AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #1 Skrevet 14. juni 2020 Jeg har lenge følt av en venninne av meg bare tar og ikke gir i vennskapet. Forlanger at jeg stiller opp, men gjør aldri det samme tilbake. Låner masse babyutstyr av meg, men vil ikke låne bort noe til meg. Og sier generelt mange slemme ting som at det er synd på ungen min som går i barnehagen og har mange stygge meninger om at jeg måtte ta IVF. Jeg kjenner virkelig at dette vennskapet ikke gir meg noe lenger, og jeg har følt det sånn lenge. Jeg har bestemt meg for at jeg vil ut av dette vennskapet. Jeg har mange venninner som er snille og hyggelige så hvorfor være i er vennskap som bare gjør meg trist. Men er bare så usikker på om jeg skal fortelle henne hvordan jeg føler det, eller bare fase det ut over tid? Jeg tror ikke hun vil ta til seg noe av det jeg sier, da hun bare avfeier andre venninner som har konfrontert henne. Noen som har noen gode råd å komme med? Anonymkode: 0f759...569 1
Lundii Skrevet 14. juni 2020 #2 Skrevet 14. juni 2020 (endret) Ikke gidd å være politisk korrekt. Kall en spade for en spade og si at dette gidder du ikke lengre fordi hu er ei drittkjerring👍 Endret 14. juni 2020 av Lundii Skrivefeil 2
Irrit Abel Skrevet 14. juni 2020 #3 Skrevet 14. juni 2020 Tror jeg ville ha kjørt en ghosting variant. Neste gang hun ber om å låne noe så har du gitt det bort / bruker det selv / andre låner det. Samme når hun ber deg stille opp på noe som kan virke som tjeneste og ikke en hyggelig greie, da passer det ikke! Muligens litt feigt, men lettere dersom man er litt konfliktsky. 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #4 Skrevet 14. juni 2020 Hvis andre har prøvd å konfrontere og det ikke har hjulpet syns jeg det er greit å bare fase henne ut. Hvis hun spør deg om noe er galt kan du jo eventuelt si at du ikke orker å være venninne med henne lenger Anonymkode: 99f4d...fe5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå