Gjest Spacegirl Skrevet 2. juli 2005 #1 Skrevet 2. juli 2005 Kjæresten min studerer i Tromsø, mens jeg bor på østlandet. Men nå er det endelig sommer, og på somrene pleier han å bo hos meg . Jeg er bare så glad for å ha han hos meg nå, er helt i skyene. Vi går lange turer, drar på rideturer og han lager de nydeligste middagene (han er veldig glad i å lage mat) Livet er hærlig (et lite gledesutbrudd fra meg)
Gjest gjest1 Skrevet 2. juli 2005 #3 Skrevet 2. juli 2005 Så fint for deg! Men hvordan takler dere å være så langt fra hverandre så lenge?
Gjest Spacegirl Skrevet 2. juli 2005 #4 Skrevet 2. juli 2005 Så fint for deg! Men hvordan takler dere å være så langt fra hverandre så lenge? Nei det går egentlig veldig bra. Vi har ofte videokonferanser over nettet da . Vi har vært sammen i 13 år nå, og etter at vi var ferdige på videregående, satte vi oss ned og pratet om nettopp dette med å bo langt fra hverandre. Men vi var begge enige om at det er viktig å følge drømmen vår når det gjelder utdanning, uansett hvor i landet det ville føre oss. Så gleder vi oss heller desto mer til begge er ferdig med skole og vi endelig kan flytte sammen Men jeg må si det er deilig å være skikkelig sammen for en gangs skyld, det er så mange småting man savner når man er langt borte fra hverandre, som å våkne i samme seng og lage felles frokost bl.a. *sukk*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå