Gå til innhold

dildoparty harry, eller kult?

Dildoparty er:  

1 stemme

1. 1. Dildoparty er:

• Harry og unødvendig.
      10
    • Kult og lærerikt.
      12

Anbefalte innlegg

Gjest harrytass
Skrevet

Hva mener dere?

Jeg skal holde dildoparty i kveld, men noen av mine venner mener det er harry (de kommer for det altså). :ler:

Selv syns jeg det er kjempe kult. Gøy å få se hva man kan kose seg med. :sjarmor:

Og, er det ikke egentlig sånn at når man holder tupperware-parties, dildoparties o.l. at man får en gave selv når man holder det?

Videoannonse
Annonse
Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet

Meget "harry".

Det er vel mest folk på bygda som holder slike "fester"?

Gjest Bellatrix
Skrevet

Det kan vel være både harry og kult. Trenger ikke være noen motsetning det vel.

Skrevet
Og, er det ikke egentlig sånn at når man holder tupperware-parties, dildoparties o.l. at man får en gave selv når man holder det?

Hvis vennene dine kjøper lite får du en liten dings, hvis de kjøper mye får du en stoooor dildo. :ler:

Nå er det nok ikke i bygda det er størst tilgang på dildovertinner. Der går det vel mer i Tubberware.

Jeg hadde gjerne kommet på dildoparty og jeg er ikke harry.

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Litt småharry, men ganske kult også! Haha.. Har selv vært på det en gang, og det var ganske morsomt må jeg si.. Var hos ei venninne av meg (Vi var såvidt atten), og der var hun, jeg og noen venninner, mora og noen venninner og bestemora(!) og noen venninner! Hahaha.. Bestemora var faktisk den som handla mest tror jeg :P Litt småekkelt å tenke på egentlig, hvertfall hvis det hadde vært min egen bestemor, men nå skal det sies at denne familien er ganske spesiell (veldig åpen om sånne ting), og bestemora var "bare" noen-og-femti.. :P

Gjest seroxata
Skrevet

haha, bygdefolk som holde slikt??:D:D

jojo..

Jeg har vært på et ei gang, og det tok da ganske så av det.... synes det var ganske artig jeg:)

Skrevet

Vel, syns det er litt harry jeg da.. Hva jeg og evnt mannen min koser oss med, vil jeg helst ikke dele med nære venner ;-)

Skrevet

synes ikke det er harry, og hadde det vært det, så gjør vel ikke det noe?

artig, annerledes og kan være en morsom måte å f.eks ha ett annerledes jenteforspill før man skal ut eller noe.

og man trenger verken kjøpe noe eller fortelle andre hva man kjøper dersom man kjøper noe, så ingen trenger vite hva du eller du og mannen koser dere med heller, det kan forbli helt privat. :wink:

Skrevet

Kanskje litt harry, men jeg har en teori om at det bor en liten "harry" i oss alle...

Så jeg vil si harry og og kan være kult (har ikke vært på selv)!

Skrevet

Hadde jeg vært på et sånt "party" tror jeg jeg hadde følt meg som en idiot.

Gjest GreenSky
Skrevet

De som synes det er harry, tør sikkert ikke sette sin fot inn på Kondomeriet en gang. Synes det hørtes morsomt ut, jeg.

Gjest been there
Skrevet

I mitt utdrikningslag var vi i butikken Secrets der vi fikk g-punkt-undervisning og produktdemo!! Utrolig morsomt, lærerikt, og all shopping ble gjort meget diskret. Artig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...