Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror nok det er mange som tar fillers uten at vi kan se det på dem. De fleste tar litt for å myke opp linjene rundt munnen.

Anonymkode: 0db67...d16

Ja det er det nok. Eller det er det garantert.

Anonymkode: d217b...66c

• Liker 1

Fortsetter under...

43 minutter siden, AnonymBruker said:

Begynner å mistenke at du har fillers nå. Helt greit det, men la nå folk få ha si mening om det.  Hvorfor angriper du meg for noen sa de så ut som horer? 

Dere er alle anonymer, hvordan vet jeg hvem som har skrevet hva? Helt flott om du ikke har skrevet noe stygt. Uansett har jeg ikke angrepet deg på noen måter, les tråden. 

Så når jeg skriver at man skal bry seg om eget utseendet og la vær å skrive/snakke ned på de med fillers så betyr det automatisk at jeg har tatt det? 

AnonymBruker
46 minutter siden, Kenelz skrev:

Dere er alle anonymer, hvordan vet jeg hvem som har skrevet hva? Helt flott om du ikke har skrevet noe stygt. Uansett har jeg ikke angrepet deg på noen måter, les tråden. 

Så når jeg skriver at man skal bry seg om eget utseendet og la vær å skrive/snakke ned på de med fillers så betyr det automatisk at jeg har tatt det? 

Nei, du er bare frøken godhjerte som belærer folk på KG. Helt feilfri på alle måter så du kunne aldri tenkt på en filler i sinnarynka en gang, for den er nok ikke eksisterende. Les tråden selv og ta deg tid til å se hvem som skriver hva. Folk må vel få lov å være anonyme,men det ble pinadø et problem for deg også. Så kunne du bruke det som unnskyldning for å ikke gidde å se hvem som skrev hva. Er vel nettopp pga sånne som deg man er anonym. Hadde blitt mye kverulering og ødelegging av tråder hvis du la din "elsk" på noen.

• Liker 2
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, du er bare frøken godhjerte som belærer folk på KG. Helt feilfri på alle måter så du kunne aldri tenkt på en filler i sinnarynka en gang, for den er nok ikke eksisterende. Les tråden selv og ta deg tid til å se hvem som skriver hva. Folk må vel få lov å være anonyme,men det ble pinadø et problem for deg også. Så kunne du bruke det som unnskyldning for å ikke gidde å se hvem som skrev hva. Er vel nettopp pga sånne som deg man er anonym. Hadde blitt mye kverulering og ødelegging av tråder hvis du la din "elsk" på noen.

Ro deg ned noen hakk. Om du seriøst tar deg så nært av alt jeg skriver så får du logge av fra nettet. Blir nesten komisk dette. 

Men siden du virker veldig brydd så får jeg kommentere tilbake: 

- Har ikke skrevet det var et problem med å være anonym, har heller ikke oppfordret noen til å ikke være det. 

- Du får lese tråden igjen noen par ganger og da vil du kanskje innse at det jeg har skrevet ikke er personangrep. 

- Du virker veldig brydd når jeg påpeker at man skal la folk styre på med sitt. Går det bra med deg? Du angriper jo meg ganske fort.  

Pust med magen :) Virker ikke som du har det så bra..

AnonymBruker
36 minutter siden, Kenelz skrev:

Ro deg ned noen hakk. Om du seriøst tar deg så nært av alt jeg skriver så får du logge av fra nettet. Blir nesten komisk dette. 

Men siden du virker veldig brydd så får jeg kommentere tilbake: 

- Har ikke skrevet det var et problem med å være anonym, har heller ikke oppfordret noen til å ikke være det. 

- Du får lese tråden igjen noen par ganger og da vil du kanskje innse at det jeg har skrevet ikke er personangrep. 

- Du virker veldig brydd når jeg påpeker at man skal la folk styre på med sitt. Går det bra med deg? Du angriper jo meg ganske fort.  

Pust med magen :) Virker ikke som du har det så bra..

Herskeretikker også selvfølgelig:fnise: 

• Liker 2

Annonse

AnonymBruker
På 14.6.2020 den 21.42, AnonymBruker skrev:

Alle med leppefillers ser jo ut som de er i slekt. Klarer ikke å se forskjell på de med kamelvipper som skjuler øynene, leppefillers og contouring. Leppefillers er bare fascinerende på en dårlig måte. Jeg blir ikke opptatt av at leppen på noen måte er pen, heller studering av hvor lite pen den er. Dessuten er det liksom ikke selve leppen som bli så forstørret, men også huden over leppen står liksom ut, grøss .Det ser jo ikke sånn ut på de som har naturlig store lepper.

For å si det sånn, det er veldig enkelt å se at man har fillers, og det er ikke særlig pent. 

kvinner med leppefiller blir ganske like. Tenkt på det der før. Og at vi ikke ser det, ehh. Ser du de fra siden er overleppen vrengt bakover på en måte som er unaturlig. Den andre måten man ser det på er at få skandinaver har en overleppe som naturlig er like bred hele veien. Så har vi selvfølgelig mangel på amorbue og det at overleppen ikke beveger seg så mye når de snakker. Det er så mange måter å se det på!  Forstår ikke at så mange kvinner vil fjerne det unike med dem selv.I min krets er det skitharry 

Anonymkode: 03098...86c

• Liker 2
AnonymBruker
På 15.6.2020 den 9.03, Kenelz skrev:

hva som faktisk ikke er greit er å kritisere andre for utseendet sitt.

Greit å ha en mening, men la heller vær å spre den meningen om det ikke gjør noe andre godt. Har aldri skrevet at det er uinteressant, men heller at folk ikke skal bry seg hva andre gjør med utseendet. Om det hadde vært uinteressant hadde jeg latt vær å kommentere.

Regner med at du er voksen nok til å skjønne det. Du hadde ikke likt det selv om andre folk på nettet eller i virkeligheten hadde kommentert negativt på utseendet ditt. Og jo, det er negativt det du/dere skriver på forumet. Les tråden. 

Og skjønner ikke hva du mente med den siste setningen. Hvor har jeg skrevet at dem er ond? 

Hadde du vært like aktiv om tråden handlet om hva folk synes om tatoveringer? For begge deler er noe folk gjør med utseendet, de blir ikke født sånn. Ingen i tråden kritiserer folk for utseendet. De kritiserer en skjønnhetstrend de synes er grusom. Det er ikke lov å opprette tråder der man spør hva folk synes om piercing i leppen heller da? 

• Liker 1
33 minutter siden, AnonymBruker said:

Hadde du vært like aktiv om tråden handlet om hva folk synes om tatoveringer? For begge deler er noe folk gjør med utseendet, de blir ikke født sånn. Ingen i tråden kritiserer folk for utseendet. De kritiserer en skjønnhetstrend de synes er grusom. Det er ikke lov å opprette tråder der man spør hva folk synes om piercing i leppen heller da? 

Så klart. Hvorfor bry seg hva andre gjør med kroppen sin?

Lov å ha meninger, noe helt annet å snakke dritt om dem.

Mener du at det er greit å stemple mennesker (for eks.) hore fordi de har tatt fillers? Tatovering? Farget håret både grønt og rødt? 

AnonymBruker

Har sett noen damer som ser ellers naturlig ut, usminket og med helt nøytral klesstil. Og så utstående lepper, ikke gigantiske men såpass at det er veldig synlig at de har filler. Så det er ikke bare sånne paradisebabes som driver med det. 

Anonymkode: b48e8...9d4

AnonymBruker
På 15.6.2020 den 17.11, Lorieen skrev:

Nei, fillers er ikke, har aldri vært og kommer aldri til å bli pent.

i din subjektive mening*

Noen syntes jo tilogmed kort hår på kvinner og overvekt er pent - jeg syntes det er grusomt. Folk er forskjellige.

Anonymkode: 4b6e3...e17

• Liker 1

Annonse

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

i din subjektive mening*

Noen syntes jo tilogmed kort hår på kvinner og overvekt er pent - jeg syntes det er grusomt. Folk er forskjellige.

