pussikatt Skrevet 2. juli 2005 #1 Del Skrevet 2. juli 2005 Var på date nummer to i går og vi har funnet tonen og føler begge at kjemien stemmer(sier han iallefall) Men er noe som jeg reagerte på under daten i går. Han snakket masse om eksen sin i tilegg til at han flere ganger under kvelden tok frem mobilen for å svare på tekstmeldinger. Selv skrur jeg alltid av mobilen mens jeg er på date. Er ikke det bare rett og rimelig da? Har jeg rett til å være irritert over det? Sa ifra til han om det på en humoristisk måte at jeg ikke synes noe om tekstmeldingskriving under date. Tror han synes jeg var litt prippen for det. :o Er så usikker på om jeg skal la disse tingene være akgjørende for at jeg ikke skal møte han noe mer eller om jeg skal gi han en sjanse til og observere nøye om han har tatt til seg det jeg sa. Hva mener dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betcy Skrevet 2. juli 2005 #2 Del Skrevet 2. juli 2005 Jeg er helt enig med deg i at mobilen kan være slått av eller satt på lydløs når man er på date (så lenge du ikke har barnevakt hjemme som du må være tilgjengelig for :-? ). Man sitter igjen med en følelse av å være et kjedelig selskap hvis han er så fokusert på mobilen! Er man ikke på date for å bli kjent med den andre parten?? :o Man blir jo ikke det hvis man bruker halve kvelden på å sende (og motta) sms!! Når det gjelder å snakke om eks, så er det noe jeg IKKE takler!! Eks'er er eks'er av en grunn, og de skal ikke være med i det nye forholdet!! Jeg bruker å si klart ifra at det er et ikke-tema denne kvelden hvis typen begynner å snakke om eks. Hvis han da spør hvorfor, så spør jeg om han synes det er så trivelig at jeg begynner å snakke om mine eks'er, og da blir det vanligvis slutt på det samtaleemnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snoop Skrevet 2. juli 2005 #3 Del Skrevet 2. juli 2005 Det med mobilen kjenner jeg meg selv litt igjenn på. :oops: Gjør ofte slik når jeg er nærvøs. F.esk satt å snakket med en vennine som jeg liker godt og ikke har snakket med på en stund. Før jeg liksom kom helt i gang med samtalen så var det liksom å trykke litt på mobilen. Men etter vi liksom hadde komt på sporet igjen så ble den lagt til side. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Darcy Skrevet 3. juli 2005 #4 Del Skrevet 3. juli 2005 Neste gang han blir oppslukt av mobilen på date, spør han på en humoristisk måte om han syns du er så kjedelig, siden han syns mobilen er så interessant.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ananas Skrevet 3. juli 2005 #5 Del Skrevet 3. juli 2005 Jeg synes de forventningene til oppførsel som ligger i ordet "Date" er plagsomme. Jeg vil unngå å bruke det ordet, og heller bare møtes. Dating for meg framstår som pes. Så er jeg singel også da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. juli 2005 #6 Del Skrevet 3. juli 2005 Jeg hadde reagert likedan tror jeg. Skikkelig uhøflig å snakke om exen på en date, for iek å snakke om smsenen da, men jeg ville gitt han en sjanse til. Kanskej det bedrer seg også er det så sjelden man finner noen man har kjemi med. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hjertesukka Skrevet 4. juli 2005 #7 Del Skrevet 4. juli 2005 Mulig jeg bare gjentar det som allerede er blitt sagt her, men jeg ville gitt ham en liten sjanse til,men da må det være mobilfri sone og ikke ett ord om ekser!!! Det foresvever meg at fyren muligens var nervøs, og måtte ha noe å henge fingrene i........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Happy-Tom Skrevet 4. juli 2005 #8 Del Skrevet 4. juli 2005 Vent til han spør deg om dere skal treffes igjen. Da sier du "Veldig gjerne, men bare hvis vi legger vi igjen mobilen hjemme... hvis du tør da..." Da får du testa om han er interessert i deg, og om han tar en utfordring ellers i livet også. PS! Ekser bør man ikke snakke for mye om før tidligst på 5-6 date. Litt høflighet bør man da ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Izobel Skrevet 6. juli 2005 #9 Del Skrevet 6. juli 2005 fy, fy fy. går man på date snakker man ikke om eksen og slettes ikke tekste på mobilen. Jeg var på en date så var helt pyton. Måtte til slutt spør han om han kjedet seg. han så drita sur ut og kikka i bordet. Det ble innmari pinli da flere kikket på oss. vill synke under bordet. En bartender syntes nok synd på meg og ga meg en drink, du trenger nok denne du sa hun. Prøvde igjen noen uker senere med samma kar. med samme resultat. Det endte med jeg lot han stå der og fant andre og prate med. Med andre ord ser daten på mobilen og virke fjern. Kutt han/hun ut :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå