Gå til innhold

Runking på webcam

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest i dag
Skrevet

Hei

Har vært en del inne på chattesider på nettet og kommet i kontakt med menn.

Nesten alle jeg har truffet der og snakket med på msn senere er villige til å runke seg selv på webcam, enten uoppfordret eller om jeg ber dem gjøre det.

Viser ikke meg selv på cam, men bare chatter med dem.

Andre som har gjort det?

Bor det en ekshibisjonist/blotter i alle gutter?

Synes det er gøy å se på jeg...når jeg er i rett humør...

:kul:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva venter du deg på sånne steder? Leiter du etter ekte kjærlighet og giftemål? Venter du at du skal finne den perfekte ektemann som kan oppdra ungene dine? Er det sjokkerende for deg at de kvinner og menn som er på webcam chat mer enn gjerne ronker og det rett i fjeset på hvem enn som skulle logge seg på?

Det bor milliarder av mennesker på jordkloden. At noen av de ronker live på webcam burde ikke resultere i spørsmål som det her.

Skrevet

web - tror du er litt på vidda her :hoho:

Jeg tror ikke at det bor en blotter i alle gutter, men for de som tenner på/liker å vise seg frem er internett jo fantastisk.

Artig tidsfordriv - hvor finner du dem? :ler:

Gjest mmmmmm
Skrevet

lurer jeg også på.

hørtes deilig ut... :sjarmor:

Skrevet
web - tror du er litt på vidda her   :hoho:  

Jeg tror ikke at det bor en blotter i alle gutter, men for de som tenner på/liker å vise seg frem er internett jo fantastisk.

Nei jeg er ikke på vidda. Men du er blandt de kvinner og menn jeg skrev om i mitt forrige innlegg. Det gjør du jo klart her nå. Lykke til med runkingen.

Skrevet

Leiter jeg etter den perfekte mann og blir sjokkert over ronking på nettet? :hoho::hoho:

Vidda er vist ikke stor nok for deg :wink:

Gjest gjest123
Skrevet

er opphissende synes jeg :oops:

Gjest Gjest i dag
Skrevet

Eros-chat o.l

Skrevet

Prøvde en utenlandsk chat bare av ren frykt for pludselig å sitte med en runkende nabo på skjermen :hår:

Der var det napp ved første forsøk :ler:

Gjest gjest 123
Skrevet

synes det er deilig å se på og gjøre jeg da :tunge1::tunge1::tunge1::tunge1:

Gjest Mito24
Skrevet

Spinkle nerder som sitter og drar en halvfeit tynn penis på et dunkelt mørkt sædluktende rom med Star Wars-plakater på veggen. Jaja, hvis det er det dere jenter tenner på nå til dags, så gjerne for meg...

Skrevet

Da blir det som den klassiske: "Den er ikke så lang, men den er himla tynn!" :roll:

Gjest Mito244
Skrevet

:o ??

Halvfeit som i halveis erighert.

Gjest Ananas
Skrevet

Jeg har lurt på å prøve dette her men jeg vet ikke helt, er jo litt stress å finne "partner", så jeg vet ikke helt om jeg gidder styre med det.

For meg ville det handla om å få seksualiteten min bekrefta. Jeg har skamfølelse i forhold til egen seksualitet som jeg ønsker å bli kvitt. At noen såg på mens jeg runka og likte det ville på en måte fortelle meg at det jeg gjør er ok.

Skrevet

Endret

Ok, skjønte nå at du er mann :wink:

Hvorfor ikke bare prøve?

Gjest seroxata
Skrevet

aldri opplevd slikt, har fått tilsendt bilder og slikt, men..

Men jeg orker ikke så masse mas på msn, så kan vel ha noe med det å gjøre, jeg deler den ut til folk jeg liker

Skrevet

Jeg har opplevd BRA mange ganger at et fremmed menneske ville runke for meg. Jeg synes det er kvalmt og har aldri vært med på det.

Jeg fant denne; http://sexy-trip.com/?cat=video&ID=323 linken på Utopiet, og den bør være en wake up for de som faktisk ronker på nett! Man vet ALDRI hvem som er i andre enden.

Skrevet

Det der er jo slett ikke uvanlig. *kremt* :oops: Flere av mine kompiser gjør det. Å vise seg frem er ikke noe problem.

...og den behøver verken være slapp eller tynn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...