrene som åpner nå også, at medlemmene må betale blodpris for å trene nå?

nei. mitt medlemskap som kostet 500 har gått ned til 199 pga de må kompansere med manglende kapasitet inne.

Anonymkode: 50334...990

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

nei. mitt medlemskap som kostet 500 har gått ned til 199 pga de må kompansere med manglende kapasitet inne.

Anonymkode: 50334...990

Det var jo sånn det burde vært på Frognerbadet også!  det er i alle fall ikke aktuelt for meg å betale 150 kroner for to timer når jeg allerede har betalt for et sesongkort!  (må faktisk forlate området etter to timer også, kan ikke engang ligge og sole seg... 😕)  ikke kan man bruke garderobene, og ikke får man låst inn veske, mobil, o.l. og skal være nydusjet ved ankomst.  Med disse betingelsene kunne de like gjerne fortsette å ha stengt!

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det var jo sånn det burde vært på Frognerbadet også!  det er i alle fall ikke aktuelt for meg å betale 150 kroner for to timer når jeg allerede har betalt for et sesongkort!  (må faktisk forlate området etter to timer også, kan ikke engang ligge og sole seg... 😕)  ikke kan man bruke garderobene, og ikke får man låst inn veske, mobil, o.l. og skal være nydusjet ved ankomst.  Med disse betingelsene kunne de like gjerne fortsette å ha stengt!

Selvfølgelig kan ikke dere med sesongkort reservere billetter til Frognerbadet. Da kunne jo dere bare reservert alt da, gratis, og så hadde det ikke blitt noe ledig igjen til andre. Helt kostnadsfritt kunne dere også latt være å dukke opp til booket time om dere ikke gadd bade likevel.

Når det er sagt burde dere kanskje fått refundert er sesongkort som ikke kan brukes. Eller er det åpent i andre svømmehaller?

Er ellers enig i at 150 kroner for to timer er dyrt.

Anonymkode: bda61...934

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Når kjøpte du egentlig det sesongkortet? Det har jo vært mye usikkerhet før årets sesong. Men enig i at 150 for to timer er dyrt. Tenk en familie på fire, og da kjedelig å ikke bruke dagen der med barna.

Anonymkode: 01139...531

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når kjøpte du egentlig det sesongkortet? Det har jo vært mye usikkerhet før årets sesong. Men enig i at 150 for to timer er dyrt. Tenk en familie på fire, og da kjedelig å ikke bruke dagen der med barna.

Det koster 25 for barn og 150 for voksne.

Skrevet

Hvordan fungerer denne 2timers regelen i praksis? Går de rundt å sjekker billetter hele tiden?

AnonymBruker
Skrevet
På 14.6.2020 den 23.38, AnonymBruker skrev:

Når kjøpte du egentlig det sesongkortet? Det har jo vært mye usikkerhet før årets sesong. 

Jeg fornyet det i september, det er sesong hele året siden det gjelder i svømmehallene også (så det er vel mer riktig å kalle det et årskort 😄 Og vi får plusset på den tiden hvor det har vært stengt/ den tiden det ikke gjelder, men det er likevel kjipt. Nå ville en tur i bassenget koste meg 200,- for to timer hvis jeg tar med barna, og det uten å kunne bruke noen garderobefasiliteter. Man kan ikke engang få dusjet og vasket håret etter bading. Noen nevnte lenger opp i tråden at det ville favorisert oss med forhåndsbetalt kort om det skulle gjelde nå, men dagens regler favoriserer jo de som bor i nærheten av Frognerbadet og som nesten bare kan rusle bort i badekåpa mens lommebok, mobil o.l. ligger hjemme....

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skulle tro at bading og svømmehaller var et eldorado for smitte. Ansikt ned i vann og kroppsvæsker som kommer ut i vannet..?

Anonymkode: 86da3...f8f

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle tro at bading og svømmehaller var et eldorado for smitte. Ansikt ned i vann og kroppsvæsker som kommer ut i vannet..?

Er jo kloret basseng så sånn sett er det vel null smitte

Anonymkode: 5c759...491

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, Den Sagnsomsuste skrev:

Hvordan fungerer denne 2timers regelen i praksis? Går de rundt å sjekker billetter hele tiden?

Alle må forlate området og så stenges det for rengjøring i én time.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fornyet det i september, det er sesong hele året siden det gjelder i svømmehallene også (så det er vel mer riktig å kalle det et årskort 😄 Og vi får plusset på den tiden hvor det har vært stengt/ den tiden det ikke gjelder, men det er likevel kjipt. Nå ville en tur i bassenget koste meg 200,- for to timer hvis jeg tar med barna, og det uten å kunne bruke noen garderobefasiliteter. Man kan ikke engang få dusjet og vasket håret etter bading. Noen nevnte lenger opp i tråden at det ville favorisert oss med forhåndsbetalt kort om det skulle gjelde nå, men dagens regler favoriserer jo de som bor i nærheten av Frognerbadet og som nesten bare kan rusle bort i badekåpa mens lommebok, mobil o.l. ligger hjemme....

Enig i at det er lettere for dem som bor rett ved badet. Men jeg regner med at du også ser at det ville vært uhensiktsmessig om dere med årskort kunne booket så mye dere ville. Gitt det nye prisnivået ville det heller ikke vært rettferdig. For en voksen som kjøper enkeltbillett koster det jo nå like mye for to timer som for en hel dag tidligere. Skulle ikke dere med årskort vært med på subsidieringen av alt det nye renholdet, mener du?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

nei, det er faktisk motsatt. klor er deinfiserende og kverker viruset men vi har unasett en meters regel og at folk fortsetter med å vaske hender og holder 1 meters avstand i både bad, dusj og garderober

Anonymkode: 20602...8f8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er jo kloret basseng så sånn sett er det vel null smitte

Anonymkode: 5c759...491

riktig

Anonymkode: 20602...8f8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 16.6.2020 den 7.31, AnonymBruker skrev:

Alle må forlate området og så stenges det for rengjøring i én time.

Ha,ha, jeg trodde du tulla og måtte inn og sjekke.  Hva i all verden er det de rengjør etter hver andre time???  Man har jo ikke tilgang til annet enn bassengene... 🤔

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ha,ha, jeg trodde du tulla og måtte inn og sjekke.  Hva i all verden er det de rengjør etter hver andre time???  Man har jo ikke tilgang til annet enn bassengene... 🤔

Vi var i Rush trampolinepark i Bergen. De hadde 4 personer i gikk og spritetm/tørket av alle gelendere og berøringspunkt. 

Det er godt smittevern 👏

Anonymkode: e8312...1b6

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert garderobene, og alle berøringspunkter hvor folk tar med hendene sine osv

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Katten skrev:

Sikkert garderobene, og alle berøringspunkter hvor folk tar med hendene sine osv

Garderobeanleggene er jo stengt hele dagen, man har ikke tilgang til dem i det hele tatt.....  (Du skal være nydusjet ved ankomst, og hvis du vil dusje og vaske håret etter å ha vært i bassenget så må du reise hjem og gjøre det 😏)

• Opprett ny...