AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #1 Skrevet 14. juni 2020 Vi har vært prøvere i nesten 2 år, men har ikke fått til å bli gravide. Ble henvist og tok blodprøver og svaret er at mannen min har forhøyet S-LH og S-FSH. Han har ikke sædceller i prøver. Vi har fått til svar at det pr. Nå ikke finnes noen medisiner til og senke disse hormonene noe, men at en kan få medisiner for å øke. Jeg lurer da på om andre land muligens har kommet lenger en Norge i dette og om noen evet. Har prøvd det med hell ? tusen takk for svar Anonymkode: 91e05...b30
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #2 Skrevet 14. juni 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har vært prøvere i nesten 2 år, men har ikke fått til å bli gravide. Ble henvist og tok blodprøver og svaret er at mannen min har forhøyet S-LH og S-FSH. Han har ikke sædceller i prøver. Vi har fått til svar at det pr. Nå ikke finnes noen medisiner til og senke disse hormonene noe, men at en kan få medisiner for å øke. Jeg lurer da på om andre land muligens har kommet lenger en Norge i dette og om noen evet. Har prøvd det med hell ? tusen takk for svar Anonymkode: 91e05...b30 Har han fått testet kromosonene? Det gjorde mannen min, og det ble funnet delegasjon på ett kromoson som gjorde at han var født steril. Dette kom som ett sjokk på oss. Vi går gjennom assistert befruktning m/donor Anonymkode: ed15e...348
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå