Gå til innhold

Hva skjedde med pappahjerte?

Pippio

Anbefalte innlegg

Har ikke lest bloggen siden før de giftet seg. Men nå såg jeg tilfeldigvis at det er lenge siden forrige innlegg. Hva skjedde? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

41 minutter siden, Pippio said:

Har ikke lest bloggen siden før de giftet seg. Men nå såg jeg tilfeldigvis at det er lenge siden forrige innlegg. Hva skjedde? 

Han har fått seg fast, «vanlig» jobb. Skulle bare hobbyblogge ved siden av jobben.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke SÅ lenge siden han sluttet i sin vanlige jobb før å blogge på heltid? Men det lar seg vel ikke gjøre i lengden. Skal vel mer og mer til for å kunne leve av en blogg. Spes etter tiden som har vært nå, men Corona osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Pikeliten skrev:

Han har fått seg fast, «vanlig» jobb. Skulle bare hobbyblogge ved siden av jobben.

Mest fornuftige jeg har lest på Rampelys på lenge. 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var gledelig å høre! Husker jeg reagerte litt på at han og kona ble influencere på heltid begge to. Vel og bra det, men jeg tror ikke det er sunt rett og slett - hverken å gå oppå hverandre sånn, eller å leve av å påvirke andre til å kjøpe, kjøpe og kjøpe. 

Bloggen hans var et friskt pust da den kom, men jeg mistet sansen for den etter et par forsvarstaler som sa meg noe om at han ikke så ut av influencerbobla lenger. 

Fint hvis han gjør det igjen nå. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Petra35

Men kona blogger vel fortsatt? Hun har tidligere uttalt selv at hun aldri har hatt en vanlig jobb pga. sykdom i ung alder. Hvis jeg husker riktig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Finlay
3 timer siden, Isild skrev:

Dette var gledelig å høre! Husker jeg reagerte litt på at han og kona ble influencere på heltid begge to. Vel og bra det, men jeg tror ikke det er sunt rett og slett - hverken å gå oppå hverandre sånn, eller å leve av å påvirke andre til å kjøpe, kjøpe og kjøpe. 

Bloggen hans var et friskt pust da den kom, men jeg mistet sansen for den etter et par forsvarstaler som sa meg noe om at han ikke så ut av influencerbobla lenger. 

Fint hvis han gjør det igjen nå. 

Helt enig med deg. Fatter ikke hvordan disse parene holder ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...