Gå til innhold

HUSK LIVE8- gjør en innsats

Anbefalte innlegg

Gjest prestekrage
Skrevet

oppfordrer alle til å gå inn på

http://www.live8live.com

Og ikke minst sende en sms med navnet ditt.

PS: Følg konsertene på nrk2 nå!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, så voldsom innsats krever de jo ikke. En liten signatur, er alt de ber om. Konserten er absolutt seerverdig også. :wink:

Gjest Bellatrix
Skrevet

Har skrevet navnet mitt på lista. Kan gjøre det på www.live8live.com

Gjest Valhalla
Skrevet

Så navnene blir gjort om til penger eller hva

Gjest Gjesten
Skrevet
Så navnene blir gjort om til penger eller hva

Det er en slags underskriftskampanje da vettu.

Skrevet

Inneheldt underskrivinga at ein gir ein viss pengesum?

Gjest Bellatrix
Skrevet

Nei. Bare navnet ditt og en e-mailadresse.

Skrevet
Inneheldt underskrivinga at ein gir ein viss pengesum?

Nei, det er G8-møte snart. Du underskriver for å vise verdens mektigste ledere at vi ikke lenger kan ignorere at tusenvis av mennesker i u-land dør av sult hver eneste dag.

"It is your voice we are after, not your money"

Gjest prestekrage
Skrevet

Underskriften forplikter ingenting. Det er helt gratis å vise at du bryr deg.

Hvis du sender en sms koster det bare lokal takst ( avhengig av operatør, men pleier vel å være 60-70 øre pr mld). Dette selvom du sender til et utenlandsk nummer.

Gjest Valhalla
Skrevet

Jeg kan underskrive på at vi ikke skal kaste mer penger etter land som ikke viser tegn og vilje til forbedring.

Skrevet

Nå har begge to i heimen her skrevet under.

Gjest Gjesten
Skrevet
Jeg kan underskrive på at vi ikke skal kaste mer penger etter land som ikke viser tegn og vilje til forbedring.

Ja, gjøre det a. Ingen som bryr seg, det er bare å sette i gang.

Skrevet

Har vært innom og signert, jeg også :)

Gjest Valhalla
Skrevet

Ja, gjøre det a. Ingen som bryr seg, det er bare å sette i gang.

Håper du har underskrevet da, et stort steg for menneskeheten å putte navnet sitt på en sånn liste. Jeg applauderer ditt voldsomme engasjement.

Gjest Gjesten
Skrevet

Takk, men jeg har ikke det. Det får være opp til hver enkelt. Jeg har tro på individets frihet og valgfrihet og ikke på sosialistisk tankegang om at "hvis ikke jeg vil så kan ingen andre".

Gjest Kari N
Skrevet

Har skrevet under. :Nikke:

Likte sammenligningen i "reklamen":

Hadde 50 000 mennesker dødd i Frankrike mandag, 50 000 i New York tirsdag , 50 000 i Russland omsdag osv. så hadde alle funnet en løsning med en eneste gang!

Og for noen fantastiske konserter! Heldiggriser alle sammen som får med seg den opplevelsen (mens andre må jobbe)...

Robbie Wiliams er litt av et entertainertalent! Han fikk virkelig til live de trøtte publikummerene. Hjelper ikke bare å ha god sangstemme og futt altså, man må kunne samspille med publikum også.

Men det kan da ikke stemme at det var/er en mill. i Philadephia? Så ikke ut som mer enn 50-60 000 synes nå jeg da. Det var i alle fall mye mindre enn de 200 000 i Hyde Park.

Skrevet

har dkrevet under og vi sitter og ser på konerten nå!!!

Gjest matheuz
Skrevet

Jeg er også med :hoppe:

Live 8 er bare et fantastisk initiativ som jeg på det sterkeste vil anbefale alle å bidra til :enig_animasjon:

Tror vel ikke at dette vil løse alle fattigdomsproblemer og urettferdighet i verden, men det kan forhåpentligvis bidra til et viktig steg i riktig retning.

Har ellers kost meg med konsertene i hele dag. Spesielt et gjenforent Pink Floyd var fantastisk, trodde ærlig talt at griser ville lære seg å fly før jeg fikk oppleve noe slikt :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...