Gå til innhold

Er dette overgrep?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min spurte om jeg kunne suge han men jeg sa nei, han fortsatte å mase helt til jeg sa ja. Så tok han av seg buksa, men rett før sa jeg at jeg ikke ville igjen, men han bare dyttet meg... er dette overgrep eller er det ikke? Jeg sa jo ja på en måte

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da biter du!! 

Anonymkode: cf8ef...95f

• Liker 7
Gjest Månelyset
Skrevet

Ja, dette er overgrep. Du sa først nei men endret til ja etter masing. Hadde det vært hele historien hadde det vel ikke vært overgrep, men du ombestemte deg jo rett før det skjedde og uttrykte det til kjæresten din. Likevel ble du tvunget. Det er jo ikke greit. Går det bra med deg?

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Han tvang deg,så ja det er overgrep. 

AnonymBruker
Skrevet

Slå opp om det er sånn han er. 

Anonymkode: aece0...345

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Å mase til seg bj er ikkje eit overgrep. Han er derimot eit rasshøl som ikkje respekterer dine grenser, dump!

Anonymkode: 939a3...414

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener det er et overgrep. Om det er det juridisk er jeg usikker på.

Du bør jobbe med å sette grenser og øve deg på å si nei. 

Det er leit at du hadde denne opplevelsen. 

Anonymkode: 8c895...1ec

• Liker 1
Skrevet

Hva mener du med at han dyttet deg? Kan du være mer detaljert?

Skrevet

Dette er overgrep, ja... Du hadde jo ikke lyst!

• Liker 1
Skrevet
På 13.6.2020 den 22.46, Girlyyy16 skrev:

Kjæresten min spurte om jeg kunne suge han men jeg sa nei, han fortsatte å mase helt til jeg sa ja. Så tok han av seg buksa, men rett før sa jeg at jeg ikke ville igjen, men han bare dyttet meg... er dette overgrep eller er det ikke? Jeg sa jo ja på en måte

Ja det er det vennen,meld han inn 

Gjest Tobias Juul Grythe
Skrevet

Du sa kanskje ja, men så ombestemte du deg og det er lov. Likevel ble du tvunget? Det er helt klart overgrep.

AnonymBruker
Skrevet

Du sa nei. Han godtok ikke det. Dette er overgrep.

Hadde brukt tennene om noen gjorde det mot meg. Forstår ikke at menn ikke er livredde at kvinner skal rive av deler av penis når de stikker den inn i munnen til noen fulle av tenner. 

Anonymkode: 30c44...eac

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor sier folk at han tvang henne? Hun skriver ikke at han dytta pikken inn i munnene hennes, men dyttet henne da hun sa nei igjen. Hva som skjedde ettet det er det ingen som vet? 

Dette var ikke et overgrep, men jeg ville nok vurdert å gjøre det slutt da dette kan være et forløp til overgrep. 

Anonymkode: 01540...12f

Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende innlegg, brukerdebatt, brukerangrep, avsporinger, innlegg skrevet av utestengt bruker og svar til dette.

Kragebein, adm

AnonymBruker
Skrevet

Bare slå opp har du tenkt å anmelde kjæresten din nå 😅

Anonymkode: 9cee6...be0

Skrevet

Hva skjedde egentlig? Du sier han dyttet deg. Dyttet han hodet ditt så penis gled inn i munnen din? 
Og så sier du at du hadde sagt ja, og at dette skjedde like før du hadde tenkt å si nei? 
Han kan jo ikke beskyldes for overgrep fordi at du tenker på å si nei igjen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...