Gjest Per Skrevet 2. juli 2005 #1 Skrevet 2. juli 2005 Jeg satt og lurte på hvordan menn er første natten. Selv har jeg alltid vært oppmerksom på om det går for damen og gjerne spurt om jeg er i tvil. Eksen min fortalte om ganske mange ONS. Hun hadde ikke fått orgasme og heller ikke faket. Ingen menn hadde spurt om det hadde gått for henne. Stemmer dette med deres erfaringer?
Gjest web Skrevet 2. juli 2005 #2 Skrevet 2. juli 2005 Som du ser av hundrevis av innlegg her så er det ikke så viktig for jenter om de kommer eller ikke. De syns det er deilig alikevel. Det er bare vi menn som kommer hver gang og ser på orgasmen som målet i seg selv. Kvinner er annerledes enn menn. Alle kvinner kommer ikke menn gjør. Sånn er det bare.
Singel-pingel Skrevet 7. juli 2005 #3 Skrevet 7. juli 2005 Som du ser av hundrevis av innlegg her så er det ikke så viktig for jenter om de kommer eller ikke. De syns det er deilig alikevel. Det er bare vi menn som kommer hver gang og ser på orgasmen som målet i seg selv. Kvinner er annerledes enn menn. Alle kvinner kommer ikke menn gjør. Sånn er det bare. yeah-yeah! Jeg har ikke probemer med å få orgasme og har kommet hver gang, men noen gang kraftigere enn andre ganger. Det er der forskjellen ligger mellom gode elskere/ons
Gjest Milah Skrevet 7. juli 2005 #4 Skrevet 7. juli 2005 Hvis du må spørre, har hun sannsyneligvis ikke fått orgamse. Og det er sant det som sies, at orgasmen er ikke avgjørende for om sexen var god eller ikke. Dessuten er det nok mange som ikke slipper seg nok løs til at de greier å få en orgasme på ONS, for for mange er dette nært knyttet opp mot trygghet.
Gjest Bassanova Skrevet 7. juli 2005 #5 Skrevet 7. juli 2005 Ingen menn hadde spurt om det hadde gått for henne. Stemmer dette med deres erfaringer? Kunne ikke unngå å tenke på en bit i Denis Leary sitt No Cure For Cancer-standupshow, som går på det du spurte om: We're supposed to be involved in equal rights and stuff like that. But we haven't done a god damn thing, have we, guys? But you know something, I think we should get credit for the smidgen of progress we've made as men on equal rights. Fifteen or twenty years ago we didn't care if women had orgasms. We couldn't have cared less! Now you're gonna have one if it takes us four fucking days, man. We don't care how long we have to be down there. "Honey, did it happen? Well, let me get my toolbox. Hang on a second. This is a threat to my masculinity, goddamnit!" Sex is supposed to be about tenderness and we've turned it into a performance sport. "Honey, did you come yet? Three times? (Joyous, arms raised) I'm the winner! She came! She came! I'm the winner of the Orgasm Cup!" Just so you can walk into work the next day and brag to the other guys at the office (mouth open, frozen in a twisted position), "Last night was unbelievable, man. Look at my jaw. It's frozen! It was unbelievable."
Gjest :) Skrevet 13. juli 2005 #9 Skrevet 13. juli 2005 Det er folk som har en fetisj om å ha sex på Onsdager. De blir helt ville. Hvorfor i all verden må Han spørre om det kom for deg da? Kan de ikke si fra selv, om de ikke er ferdige/fornøyde selv? Jeg er selv female, og må si jeg synes det høres litt søkt ut at Han evt skulle vært pliktet til å spørre. Litt kommunikasjon må da gå ann selv om man puler. Mener jeg... Men, jeg unnskylder ikke de som rett og slett ikke interesserer seg for om det er/var bra for jenta også, men jeg tror det er like mange som gir blaffen som det er som faktisk bryr seg. Not all men are dogs. Just that 50 %.
Gjest mann12 Skrevet 13. juli 2005 #10 Skrevet 13. juli 2005 "Gikk det for deg?" Nei, det virker unaturlig. Kanskje hvis jeg var 17. Får dere ikke med dere at den andre nyter sexen uten at det ytres der og da?
Gjest Guest Skrevet 13. juli 2005 #11 Skrevet 13. juli 2005 Noe så tåpelig å si, at "det spiller ingen rolle for kvinner om de får orgasme eller ikke". Hva vet du om det, er du kvinne kanskje? (Til deg som sa det). Klart det er svært viktig, i det minste optimalt, for de fleste kvinner at de kommer, akkurat som det er det for mannen. Ikke alltid- og ikke for enhver pris- men absolutt et mål å strebe etter. ONS - menn varierer veldig: de velges jo gjerne i fylla og da er man ikke så selektiv. Det er ikke akkurat kjæreste-materiale man ender opp med på et ONS fra byen. Derfor blir det ymse. Menn som bor i Bærum pleier å være flinke til å bry seg om jentas behov og om hun har det bra og nyter dette like mye som ham selv. (Vet at dette var en stoor generalisering uten like! ;-) ) Fra spøk til alvor: de fleste menn jeg har vært borte i av det useriøse slaget er ikke spesielt flinke. De bryr seg i beste fall bare om de selv har fått det de skal, og ikke det dugg om den de er sammen med den natten. ONS = OSN = One Small Nob
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå