Pippio Skrevet 13. juni 2020 #1 Del Skrevet 13. juni 2020 Har ikke lest bloggen siden før de giftet seg. Men nå såg jeg tilfeldigvis at det er lenge siden forrige innlegg. Hva skjedde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pikeliten Skrevet 13. juni 2020 #2 Del Skrevet 13. juni 2020 41 minutter siden, Pippio said: Har ikke lest bloggen siden før de giftet seg. Men nå såg jeg tilfeldigvis at det er lenge siden forrige innlegg. Hva skjedde? Han har fått seg fast, «vanlig» jobb. Skulle bare hobbyblogge ved siden av jobben. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 13. juni 2020 #3 Del Skrevet 13. juni 2020 Er ikke SÅ lenge siden han sluttet i sin vanlige jobb før å blogge på heltid? Men det lar seg vel ikke gjøre i lengden. Skal vel mer og mer til for å kunne leve av en blogg. Spes etter tiden som har vært nå, men Corona osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippio Skrevet 14. juni 2020 Forfatter #4 Del Skrevet 14. juni 2020 8 timer siden, Pikeliten skrev: Han har fått seg fast, «vanlig» jobb. Skulle bare hobbyblogge ved siden av jobben. Mest fornuftige jeg har lest på Rampelys på lenge. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 14. juni 2020 #5 Del Skrevet 14. juni 2020 Dette var gledelig å høre! Husker jeg reagerte litt på at han og kona ble influencere på heltid begge to. Vel og bra det, men jeg tror ikke det er sunt rett og slett - hverken å gå oppå hverandre sånn, eller å leve av å påvirke andre til å kjøpe, kjøpe og kjøpe. Bloggen hans var et friskt pust da den kom, men jeg mistet sansen for den etter et par forsvarstaler som sa meg noe om at han ikke så ut av influencerbobla lenger. Fint hvis han gjør det igjen nå. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Petra35 Skrevet 14. juni 2020 #6 Del Skrevet 14. juni 2020 Men kona blogger vel fortsatt? Hun har tidligere uttalt selv at hun aldri har hatt en vanlig jobb pga. sykdom i ung alder. Hvis jeg husker riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pikeliten Skrevet 14. juni 2020 #7 Del Skrevet 14. juni 2020 https://pappahjerte.blogg.no/jeg-har-fatt-meg-jobb.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pikeliten Skrevet 14. juni 2020 #8 Del Skrevet 14. juni 2020 1 hour ago, Petra35 said: Men kona blogger vel fortsatt? Hun har tidligere uttalt selv at hun aldri har hatt en vanlig jobb pga. sykdom i ung alder. Hvis jeg husker riktig. Ja, hun blogger fortsatt. Her er litt forklaring: https://konatil.blogg.no/1471287564_.html 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 14. juni 2020 #9 Del Skrevet 14. juni 2020 3 timer siden, Isild skrev: Dette var gledelig å høre! Husker jeg reagerte litt på at han og kona ble influencere på heltid begge to. Vel og bra det, men jeg tror ikke det er sunt rett og slett - hverken å gå oppå hverandre sånn, eller å leve av å påvirke andre til å kjøpe, kjøpe og kjøpe. Bloggen hans var et friskt pust da den kom, men jeg mistet sansen for den etter et par forsvarstaler som sa meg noe om at han ikke så ut av influencerbobla lenger. Fint hvis han gjør det igjen nå. Helt enig med deg. Fatter ikke hvordan disse parene holder ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå