AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #1 Skrevet 14. juni 2020 Jeg skjønte ikke noe før jeg satt der naken og var litt fortumlet ...savnet sex og hoppet i det. Det ble det man kaller en kjappis. Jeg rakk ikke å føle noe før han kom .. og det var det. Max 10 min... men som sagt jeg ville at det skulle skje sjøl... en mann som er frempå og utadvendt og litt vin innabords så var det fort gjort. Kjente ikke fyren og det var like greit denne gangen ... måtte bare lufte hodet. Anonymkode: 12514...c71 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #2 Skrevet 14. juni 2020 Ok Hvorfor føler enkelte det behovet for å skrive slike innlegg? Type, 'jeg måtte bare lufte hodet'. Jeg fikk en tur i parken, sola skinte, 25 varmegrader, la meg ned og solte meg i 2 timer. Sovnet når jeg lå der 😊 Våknet solbrent. Måtte bare få det ut av hodet Anonymkode: 06a50...5ee 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #3 Skrevet 14. juni 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok Hvorfor føler enkelte det behovet for å skrive slike innlegg? Type, 'jeg måtte bare lufte hodet'. Jeg fikk en tur i parken, sola skinte, 25 varmegrader, la meg ned og solte meg i 2 timer. Sovnet når jeg lå der 😊 Våknet solbrent. Måtte bare få det ut av hodet Anonymkode: 06a50...5ee Vel, både du og jeg havnet i samme kategori, da vi valgte å svare på dette innlegget. Anonymkode: b2bcf...977
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå