Gå til innhold

Ditt barn kommer ut av skapet. Din reaksjon?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det å støtte LHBT+ mennesker er greit helt til det er ditt eget barn, eller?

Hva tenker du når du ser så mye hat rundt det å være lhbt+?

Hva tenker du om tema i det hele tatt? 

(Happy Pride Month btw 💕🏳️‍🌈💕)

Anonymkode: f41ff...679

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For min egen del er det uproblematisk, man elsker den man elsker. Håper selvfølgelig de slipper å møte homofobi og hat ellers i samfunnet. 🏳️‍🌈

• Liker 14
Skrevet

Er bifil selv så hadde ønsket han/hun velkommen til å fortsette livet som før, fremdeles med ubetinget kjærlighet fra oss som foreldre (mamma og pappa) 😊

• Liker 5
Skrevet

Jeg håper virkelig at mine barn ikke føler at de må komme ut av noe skap dersom de er homofile. 

• Liker 40
AnonymBruker
Skrevet

jeg har ikke barn, men om noen av mine tantebarn kommer ut som skeiv. Håper jeg de vet de kan komme til meg å prate, jeg er skeiv på så utrolig mange måter! 😃

Hilsen Panfil, demisexuell, poly, kinky og feminist ;) 

Anonymkode: e5db8...62f

• Liker 6
Skrevet

Håper som den over at de ikke føler de må være i noe skap..

Utover det vil jeg takke for at han/hun forteller det og ønske dem all lykke i kjærligheten og livet som før. 
håper de slipper å møte fordommer og hat.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvis vi snakker om eldstemann: Hehe... det har jeg visst lenge. Yngstejenta: Jeg har hatt en mistanke. De andre: Hæ?!?

Anonymkode: 216bc...49d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg har ikke barn, men om noen av mine tantebarn kommer ut som skeiv. Håper jeg de vet de kan komme til meg å prate, jeg er skeiv på så utrolig mange måter! 😃

Lynn? 

Anonymkode: 0d42f...10b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Lynn? 

Anonymkode: 0d42f...10b

Nope

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper mine barn ikke føler at de må være i noe skap i det hele tatt. 

Anonymkode: 9d91a...596

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det å støtte LHBT+ mennesker er greit helt til det er ditt eget barn, eller?

Hva tenker du når du ser så mye hat rundt det å være lhbt+?

Hva tenker du om tema i det hele tatt? 

(Happy Pride Month btw 💕🏳️‍🌈💕)

Har to voksne barn. Det er begge hetero. Kan helt ærlig si at jeg ikke bryr meg om så mye annet enn at de skal være happy. Hat og fordommer skaper skam og frykt. Det kan vi fint klare oss uten. Kjærlighet skaper det motsatte. Vi er på overtid med gamle holdninger, hat og fordommer. 

Hilsen voksen mann.

Anonymkode: dde8b...926

• Liker 6
Skrevet (endret)

Min niese har fortalt at hun er bifil. Hun er velkommen til å ta med seg både mannlige og kvinnelige kjærester. 

Endret av Hulderen
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg undres over at man må fortelle at man er bifil eller homofil. Jeg går da ikke rundt å forteller folk at jeg er hetero. 

Jeg har ikke barn, men hadde håpet at min datter f.eks bare hadde sagt at hun har kjæreste som heter Linn. Så koselig hadde jeg svart da! Og håpet at de har et fint liv sammen. 

Anonymkode: 11cb7...3d1

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Det beste hadde vært at de slipper å komme ut av noe skap, å bare være uten at det skal bli gjort en big deal ut av det. Men sånn er det desverre ikke i dag, uansett hvor mye man ønsker å tro det. Kanskje om tjue-tretti år.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jesus Christy 😳

Anonymkode: 200a7...a6e

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jesus Christy 😳

Anonymkode: 200a7...a6e

Nei, han har heldigvis ikke noe med noe av det å gjøre ;) 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Jeg håper virkelig at mine barn ikke føler at de må komme ut av noe skap dersom de er homofile. 

Dette 👆 det å måtte komme "ut av skapet" blir et unødvendig problem i seg selv. 

Anonymkode: cd52d...926

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg undres over at man må fortelle at man er bifil eller homofil. Jeg går da ikke rundt å forteller folk at jeg er hetero. 

Jeg har ikke barn, men hadde håpet at min datter f.eks bare hadde sagt at hun har kjæreste som heter Linn. Så koselig hadde jeg svart da! Og håpet at de har et fint liv sammen. 

Anonymkode: 11cb7...3d1

Grunnen er nok det at ikke alle foreldre vil ta det på strak arm, synes det er uproblematisk om datterens kjæreste heter Linn. Derfor vil det være naturlig å først si hvor landet ligger, komme ut av skapet, og så presentere kjæreste. Jeg gjorde det slik, da det var uaktuelt for meg å få slengt dritt etter meg når en eventuell kjæreste ble presentert. 

Anonymkode: 79d82...c1f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Barnet mitt har rett til å elske nøyaktig hvem det elsker. En person i barnets familie er trans/genderfluid, og hele familien er åpen for det. Jeg håper bare at barnet mitt finner noen, uansett kjønn, som kan gi barnet mitt all kjærlighet ❤️🧡💛💚💙💜

Anonymkode: a04c5...f05

• Liker 7
Skrevet

Jeg håper at hen ikke er LGBT, men elsker og støtter hen uansett

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...