AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #1 Del Skrevet 14. juni 2020 Synes folk oppriktig talt leppe fillers er fint? Anonymkode: 2f571...099 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #2 Del Skrevet 14. juni 2020 Nei. Anonymkode: 289c2...41b 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #3 Del Skrevet 14. juni 2020 Åpenbart. Folk liker forskjellige ting. Noen liker tykke, andre liker tynne. Noen liker å være brunetter, andre blonde. Noen bruker sminke andre ikke. Noen får tannregulering, andre ikke. Noen har tatoveringer, andre ikke. Noen fikser lepper, andre ikke. Noen barberer seg, andre ikke. Folk liker forskjellige ting, og kan gjøre det de syntes er fint med sin egen kropp. Ingen er stygge utseendemessig kun pga kosmetikk, endringer, pynt osv. Men mange kan være stygge på innsiden = de som dømmer og rakker ned på valg andre tar som ikke anngår dem. Jeg syntes det er pent i moderasjon. m36 Anonymkode: 4b6e3...e17 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #4 Del Skrevet 14. juni 2020 Nei, ser helt idiotisk ut. Anonymkode: 7b6c2...dbf 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #5 Del Skrevet 14. juni 2020 Nei det ser helt jævlig ut hilsen mann Anonymkode: 33116...b05 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #6 Del Skrevet 14. juni 2020 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei det ser helt jævlig ut hilsen mann Anonymkode: 33116...b05 Enig, hadde dama kommet hjem med dette er det over på sekundet. Anonymkode: 7b6c2...dbf 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #7 Del Skrevet 14. juni 2020 Alle med leppefillers ser jo ut som de er i slekt. Klarer ikke å se forskjell på de med kamelvipper som skjuler øynene, leppefillers og contouring. Leppefillers er bare fascinerende på en dårlig måte. Jeg blir ikke opptatt av at leppen på noen måte er pen, heller studering av hvor lite pen den er. Dessuten er det liksom ikke selve leppen som bli så forstørret, men også huden over leppen står liksom ut, grøss .Det ser jo ikke sånn ut på de som har naturlig store lepper. For å si det sånn, det er veldig enkelt å se at man har fillers, og det er ikke særlig pent. Anonymkode: d217b...66c 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenelz Skrevet 14. juni 2020 #8 Del Skrevet 14. juni 2020 Hvorfor bry seg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #9 Del Skrevet 14. juni 2020 3 minutter siden, Kenelz skrev: Hvorfor bry seg? Hvorfor ikke? Anonymkode: d217b...66c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenelz Skrevet 14. juni 2020 #10 Del Skrevet 14. juni 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor ikke? Anonymkode: d217b...66c Om det ikke er ditt ansikt så ser jeg ikke hvorfor man skal bruke energi på å bry seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #11 Del Skrevet 14. juni 2020 Det merkelige med leppefillers og hele "paradise-hotel" looken er at damene ser ut som drag queens.Jævla ekkelt! PS: Hadde såklart knulla alle sammen, men de ser ut rare ut. Anonymkode: 7b579...071 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #12 Del Skrevet 14. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det merkelige med leppefillers og hele "paradise-hotel" looken er at damene ser ut som drag queens.Jævla ekkelt! PS: Hadde såklart knulla alle sammen, men de ser ut rare ut. Anonymkode: 7b579...071 Riktig, de ser ut som drag queens. Skjønner ikke de som kan bli tent av den billige looken. Anonymkode: 38788...d1f 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #13 Del Skrevet 14. juni 2020 11 minutter siden, Kenelz skrev: Om det ikke er ditt ansikt så ser jeg ikke hvorfor man skal bruke energi på å bry seg. Jeg bryr meg i den grad at jeg skulle ønske unge jenter begynner å selv se at de ikke er fint. Kan nesten sammenlignes da jenter på 80-tallet brukte dekkstift på leppene. Så jo helt forferdelig ut. Men de må vel bare gjennom det. Håper trenden er over til min datter er tenåring. Anonymkode: d217b...66c 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citpensacola Skrevet 14. juni 2020 #14 Del Skrevet 14. juni 2020 Nei. Det ser helt jævlig ut. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenelz Skrevet 14. juni 2020 #15 Del Skrevet 14. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg bryr meg i den grad at jeg skulle ønske unge jenter begynner å selv se at de ikke er fint. Kan nesten sammenlignes da jenter på 80-tallet brukte dekkstift på leppene. Så jo helt forferdelig ut. Men de må vel bare gjennom det. Håper trenden er over til min datter er tenåring. Anonymkode: d217b...66c Utseendet er som oftest subjektivt. For alt du vet er det folk som ikke liker frisyren din eller generelt utseendet ditt. Kanskje ikke like gøy å høre noen andre kommentere det når det gjeld deg selv. Bruker man så mye energi på noe så lite som fillers så har man for mye fritid. Og nei, har ikke fillers men bryr meg fint lite om andre velger å ta det. Om man ikke liker det så styrer man unna. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #16 Del Skrevet 14. juni 2020 Synes ikke det er fint, men vet ikke om jeg ser alle som har det da eller om jeg bare legger merke til de som har dårlige eller for mye. Blir en sånn brett på toppen av overleppen som ser utrolig falsk og rar ut. Kjenner en jeg synes det er fint på men hun hadde utrolig tynne lepper i utgangspunktet så syntes hun kledde det med litt mer Anonymkode: c437a...410 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #17 Del Skrevet 14. juni 2020 40 minutter siden, Kenelz skrev: Utseendet er som oftest subjektivt. For alt du vet er det folk som ikke liker frisyren din eller generelt utseendet ditt. Kanskje ikke like gøy å høre noen andre kommentere det når det gjeld deg selv. Bruker man så mye energi på noe så lite som fillers så har man for mye fritid. Og nei, har ikke fillers men bryr meg fint lite om andre velger å ta det. Om man ikke liker det så styrer man unna. Du bryr deg jo veldig om at folk bryr seg da. Du bruker mye energi på det på så lite som en ja og nei mening egentlig. Vil da si at du har nok fritid du også. Anonymkode: d217b...66c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #18 Del Skrevet 14. juni 2020 Det er værre med kort hår/konesveis, overvekt, grått hår og rynker da (i min mening). Alle kan ikke like alt, og det er garantert noen som syntes du er stygg uansett hva du gjør. Folk som har så mye å si om hva andre gjør med sin egen kropp og fyrer seg opp av det og sprer hat ofte - de er itillegg stygge på innsiden. Å si "ja det er stygt!!" er ikke sant uansett, det er din subjektive mening, så: "JEG syntes ikke det er fint" er det eneste riktige å svare. Anonymkode: 4b6e3...e17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #19 Del Skrevet 14. juni 2020 Man kler de leppene man har og store naturlige lepper har ikke en kant over amorbuen, de står heller ikke rett ut fra siden. og de mangler også de naturlige linjene naturlige lepper har. I tillegg ser de ofte stive ut og det er komisk når de prater og beveger munnen. Ingen blir penere estetisk av å forstørre leppene sine. Anonymkode: 8c24a...166 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenelz Skrevet 14. juni 2020 #20 Del Skrevet 14. juni 2020 14 minutter siden, AnonymBruker said: Du bryr deg jo veldig om at folk bryr seg da. Du bruker mye energi på det på så lite som en ja og nei mening egentlig. Vil da si at du har nok fritid du også. Anonymkode: d217b...66c Vil ikke si at jeg bruker så mye energi da jeg ikke sprer negativitet og har bare skrevet smått her inne på forumet. Fritid har jeg og det brukes på gode vibber. 😘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå