AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #1 Skrevet 14. juni 2020 I morgen reiser mitt barn i militæret, og det er så rart og trist. H*n er ferdig med 13 års skolegang og jeg har ikke lengre "skolebarn". Tiden har rast avgårde alle disse årene,og det føles som h*n begynte på videregående skole i fjor høst. H*n har lukket en dør og åpner nå en ny inn til et nytt selvstendig liv. Det blir såå tomt og 😢 Måtte bare lette hjertet litt. Anonymkode: 36091...3f1 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #2 Skrevet 14. juni 2020 Du lar i hvert fall dine dra. Mine foreldre ville helst at jeg aldri skulle forlate redet og fikk meg til å føle meg skyldig for at jeg måtte flytte for å studere. Anonymkode: e86e6...362
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #3 Skrevet 14. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du lar i hvert fall dine dra. Mine foreldre ville helst at jeg aldri skulle forlate redet og fikk meg til å føle meg skyldig for at jeg måtte flytte for å studere. Anonymkode: e86e6...362 Selvfølgelig ønsker jeg ikke at h*n skal forlate redet, men jeg kan ikke låse h*n inne heller. Jeg er alenemor og har kun et barn, så da er det ekstra sårt og tomt. Ts Anonymkode: 36091...3f1
Jeg er mann Skrevet 14. juni 2020 #4 Skrevet 14. juni 2020 Det er helt naturlig, da min eldste datter forlot redet, kom jeg på Fb. Det var godt å se at hun var aktiv, at det lyste grønt hadde jeg liksom kontakt med henne hele tiden. Det var greit å gi slipp, men samtidig så var jeg ikke der for å beskytte henne.
Eediyat Skrevet 14. juni 2020 #5 Skrevet 14. juni 2020 Det er helt naturlig å føle på dette. Du har oppdratt en selvstendig ung mann som nå drar ut på sin første ferd, det er noe du skal være stolt av. Selv om han nå lever et selvstendig liv er ikke det ensbetydende med at du ikke er en del av det livet. Som noen nevnte ovenfor, meld deg inn på FB eller Snapchat, da får du et helt annet innblikk i din sønns nye og spennende hverdag. Dette går så bra! Alternativet hadde vært at han hadde sittet og sturet på gutterommet. Du burde være stolt over deg selv som har oppdratt en rak og selvstendig ung herremann 😊 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå