Gå til innhold

Din ultimate seksuelle opplevelse?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vel alle en seksuell opplevelse som vi husker ekstra godt. Beskriv din ultimate seksuelle opplevelse som du fantasere tilbake til. Eller beskriv en opplevelse du kanskje ofte drømmer om, men som du ikke har opplevd. 

Anonymkode: de89d...b17

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har en pulevenn som er ganske dominant av seg. Han er samtidig veldig opptatt av at begge skal nyte. Og siste ligget vi hadde var helt fantastisk. Etter noen mnd sammen vet vi hva den andre liker aller best, og det blir så intenst.. Dessverre er vi på ulike sted i livet, så det blir ikke noe mer av relasjonen.

Anonymkode: c1327...614

AnonymBruker
Skrevet

Det var en helt euforisk opplevelse der jeg virkelig følte at vi var en, vi beveget oss som en, ingenting annet betydde noe enn våre to kropper som nøt hverandre og beveget oss sammen. Jeg følte det som en slags seksuell rus. 
Alle slike klisjeer passer inn i den opplevelsen "hånd i hanske" "sammen som en" "tiden sto stille" osv osv.
Og jeg har hatt både trekant, partnerbytte, jentesex, sm i masse forskjellig form, men den opplevelsen av bare meg og han, oss to, to svette varme kropper sammen, det var det aller mest ultimate deilige seksuelle jeg noen gang har opplevd.

Anonymkode: b5da8...aae

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Første cuckold/hotwife opplevelsen vår med en bull er kanskje den beste til nå. 

Anonymkode: 6315a...2f4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...