Anonymkode: 4b6e3...e17

Kort hår på kvinner er pent. Overvekt er sjelden pent, men undervekt er nesten enda verre. 

AnonymBruker

Jeg synes det er fint på de som har så lite at det ser naturlig ut. Man vet ikke de har litt fillers før de forteller det.  Om du mener alle de på TV og i sosiale media, med veldig fyldige lepper, synes jeg ikke det er fint. Jeg synes alle de ser like ut. I Norge vil de fleste ha så naturlig som mulig resultat, men noen vil ha mer — som influensere. 

Anonymkode: c499c...9bf

• Liker 1
AnonymBruker

Jeg synes fillers som synes (tror ikke det skal så veldig mye til?) er stygt, men alle gjør jo som de vil. Er også enig i at det er feil å si at ingen oppegående mennesker bruker fillers. Men det må være lov å si at det sender noen signaler om hvem du er, og det er det motsatte av oppegående. En dag stod jeg bak en dame med masse leppe-fillers i en butikk. Da hun betalte med mange hundrelapper (nesten ingen betaler kontant nå), tenkte jeg «selvfølgelig, hun er prostituert». Jeg har respekt for prostituerte, men det er ikke et  «oppegående» yrke.

Anonymkode: decb0...76f

Annonse
AnonymBruker

Tar filler for å gjøre leppene jevne. Er veldig stor forskjell på høyre og venstre side. Og da er det mere logisk å bruke filler på ene siden, enn å operere bort leppa på andre siden. Og mye finere.

Anonymkode: 81fca...2c7

• Liker 2
På 16.6.2020 den 21.31, AnonymBruker skrev:

Det er ikke meg du skriver dette til, men jeg svarer fordi du tar feil. Du sier at ingen i tråden kritiserer folk for utseendet. Det er faktisk mange som gjør nettopp det, og noen kommer med personangrep på mennesker de ikke kjenner. Tråden var om man synes fillers er fint eller ikke, så den er helt grei. 

Personlig bryr jeg meg ikke om noen har fillers eller ikke. Men jeg synes det er finere på de som har mistet leppevolum fordi de er litt opp i årene,  og velger litt fillers for å opprette naturlig volum, enn på de som er unge og tar så mye fillers at overleppa står ut. Likevel forsvarer jeg sistnevnte når menn ler av dem bak deres rygg, og kaller dem damer med «andenebb». Det som er grusomt er ikke en eller annen skjønnhetstrend, men at voksne mennesker oppfører seg slik. 

AnonymBruker

Kan ikke huske å ha sett en eneste person jeg synes er fin med lipfillers nei. Kan selvsagt være at jeg ikke er i stand til å se alle som har det, men generelt er det lite flatterende, de ser ut som en egen menneskerase. Ekstra stygg er komboen fillers, mega volum-vipper, oransje hud, bleket hår, silikonpupper.

Synes det er ekstra stygt når de truter munnen med adskilte lepper for at leppene skal synes ekstra mye.

Anonymkode: 63404...9ec

• Liker 1
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes fillers som synes (tror ikke det skal så veldig mye til?) er stygt, men alle gjør jo som de vil. Er også enig i at det er feil å si at ingen oppegående mennesker bruker fillers. Men det må være lov å si at det sender noen signaler om hvem du er, og det er det motsatte av oppegående. En dag stod jeg bak en dame med masse leppe-fillers i en butikk. Da hun betalte med mange hundrelapper (nesten ingen betaler kontant nå), tenkte jeg «selvfølgelig, hun er prostituert». Jeg har respekt for prostituerte, men det er ikke et  «oppegående» yrke.

Anonymkode: decb0...76f

Tuller du? Virker som hjernen din fungerer slik:  fillers = sex med masse menn + å betale kontant = svarte penger. Resultat: prostituert.

Mine slektninger 70+ betaler alltid kontant på butikker. Selv har jeg noen hundre i lommeboka. Men ettersom jeg ikke har fillers, kan jeg altså betale uten at du dømmer meg som hore.

Jeg synes det er trist at kvinner møter slike fordommer her i Norge.

Endret av Lancelottie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...