AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #1 Del Skrevet 13. juni 2020 Må jeg ha kettlebell på 24 kg for å kunne trene stor rumpe? Eller holder 18 kg nok? får jeg stor rumpe av å trene på 18kg mange mnd? må jeg opp i tyngre vekter etter tid? Forblir musklene det samme størrelsen av å ha samme tyngde? Anonymkode: 3e9de...761 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #2 Del Skrevet 14. juni 2020 Altså man må ikke ha en spesifikk kettlebell på en spesifikk vekt for å få rumpe Det kommer an på utgangspunktet ditt, hvor sterk du er (kettlebells kan være tunge for håndledd), og andre øvelser du gjør også. Man må opp i tyngre vekter om man skal fortsette å ha progresjon ja, og ikke bare vedlikehold. Har du ikke trent med kettlebells før hadde jeg heller starta et sted mellom 8-12 kg. Anonymkode: ff4cb...976 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #3 Del Skrevet 14. juni 2020 Viktigste er å trene til utmattelse, altså at du har 1-2 reps igjen på hvert sett. En kettlebell sammen med strikk og i sett med for eksempel en full rep og en halv vil du nok kjenne godt. I tillegg er det viktig å trene ulike former for abduksjon. Legg inn litt knebøy, markløft i ulike varianter og bulgarske splittbøy også. Anonymkode: 3f4d6...ee0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #4 Del Skrevet 14. juni 2020 For en nybegynner hadde det vært fint om folk som driver på med dette kunne legge inn gode klipp fra youtube med treningseksempler på bra øvelser. Anonymkode: 8e3b2...532 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå