AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #1 Skrevet 13. juni 2020 På fredag skal det være sommerfest på jobben. Festen starter kl 18 og jeg er ferdig klokka 17, så må derfor ta med meg alt av sminke, klær osv til jobb og bytte der. Vanligvis når jeg skal på fest bruker jeg kun en liten veske og bærer eventuelt drikke i en pose da jeg ikke eier en stor veske. Når jeg skal på jobb må jeg ha med PC, mat og drikke og bruker dermed sekk. Går det an å komme på festen i penklær, høye hæler og ryggsekk? Hvis ikke må jeg eventuelt kjøpe en veske.. Vet ikke hva slags store vesker som ser bra ut en gang da jeg har null øyne for sånt. Anonymkode: 828c1...159
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #2 Skrevet 13. juni 2020 Kan ikke PC og diverse legges igjen på jobb? Anonymkode: d3df0...1a4 3
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #3 Skrevet 13. juni 2020 Ville gått med joggesko til festen med ryggsekk og så ha pensko i sekken som jeg ville bytta til på festen. Sekken setter du selvsagt ifra deg. Anonymkode: 3de8e...072
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #4 Skrevet 13. juni 2020 Det er bare en sommerfest på jobben, så klart du kan ha med sekk; du skal vel ikke gå rundt med sekken på hele kvelden går jeg ut i fra..Mange av kollegaene dine kommer sikkert til å gjøre det samme, altså ha med en sekk til både jobbstæsj og klesskiftet. Anonymkode: b56f0...762
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #5 Skrevet 13. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er bare en sommerfest på jobben, så klart du kan ha med sekk; du skal vel ikke gå rundt med sekken på hele kvelden går jeg ut i fra..Mange av kollegaene dine kommer sikkert til å gjøre det samme, altså ha med en sekk til både jobbstæsj og klesskiftet. Anonymkode: b56f0...762 Nja er ikke så sikker altså. Mange bruker veske til vanlig. Er kanskje dumt å kjøpe veske, jeg liker det jo ikke og det vil bli brukt sjeldent! Blir litt usikker bare, har jobbet der i et halvt år og er noen som er flinke til å slenge drit om andre sine klær, hår, sminke osv. De fleste er greie da Anonymkode: 828c1...159
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå