Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en person som til tider sliter med depresjon, selvmordstanker og fristen til å kutte meg selv (Gjorde det før)

Og igår kveld/Natt var jeg der, jeg måtte skikkelig jobbe hardt med å ikke skade meg selv (kutte meg på armen)  

Og dette er noe jeg ikke har fortalt noen at jeg har gjort eller gjør !

Og idag hadde jeg besøk av 2 venninner og ho ene fortalte at den samme natta hadde hun drømt om at de hadde funnet meg og jeg hadde bandasje på hele armen og når de tok den bort, så de at jeg hadde kuttet meg selv oppover hele armen !

Er dette bare en helt syk tilfeldighet eller fins det noen slags evne i visse mennesker som kan sense andres følelser samtidig som de sover eller noe sånt ??

Anonymkode: 76397...5bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sannsynligvis har hun fått med seg at det er en fare for at du skal skade deg, og hun er bekymret. 

Kjempebra at du klarte å motstå fristelsen til å kutte deg. ❤️

AnonymBruker
Skrevet

Alle er synsk på et vis og koblet til hverandre

Anonymkode: b2d47...b08

• Liker 2
Skrevet

Veldig leit at du får sånne tanker, men bra du har styrke nok til å ikke kutte deg selv. Tenk kjærlige tanker om deg selv eller skriv et kjærlighetsbrev til deg selv. Sender deg en varm trøsteklem😇❤️

• Liker 1
Skrevet

Hei.

Du fortjener alle de klemmene og gode tankene du får. Hos oss på synskonline24 . no har vi flere synske som drømmetyder. De forteller at det gjerne er våre skytsengler, eller åndene til de som har gått bort som våkter oss. De kommuniserer gjerne gjennom drømmer for å hjelpe oss. Noen ganger kommer drømmene til de nært oss, fordi vi er fortvilet og ikke så lett tar i mot beskjedene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...