AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #1 Skrevet 13. juni 2020 Hei, jeg er i uke 30 (29+4). Jeg har lenge følt meg ubehagelig i kroppen, slik jeg gjorde helt i slutten av min forrige graviditet. Jeg har lenge hatt mye blankt/gulaktig slimete utflod, men jordmor sa det ikke var noe å bekymre seg for sist jeg var der. Men i går kveld og i dag har jeg vært veldig ukomfortabel, med mye stikking og smerter nederst i magen og mot skjeden. Ikke noe veldig voldsomt, men nok til at jeg må bøye meg puste gjennom et sekund eller fem. Har også vært litt småkvalm i går og i dag, noe jeg ikke har vært siden uke 13. Så når jeg var på do nettopp kjente jeg litt inni der, og livmorstappen er helt myk og åpen. Fikk inn fingertuppen, men ble litt bekymret å prøvde ikke å stikke fingeren inn der altså, det var bare veldig mykt og åpent. Det skal vel ikke være sånn? Jeg er veldig bekymret for å føde for tidlig siden det er ett år å to uker siden forrige fødsel. Er ikke dette tekn på at fødsel jan nærme seg 😨 Anonymkode: b0353...e06
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #2 Skrevet 13. juni 2020 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg er i uke 30 (29+4). Jeg har lenge følt meg ubehagelig i kroppen, slik jeg gjorde helt i slutten av min forrige graviditet. Jeg har lenge hatt mye blankt/gulaktig slimete utflod, men jordmor sa det ikke var noe å bekymre seg for sist jeg var der. Men i går kveld og i dag har jeg vært veldig ukomfortabel, med mye stikking og smerter nederst i magen og mot skjeden. Ikke noe veldig voldsomt, men nok til at jeg må bøye meg puste gjennom et sekund eller fem. Har også vært litt småkvalm i går og i dag, noe jeg ikke har vært siden uke 13. Så når jeg var på do nettopp kjente jeg litt inni der, og livmorstappen er helt myk og åpen. Fikk inn fingertuppen, men ble litt bekymret å prøvde ikke å stikke fingeren inn der altså, det var bare veldig mykt og åpent. Det skal vel ikke være sånn? Jeg er veldig bekymret for å føde for tidlig siden det er ett år å to uker siden forrige fødsel. Er ikke dette tekn på at fødsel jan nærme seg 😨 Anonymkode: b0353...e06 Vært sånn hos meg en stund også. Holdt på med samme type modning som deg i 3 uker nå og nettopp gått inn i uke 34. Det er desverre ingen flere tegn på at fødsel starter ennå. Det kan jo være fint at du begynner nå med modning. På føden forteller de meg at man mest sannsynlig føder til termin så lenge man ikke har født for tidlig før. Anonymkode: 96735...d9d
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #3 Skrevet 13. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vært sånn hos meg en stund også. Holdt på med samme type modning som deg i 3 uker nå og nettopp gått inn i uke 34. Det er desverre ingen flere tegn på at fødsel starter ennå. Det kan jo være fint at du begynner nå med modning. På føden forteller de meg at man mest sannsynlig føder til termin så lenge man ikke har født for tidlig før. Anonymkode: 96735...d9d Ok, så da trenger det ikke bety at man kan havne i fødsel straks? Jeg bare er litt bekymret siden jordmor nevnte at så lenge jeg klarte holde igjen til uke 35 var det bra. For jeg har forhøyet sjanse til tidlig fødsel pga tette svangerskap. Men da håper jeg på at det ennå er lenge igjen, og at det bare er kroppen som begynner forberedelsene tidlig 🙂 Ts Anonymkode: b0353...e06
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #4 Skrevet 13. juni 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, så da trenger det ikke bety at man kan havne i fødsel straks? Jeg bare er litt bekymret siden jordmor nevnte at så lenge jeg klarte holde igjen til uke 35 var det bra. For jeg har forhøyet sjanse til tidlig fødsel pga tette svangerskap. Men da håper jeg på at det ennå er lenge igjen, og at det bare er kroppen som begynner forberedelsene tidlig 🙂 Ts Anonymkode: b0353...e06 Jeg har i tillegg hatt 5 dager med regelmessige rier, som også har slått inn på ctg på føden. Likevel, ingen fødsel. Tidlig forberedelse, tar masse energi og er veldig vondt. Å kjenne åpning betyr bare at kroppen jobber, men man kan gå i mange uker med åpning. Jeg har lest om de som går over en måned med åpning utenat noe skjer. Anonymkode: 96735...d9d
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #5 Skrevet 13. juni 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har i tillegg hatt 5 dager med regelmessige rier, som også har slått inn på ctg på føden. Likevel, ingen fødsel. Tidlig forberedelse, tar masse energi og er veldig vondt. Å kjenne åpning betyr bare at kroppen jobber, men man kan gå i mange uker med åpning. Jeg har lest om de som går over en måned med åpning utenat noe skjer. Anonymkode: 96735...d9d Okay, takk. Da kan jeg slappe av litt 😊 Jo lengre jeg må vente jo bedre egentlig 🙂 Anonymkode: b0353...e06 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #6 Skrevet 13. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Okay, takk. Da kan jeg slappe av litt 😊 Jo lengre jeg må vente jo bedre egentlig 🙂 Anonymkode: b0353...e06 Ja, masse hvile er tingen nå. Her har jeg fått TV på soverommet for maks hvile 😊 Anonymkode: 96735...d9d
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #7 Skrevet 13. juni 2020 Har også sex et par ganger i uka, utenat det har modnet mer eller satt i gang noe fødsel. Anonymkode: 96735...d9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå