Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Jeg trenger beskyttelse mot noe. Jeg har tenkt på å anskaffe meg en samekniv. Har lest at den kan brukes til å helbrede og beskytte. Det jeg egentlig lurer på er om det er best å kjøpe en brukt eller ny? Er det mer beskyttelse og kraft i en samekniv som tidligere er brukt og eid av en same? Eller kan jeg kjøpe en helt ny? 
Noen erfaringer rundt samekniver her?

Takk for svar :) 

Anonymkode: 4962c...ecc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, har ikke noen erfaringer med samekniver, men kanskje du kan prøve en brukt en. Og det beste beskyttelsen fra det onde er Gud. Gud er jo sterkere enn den onde. Bare be hver dag og navnet på Gud er Jehova. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Om du bare har lest en plass og gå til anskafelse uten noen videre forståelse for hvilke krefter det er? Hva er poenget?

Kreftene ligger ikke spesifikt i en samekniv, men kan og være i en hvilken som helst annen gjenstand. Mange bruker også krystaller til å beskytte / helbrede, som går på det samme og kan være mye mer tryggere å skaffe seg enn en kniv som kan være et potensielt våpen...

Samekniv er samme greie som krystaller, så hvorfor ikke heller skaffe seg en krystall ? elle skaffe du ikke krystall bare på grunn av det media har skrevet? Det er sikkert litt kulere med en samekniv?

Anonymkode: f2756...4d6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Husk at gjenstander som det er ikke noe erstatning for annen helbredning. Det er som et ekstra verktøy til å hjelpe balansere energiene så du eller den du helbreder lettere blir frisk

Anonymkode: f2756...4d6

• Liker 1
Gjest Aniita
Skrevet

Bruk heller salt og salvie :) Når det fjerner spøkelser (sett på okkulte program) må det vel være bra nok og mye billigere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...