AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #1 Skrevet 13. juni 2020 Sender dere melding/Snap og sier hva dere mener om oppførselen eller slutter bare dere også å sende til vedkommende? Anonymkode: b6cd2...cfd 3
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #2 Skrevet 13. juni 2020 Nei det fører ikke noe positivt med seg. Har de samvittighet til å ghoste noen så driter de i reaksjonen de får også. En ting man kan oppnå med det er at man blir et humorinnslag blant vennene hvor du blir fremstilt som dramaqueen og «det var godt du kom deg unna det der» Anonymkode: 77d8d...83e 16
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #3 Skrevet 13. juni 2020 Kommer seg heeeeeelt an på. Ved å sende melding så får den andre litt "makt", for mest sannsynlig så bryr de seg så >< mye... Hadde aller helst foretrukket en annen måte, som å levert en pose med hundebæsj i posten i noen uker😋 men det er sikkert ulovlig, så da går jo ikke det 😐 Anonymkode: ce729...0ca 3
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #4 Skrevet 13. juni 2020 Nei, da blir man bare «dramaqueen». Ghoster tilbake. Ofte sender de melding igjen etter en viss periode og da kan jeg bare avvise de. Anonymkode: 5305f...306 6
GrønnNellik68 Skrevet 13. juni 2020 #5 Skrevet 13. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, da blir man bare «dramaqueen». Ghoster tilbake. Ofte sender de melding igjen etter en viss periode og da kan jeg bare avvise de. Anonymkode: 5305f...306 Dette stort sett tar de opp kontakten igjen. Da har du sjansen😉 4
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #6 Skrevet 13. juni 2020 Når man blir ghostet så vet man som oftest ikke det. Jeg har konfrontert 2 stk. La meg si det på denne måten; de sliter med få seg nye tinderdate etter det. Før det har gått som ill i tørt gress fra de 2 andre jentene som ble bevintet til hele konfrontasjonen. De 2 jentene var nådeløse av seg la det ut på snap, jodel og Instagram og Omgjustdont siden som senere valgte å slette posten. Anonymkode: 366ee...bca 3
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #7 Skrevet 13. juni 2020 Nei. Gidder ikke bruke energien min på sånne typer lenger. Anonymkode: d8c69...8d1 3
Gjest Gaea Skrevet 13. juni 2020 #8 Skrevet 13. juni 2020 Har ikke opplevd direkte ghosting så ofte, som regel bare minsker bare kontakten gradvis fra begges side.. Da føler jeg ikke nødvendigvis for å si noe. Men har opplevd det ordentlig én gang, og ja, da sa jeg fra. Avsluttende fra min side, "kjeft" på en måte (bare fordi man ghoster noen betyr det ikke nødvendigvis at man har null empati, kan bare være en enkel løsning for en konfliktsky person), respons eller uteblitt respons var ikke så viktig. Kostet meg ikke en kalori, og føler hverken at det gir noen makt eller at det er særlig dramatisk heller. Om motparten skulle oppfatte det slik har det jo egentlig ingenting å si, kontakten er jo over.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #9 Skrevet 13. juni 2020 Det var en som ghostet meg etter vi hadde datet i flere måneder. Jeg sendte han en lang melding om at det er helt greit å miste interessen, men at det er en syk råtten og umoden måte å gjøre det på, spesielt når man har datet i 2 mnd og han burde kjent meg så godt at han visste at jeg ville tatt det fint om han hadde sagt det til meg at han ikke var interessert. Så har det gått over ett år, og nå har fyren begynt å ta kontakt med meg igjen og er tydeligvis interessert, selv om jeg følte at jeg satt han sykt på plass i den meldingen jeg skreiv i fjor. Så jeg vet ikke jeg, han tror tydeligvis så mye om seg selv at han tror jeg er interessert etter at han oppførte seg så ræva, så når det kommer til sånne selvgode idioter tror jeg ikke det hjelper å sette dem på plass. Anonymkode: 13e32...5f5 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #10 Skrevet 13. juni 2020 Kommer an på hvor godt jeg har likt vedkommende. Er det en jeg har likt godt, eller driver og dater..også plutselig ghoster han - da får han garantert en melding i etterkant 😆 Anonymkode: 89ed8...94e
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #11 Skrevet 13. juni 2020 Etter lang erfaring så dater jeg ikke ghostere, er blitt narcfree, opplyst og kan spotte røde flagg ved møte nr 1. Det blir ikke flere møter dersom jeg observerer mulig ghoster, dvs borderline personlighet. Anonymkode: ca219...1b1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #12 Skrevet 13. juni 2020 Ikke send melding, det mater bare det skjøre egoet. Anonymkode: ca219...1b1 2
Hr. Aktiv Skrevet 13. juni 2020 #13 Skrevet 13. juni 2020 Nei rapporterer de inn og sletter dem. Orker ikke å bruke mere energi på dem.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #14 Skrevet 13. juni 2020 Min strategi omtrent hver eneste gang noen behandler meg på en måte jeg ikke synes er grei, er å ignorere. Behandle personen som luft, overse at de eksisterer. Vil heller leve med at de tenker jeg er konfliktsky, ikke kan stå opp for meg selv eller ikke bryr meg, enn å si noe som oppfattes som overreaksjon, eller som avslører meg som sårbar. Når det er sagt, har jeg mottatt opptil flere bitre meldinger fra menn jeg ikke har svart på 12 timer, på Tinder. Før vi har møttes, før noe som helst. Dette har jeg alltid sett på som overrekasjon, og etter noe sånt, har jo alle bruer blitt brent. Men dette blir jo ikke i nærheten av ghosting. Anonymkode: 76233...105 6
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #15 Skrevet 14. juni 2020 Har bare blitt ghosta én gang (at vedkommende slutta brått å skrive er etter flere uker og et møte). Da bare ghosta jeg tilbake. Vedkommende tok en Casper returns da han fikk nyss om ny kjæreste for meg. Han ba basically om unnskyldning og jeg sa det var greit. Anonymkode: 9a7d3...999
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #16 Skrevet 14. juni 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Etter lang erfaring så dater jeg ikke ghostere, er blitt narcfree, opplyst og kan spotte røde flagg ved møte nr 1. Det blir ikke flere møter dersom jeg observerer mulig ghoster, dvs borderline personlighet. Anonymkode: ca219...1b1 Borderline? Hva har det med saken å gjøre? Anonymkode: 1dd48...37c
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #17 Skrevet 14. juni 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Sender dere melding/Snap og sier hva dere mener om oppførselen eller slutter bare dere også å sende til vedkommende? Anonymkode: b6cd2...cfd Det kommer heelt ann på personen- Og typen kontakt vi har hatt før en evt ghosting. Holder nok på å få en slags type ghosting, hvor du bare ikke får svar på hvorfor han ikke vil fortsette-Han sier bare "at det er vanskelig". Så sendte jeg en snap om genetelt sett at han må bestemme seg, denne har han åpnet, og ikke besvart. Jeg meldte han og spurte om han har planer om å ghoste/fade meg ut fordi han ikke har svart. Har spurt han om dette før også, da valgte han å svare-Men nå tror jeg han blir stille. Jeg melder somregel og spør om de skal ghoste,eller at jeg tar det opp direkte-Kommunikasjon dreper på en måte hele smerten og tar av brodden før stikket føler jeg-For da har du gitt de en mulighet og sjanse til å være like ærlig og direkte tilbake, pluss at det blir VELDIG tyderlig at de faktisk ER feige,siden de har fått en mulighet til å forklare seg rett ut og rett fram-Rett og slett! jeg driter i hva andre mener om makt og det å ikke ta kontakt og melde frem og tilbake-Spør så får du svar! Tyderlig kommunikasjon og forsøket på det, viser til at du øsnekr å rydde opp, og at du er sterk og modig som tør å stå i det! Du kan ikke tape på det, tenker jeg! Anonymkode: 163cc...b0c 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #18 Skrevet 14. juni 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Etter lang erfaring så dater jeg ikke ghostere, er blitt narcfree, opplyst og kan spotte røde flagg ved møte nr 1. Det blir ikke flere møter dersom jeg observerer mulig ghoster, dvs borderline personlighet. Hva er mulig ghoster trekk? Hva ser du etter? Hva er borderline personlighet? Hva ser du etter her? Anonymkode: 163cc...b0c
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #19 Skrevet 14. juni 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke send melding, det mater bare det skjøre egoet. Anonymkode: ca219...1b1 Uenig. Send melding! For din egen del-Så du ikke sitter og mariererer tankene dine på noe som ikke er ditt problem-Sette er helt og holdent ghosteren sitt problem,og du kan fort sitte inni ditt eget hode og klandre deg selv-Få det ut! Du skal jo aldri møte denne personen igjen i livet ditt uansett! Anonymkode: 163cc...b0c 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #20 Skrevet 14. juni 2020 14 timer siden, Gaea skrev: Har ikke opplevd direkte ghosting så ofte, som regel bare minsker bare kontakten gradvis fra begges side.. Da føler jeg ikke nødvendigvis for å si noe. Men har opplevd det ordentlig én gang, og ja, da sa jeg fra. Avsluttende fra min side, "kjeft" på en måte (bare fordi man ghoster noen betyr det ikke nødvendigvis at man har null empati, kan bare være en enkel løsning for en konfliktsky person), respons eller uteblitt respons var ikke så viktig. Kostet meg ikke en kalori, og føler hverken at det gir noen makt eller at det er særlig dramatisk heller. Om motparten skulle oppfatte det slik har det jo egentlig ingenting å si, kontakten er jo over. Dette! Anonymkode: 163cc...b0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå