AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #1 Skrevet 13. juni 2020 Har en bekjent jeg nettopp har blitt kjent med på Facebook. Veldig hyggelig, men føler det er mye som skurrer. Låner penger av flere gjør hun. Hun har tidligere spurt om å låne penger, men har svart bestemt nei. Prøver seg likevel. Sier nei. Det går fint. Ingen sure miner for det. Så spurte i hun i dag om jeg kunne bestille noen varer på nettet for hun, i mitt navn. Det er selvsagt ikke et ja... Slik gjør jeg ikke, redd for å bli svindlet. Sa selvfølgelig ikke det. Bare at det var uaktuelt. Synes det var litt ekkelt og merkelig at hun spurte om det. Hva tenker dere om det? Hva vil hun oppnå? Anonymkode: 1468e...a01
Kaptein Klein Skrevet 13. juni 2020 #3 Skrevet 13. juni 2020 Minner om en god gammel klassisk tråd på treningsforum: https://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=127601.0
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #4 Skrevet 13. juni 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: For henne.. Anonymkode: b556c...7cc Ja henne da! Ts Anonymkode: 1468e...a01
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #5 Skrevet 14. juni 2020 Har du noen gang møtt henne? Dette er svindel om du ikke kjenner vedkommende. hun er ikke kredittverdig og får ikke bestilt noe. gjør som henne, spør om du kan låne et par tusen med henne og se hva hun svarer på det... Anonymkode: 3da5b...531 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #6 Skrevet 14. juni 2020 Hvorfor lager du enda en tråd om dette her? Blokker henne, ikke slipp folk som det der inn i livet ditt. Anonymkode: d30c3...86f
Million Skrevet 14. juni 2020 #7 Skrevet 14. juni 2020 (endret) 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Har en bekjent jeg nettopp har blitt kjent med på Facebook. Veldig hyggelig, men føler det er mye som skurrer. Låner penger av flere gjør hun. Hun har tidligere spurt om å låne penger, men har svart bestemt nei. Prøver seg likevel. Sier nei. Det går fint. Ingen sure miner for det. Så spurte i hun i dag om jeg kunne bestille noen varer på nettet for hun, i mitt navn. Det er selvsagt ikke et ja... Slik gjør jeg ikke, redd for å bli svindlet. Sa selvfølgelig ikke det. Bare at det var uaktuelt. Synes det var litt ekkelt og merkelig at hun spurte om det. Hva tenker dere om det? Hva vil hun oppnå? Anonymkode: 1468e...a01 Det hun vil oppnå er selvfølgelig, og det kan jeg garantere deg, å svindle deg for penger. Du bestiller noe på nettet i ditt navn = du får regningen. Så betaler hun ikke som lovet, og du får purringen og kravet mot deg. Det ender med at du betaler regningen for nettbestillingen, for å unngå å få inkasso på deg i ditt navn. Noen tilbakebetaling eller penger fra henne får du aldri, selvfølgelig. Jeg er glad du sier nei til alle hennes forslag, for det er garantert svindel. Selvfølgelig skal du ikke bistå en fremmed på Facebook med økonomisk støtte av noe slag. Det er så godt som garantert noen som er ute etter å svindle deg. Det kryr av dem på Facebook. Er det tillatt å spørre hva hun kaller seg og hevder å hete? Og bor hun langt unna der du bor? Endret 14. juni 2020 av Million 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå