Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 13. juni 2020 #1 Skrevet 13. juni 2020 Legg ut ett bilde fra en film, så skal neste bruker gjette og legge ut bildet av neste film. Jeg begynner.
mia83 Skrevet 13. juni 2020 #3 Skrevet 13. juni 2020 (endret) 10 minutter siden, Catalina Culès skrev: Legg ut ett bilde fra en film, så skal neste bruker gjette og legge ut bildet av neste film. Jeg begynner. Den der filmen liker jeg veldig godt faktisk. Red eye. Jeg får ikke lagt ut bilde da Endret 13. juni 2020 av mia83
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 13. juni 2020 #4 Skrevet 13. juni 2020 14 minutter siden, mia83 skrev: Den der filmen liker jeg veldig godt faktisk. Red eye. Jeg får ikke lagt ut bilde da Det er selvfølgelig riktig og en av mine favoritt filmer 🙂 Da får noen andre legge ut bildet av neste film 🙂
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 13. juni 2020 #5 Skrevet 13. juni 2020 21 minutter siden, Kaptein Klein skrev: Snakes on a plane? Nei, det var red eye. Haisommer ?
Kaptein Klein Skrevet 13. juni 2020 #7 Skrevet 13. juni 2020 (endret) 5 minutter siden, icock skrev: En Sharknado-film? Begge tar feil. Flott brukernavn btw, tror du det blir navnet til den neste produktlanseringen til Apple? Men jeg skal gi dere en gif som kanskje får synapsene til å avfyre de riktige elektriske impulsene. Endret 13. juni 2020 av Kaptein Klein
Dr. A. Kula Skrevet 13. juni 2020 #8 Skrevet 13. juni 2020 31 minutter siden, Catalina Culès skrev: Legg ut ett bilde fra en film, så skal neste bruker gjette og legge ut bildet av neste film. Jeg begynner. Ser riktig svar er "Red Eyes", men var sikker det var fra "Airplane" ("Hjelp vi flyr" - på norsk)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå