AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #1 Skrevet 13. juni 2020 Jeg har datet en kar i omtrent tre måneder nå. Denne helgen er første gang jeg virkelig har slappet av og sluppet meg løs i senga og jeg kom enormt mange ganger.. Ellers har jeg kommet 1-4 ganger. Han virker til å være litt nervøs for at jeg har begynt å fake, han sier han ikke er vant til at damer kommer så mye og så lett. Han er ekstremt god i senga med mer forspill jeg noensinne har vært borti og han elsker å både slikke og fingre lengre. Vi er i tillegg veldig seksuelt kompatible og tenner på de samme kinkene. Jeg tror jeg fikk rundt 25 orgasmer i løpet av dagen i går, fordelt på to runder.. Er jeg unormal? Jeg klager ikke, for det er selvsagt veldig deilig, men jeg trodde ikke det var så uvanlig å komme mye og ofte. Føler meg litt flau etter kommentaren hans, selv om jeg ikke egentlig føler at det er feil 😕 Anonymkode: 3ec97...00e
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #2 Skrevet 13. juni 2020 Bare 25 orgasmer? Hadde dumpet han. Anonymkode: fa6f5...80f 4
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #3 Skrevet 13. juni 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Bare 25 orgasmer? Hadde dumpet han. Anonymkode: fa6f5...80f Setter pris på alvorlige svar er dere greie. Anonymkode: 3ec97...00e
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #4 Skrevet 13. juni 2020 Kommer helt an på hvor mange han har lyst å gi meg egentlig. Han har lært seg å kontrollere MINE orgasmer! Veldig gøy. Men alt fra 0 - 50 vel, men så holder vi på lenge 😃 Anonymkode: 2cd40...932
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #5 Skrevet 13. juni 2020 Klarer bare komme en gang 😅😅 Anonymkode: f2233...698 1
Sørlandsjenta02 Skrevet 13. juni 2020 #6 Skrevet 13. juni 2020 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har datet en kar i omtrent tre måneder nå. Denne helgen er første gang jeg virkelig har slappet av og sluppet meg løs i senga og jeg kom enormt mange ganger.. Ellers har jeg kommet 1-4 ganger. Han virker til å være litt nervøs for at jeg har begynt å fake, han sier han ikke er vant til at damer kommer så mye og så lett. Han er ekstremt god i senga med mer forspill jeg noensinne har vært borti og han elsker å både slikke og fingre lengre. Vi er i tillegg veldig seksuelt kompatible og tenner på de samme kinkene. Jeg tror jeg fikk rundt 25 orgasmer i løpet av dagen i går, fordelt på to runder.. Er jeg unormal? Jeg klager ikke, for det er selvsagt veldig deilig, men jeg trodde ikke det var så uvanlig å komme mye og ofte. Føler meg litt flau etter kommentaren hans, selv om jeg ikke egentlig føler at det er feil 😕 Anonymkode: 3ec97...00e Du er akkurat som meg tror jeg. Jeg kommer alltid mange ganger. Både ved slikking og knulling kommer jeg veldig lett. Selv med gutter som bare holder 5 minutter.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #7 Skrevet 13. juni 2020 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare 25 orgasmer? Hadde dumpet han. Anonymkode: fa6f5...80f Du hørtes litt fornærmet ut nå😂😂 Anonymkode: d53fc...dad
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #9 Skrevet 13. juni 2020 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har datet en kar i omtrent tre måneder nå. Denne helgen er første gang jeg virkelig har slappet av og sluppet meg løs i senga og jeg kom enormt mange ganger.. Ellers har jeg kommet 1-4 ganger. Han virker til å være litt nervøs for at jeg har begynt å fake, han sier han ikke er vant til at damer kommer så mye og så lett. Han er ekstremt god i senga med mer forspill jeg noensinne har vært borti og han elsker å både slikke og fingre lengre. Vi er i tillegg veldig seksuelt kompatible og tenner på de samme kinkene. Jeg tror jeg fikk rundt 25 orgasmer i løpet av dagen i går, fordelt på to runder.. Er jeg unormal? Jeg klager ikke, for det er selvsagt veldig deilig, men jeg trodde ikke det var så uvanlig å komme mye og ofte. Føler meg litt flau etter kommentaren hans, selv om jeg ikke egentlig føler at det er feil 😕 Anonymkode: 3ec97...00e For min del så har ikke jeg en klikk-teller i hånden når jeg har sex. Er for opptatt til å være tilstede på det som skjer å ikke minst nyte mannen imens han holder på. Men nå lurer jeg på om jeg skal anskaffe meg en sånn klikk-teller likevel når jeg leser om dine 25 orgasmer. Anonymkode: d53fc...dad
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #10 Skrevet 13. juni 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: For min del så har ikke jeg en klikk-teller i hånden når jeg har sex. Er for opptatt til å være tilstede på det som skjer å ikke minst nyte mannen imens han holder på. Men nå lurer jeg på om jeg skal anskaffe meg en sånn klikk-teller likevel når jeg leser om dine 25 orgasmer. Anonymkode: d53fc...dad Det er klart jeg ikke teller jeg heller, men «omtrent 25» ble antallet jeg vurderer som nogenlunde korrekt vurdert utifra hvor lenge vi holdt på og hvor ofte jeg kom. Anonymkode: 3ec97...00e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå